Wieke Tingels/ (ex-) cbr 125r rijders Pizza-rit-Meeting

Ik zou het liefst meegaan zondag de

  • 3e augustus

    Stemmen: 6 37,5%
  • 10e augustus

    Stemmen: 1 6,3%
  • 17e augustus

    Stemmen: 9 56,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Rider of the Storm

MF veteraan
10 jun 2006
2.700
0
Zoals de titel al uitwijst...
Het betreft hier een rit. Als ge mee wilt gaan, zijt ge best ofwel gekend in (of door mensen van) het 'Hoeveel belgen (wieke tingels) zijn hier...' of 'cbr125r' topic }) ;)


Korte uitleg:
Er is een rit uitgestippeld (op de gps van Sebastian°69 zn vader) van 80 km lang, vertrekkende vanuit Werchter, aan de kerk de st romboutskerk in mechelen. De vertrektijd daar is 09u00. Het is dan de bedoeling dat we tegen 12u à 12u30 in Edegem (antwerpen) zijn, om daar te middageten (gelukt). Voor diegenen die 's ochtends eerst willen afspreken aan de macdonalds van Aartselaar op de boomsesteenweg (Antwerpen) om samen naar W te rijden: ik zal daar om 08u00 staan en om 08u10 vertrekken we.

Waarschuwing voor moeilijke eters:
Dit is in een restaurant van de pizzahut, dus buiten pizza/ pasta/ salade is er niet veel te eten (google het anders maar).

Mijn idee was om daar een pizzabuffet te doen, omdat dan voor een redelijke prijs à volontée gegeten kan worden. Wie iets anders wilt bestellen kan dit uiteraard doen.

HET IS 17 augustus GEWORDEN!

de deelnemers:

1) Vader van Sebastian°69 (voorrijder) (enkel de rit)
2) Sebastian°69 (enkel de rit)
3) Rider of the Storm
4) Deusjevoke (buffet)
5) Tom__ (buffet)
6) TomVT (buffet)
7) Sheldon (gaat niet uit zn bed geraken)
8) Manneke (indien droog)
9) Fuzy
10) Evil Kim (gaat proberen) (buffet)
11) Rotaxmax (ovb) (is de voorrijder geworden :} )
12) Bolli (ovb)
13) Nameless (ovb)
14) Ska-Man (buffet)
15) Da Dog (ovb)
16) TrAcer ZX6-R (ovb) (enkel rit)
17) Ioclevius (ovb) (buffet)
18) Mac-devil (ovb)
19) Rekkie en zen madam (buffet)
20) MeXion (ovb (buffet)
 
Laatst bewerkt:
Het is interesant. Ik hoop dat ik het kan redden. Zet anders nog een datum Poll in de OP.
 
fuck komt ook eens hier bij de zuiderburen :+

17 augusus staat nog warm voor de liftenroute (al denk ik dat het de 24ste word),
de 3de zitten Evil kim en ik ergens in Duitsland met de MF-megatoerrit
en de 11de zitten we met tom__, Evil kim, Rizzo_01 en ik op circuit, dus zal de dag ervoor ook niets worden
ik stel voor dat ge uwe poll be-eindigd en in uw topic zet dat het de 24ste die liftenroute is, dan kunnen we deze rit mss de 17e doen, ik zal u er al bijzetten, goe? niet antwoorden = ja ;) :+
 
Als het de 17de is, ga ik mee :Y

Is een paar dagen nadat ik mijn thesis moet indienen, dus hopelijk weet ik tegen dan mijn stuur nog staan :P

Ik zou dat buffet meedoen :9
 
Laatst bewerkt:
fuck komt ook eens hier bij de zuiderburen :+

17 augusus staat nog warm voor de liftenroute (al denk ik dat het de 24ste word),
de 3de zitten Evil kim en ik ergens in Duitsland met de MF-megatoerrit
en de 11de zitten we met tom__, Evil kim, Rizzo_01 en ik op circuit, dus zal de dag ervoor ook niets worden


Ik moet even kijken hoe het zit, omdat ik vlak voor een "weke tengels" rit zit waar nog wat voorbereiding aan vast zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan