VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo,ben weer sp af.heb weer wat anders.vrienden zullen wel weer zeggen.(heb je hem alweer een jaar,dan wordt het wel weer tijd)hahaha.ja ik heb altijd al gehad als het opject klaar is,moet ik weer wat anders.(erg he)maar ja zo ben ik nou eenmaal.heb nu een 954rr uit 2003 met 17000km.fotos volgen nog. :W
 
nee, zo'n elastiekje is wel erg high-tech :+ . Bedoel de gefreesde steun van de klauw achter.

Dit dus: (heb ik liggen SP1 klauw)
sp_klauw.jpg


Hieronder nog ff het verschil tussen een SP1 en een SP2 klauw:
sp1_sp2_klauw.jpeg
 
@all: welke remvloeistof raden jullie aan??

Motul RBF 600
RBF600_FL_500ML.jpg

RBF 600 FACTORY LINE
100% synthetic, RBF 600 FACTORY LINE is a polyglycol-based brake fluid exclusively designed for races. Developed to resist high temperatures and wet-weather conditions, RBF 600 has a high dry boiling point of 312°C and a wet boiling point of 216°C. This ensures effective braking under extreme racing or rainy conditions. Couple this with its outstanding anti-vapor lock performance, RBF 600 has become a well-trusted brake fluid in many races.

http://www.motul.com.au/product_line_up/fork_brake_others/others04.html
 
Laatst bewerkt:
oja.ik heb nog een hyperpro stuurdemper te koop en een undertail.iemand intresse anders zet ik het op marktplaats. :)
ik heb wel interesse... heb je een plaotje van beide spulletjes en wat doet de regel van vraag en aanbod? (hoeveel wil je er voor hebben?)
Ps pas 't het op een SP2?
 
Wat zijn nou DE beste luchtfilters voor de SP2?

Sommigen hebben K&N, anderen BCM, wat zijn de verschillen en overeenkomsten en wat is nou de beste keus?
Grtz Jonesssss
 
Vandaag even geknutseld aan mijn VTR. Powercommander III ingebouwd. Verder netjes gepoetst O-)
En natuurlijk even een paar plaatjes gemaakt:

vtr1lm7.jpg


vtr2tz5.jpg
 
in goes zeiden ze dat een standaard sp 118 tot 122pk op het wiel heeft bij hun bank.
de mijne met open two brothers en pc3 heeft 132.6pk
met pc3 en afstellen gaf ie 4.6 pk meer, de open uitlaten helpen dus het meeste :)

Grafiekjes en meetwaarden moeten wel juist worden weergegeven.
Die 118~122PK aan het wiel klinken best reëel in vergelijking tot andere SP's.

Maar wat doen ze vervolgens op de bank en hoe presenteren ze het vermogen...... daar zit 'm de truuc, ze laten vaak bhp zien (krukas PK, haal daar maar 10% vanaf) en er wordt vaak met de CF (correctie factor) gespeeld om je een "mooie waarde" te verkopen..

Eind goed al goed, het gaat tenslotte om een vergelijkingstest van je motor voor/na wijzigingen en een goede afstelling. Die meetwaarden.... leuk voor aan de bar ;)
 
Laatst bewerkt:
haha ja het is mij voor het mooie eyyyy ;)
en anders kijken we weer wel verder voor wat anders!!!
maar vind het wel een mooi sinterklaas kado en die is toch al vroeg dit jaar hier heb ik gezien hahaha

Ja, bij Donny is 'ie ook al langs geweest.. de mazzelaar ;)
 
@Super_Grover: *O* Welkom hier! *O*
Waar precies kom je vandaan dan zet ik via Vince je naam even op de dutch SP fanatics map ;)

Greetzzz Don
 
ik heb wel interesse... heb je een plaotje van beide spulletjes en wat doet de regel van vraag en aanbod? (hoeveel wil je er voor hebben?)
Ps pas 't het op een SP2?

De moer op de kroonplaat is bij de SP2 groter. Want het bovenste lager is ook groter, dus de stuurpen is ook dikker.
 
in goes zeiden ze dat een standaard sp 118 tot 122pk op het wiel heeft bij hun bank.
de mijne met open two brothers en pc3 heeft 132.6pk
met pc3 en afstellen gaf ie 4.6 pk meer, de open uitlaten helpen dus het meeste :)
mijne had daar 135 zonder pc en alleen tit race systeem met hexagonale akra dempers incl db killers , haal er maar 10 procent vanaf
 
mijne had daar 135 zonder pc en alleen tit race systeem met hexagonale akra dempers incl db killers , haal er maar 10 procent vanaf

heb je je sp wel eens op een andere bank gehad? dan kun je vergelijken.
10% minder dan 135 pk is 121.5 pk wat wel erg weinig is voor een sp met race uitlaten.
dan zou het dus niks uitmaken met standaard uitlaten, je komt aan hetzelfde vermogen. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan