VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze zijn pas mooi.




Heb ze tevens net besteld, best wel duur, maar we gaan het afwachten. *D
 
Laatst bewerkt:
\
ik heb ze gekocht. Ben benieuwd.\


lol, dat leek mij ook wel wat, hou me effe op de hoogte hoe dat lijkt en gaat

Nou, ik heb ze net ook maar gekocht.

Heb is alles via Ebay ingevuld, inclusief mijn adres voor verzending,
ontvang ik een mail van de verkoper waarin hij om betaling en adres vraagt?!?

Zal wel standaard mail zijn toch? Hij krijgt de benodigde info toch gewoon door via Ebay neem ik aan? En betalen loopt toch ook gewoon via Ebay?

Wie heeft ervaring?

Grtz Jonesssss
 
Nou, ik heb ze net ook maar gekocht.

Heb is alles via Ebay ingevuld, inclusief mijn adres voor verzending,
ontvang ik een mail van de verkoper waarin hij om betaling en adres vraagt?!?

Zal wel standaard mail zijn toch? Hij krijgt de benodigde info toch gewoon door via Ebay neem ik aan? En betalen loopt toch ook gewoon via Ebay?

Wie heeft ervaring?

Grtz Jonesssss

Je moet kijken hoe je wilt betalen.

Ik heb paypall gedaan.
 
Niet slim om het zo via Ebay te doen.
Handelsprijs is op dit moment hoger....
(iets) '(

Bieding is dicht, hoogste is € 3.810 geworden. Ben benieuwd of tie dan verkocht is, of is er dan nog een onzichtbare ondergrens ofzo?
 
Bieding is dicht, hoogste is € 3.810 geworden. Ben benieuwd of tie dan verkocht is, of is er dan nog een onzichtbare ondergrens ofzo?
Verkoper had als startbod €3500,- ingevuld.
Hij gaat nu dus echt weg voor dat hoogste bod.
Op mijn fiets is door een handelaar €4500,- geboden.....
 
Nou, ik heb ze net ook maar gekocht.

Heb is alles via Ebay ingevuld, inclusief mijn adres voor verzending,
ontvang ik een mail van de verkoper waarin hij om betaling en adres vraagt?!?

Zal wel standaard mail zijn toch? Hij krijgt de benodigde info toch gewoon door via Ebay neem ik aan? En betalen loopt toch ook gewoon via Ebay?

Wie heeft ervaring?

Grtz Jonesssss

neem gewoon even contact op met de verkoper als je het niet zeker weet of vertrouwd
dat doe ik meestal
en gebruik je paypal?? kun je gelijk betalen en hij heeft gelijk je gegevens :+
werkt meestal perfect (is mijn ervaring)
 
@Pepe:
K'heb toch wel zo'n 3x gehad dat ik een momentje had en blij was dat ie er op zit :X

Volgens mij is het symptoombestrijding. Motor hoort niet met zijn kop te schudden.

Kan wel eens zijn, dat als je er hard aan trekt en dan over een richeltje rijdt met dus weinig druk op de voorkant, dat het stuur lichtjes pendelt. Heb het zelf nog nooit in heftige mate meegemaakt. Maar misschien heb ik ook wel gewoon niet de skills.

Shimmy heet het geloof ik. Nou ja, weet het niet hoor, maar staat ergens onderaan op de verlanglijst bij mij zo'n ding.

Temeer ook, omdat ik vroeger een had op mijn Suzuki GT, :X Omdat die op snelheid, nou ja relatieve snelheid wel eens spontaan wilde gaan wobbelen. Speed wobble _O-
Met 160 of zo, nu lach je der om...

Anyways, vond er dan zo'n vertraging in zitten met sturen, ook op de lichtste stand. Niet prettig. Heb hem der dus ook handig weer vanaf gehaald.
 
En wat een trieste bedragen worden er voor sp's gevraagd/gegeven de laatste tijd. Toen ik 4 maanden geleden zocht voor een SP, was er in heel nederland bijna geen een te vinden voor onder de 6.500,- |(

edit: nu zie je er velen voor voor 1000 en meer, minder.
 
Laatst bewerkt:
Verkoper had als startbod €3500,- ingevuld.
Hij gaat nu dus echt weg voor dat hoogste bod.
Op mijn fiets is door een handelaar €4500,- geboden.....

Ja en die gaat er waarschijnlijk dan ongeveer de helft meer voor vragen. En dan noemt ie jou een oud vrouwtje ;)
 
Laatst bewerkt:
tering 3810 euro voor een sp, er staat er 1 op het forum te koop voor 4600,- met een beetje schade
 
Tsjonge...

Achteraf had ik nog een jaar moeten wachten, dan had ik er nu 3 gehad :N

Vind het bijna verdacht trouwens zo'n prijs. Misschien weet de verkoper iets, wat wij niet weten. Ik heb destijds meer betaald voor die van mij en die zat in de prak ook nog.

:?

Idd, goedkoop kan duurkoop zijn :+
 
helpt t nou zo een demper?


Ben hem meerder keren nodig geweest. Ten eerste bij wheelies wel zo save, maar heb eens een paar keer een bijna highsider gehad (veel te veel gas in een bocht in een lage versnelling) daar heeft de demper me echt geholpen. No demper no more 2-wheel fanatic. :X

om het maar iets meer te dramatiseren.


Ik wil niet meer zonder in ieder geval. Je raakt er ook aan gewend, moet ik zeggen. Net als alle luxe O-)
 
:^ alleen ze zijn zo duur voor een stel knipperlichtjes.

Ik vind die plate ook mooi. Ben benieuwd hoe het zit.

Overgens heb ik ook een nieuwe koppelings hendel gekocht. Mijne was redelijk krom door de vorige eigenaar. Iemand enig idee of je koppelings/rem-hendeltjes makkelijk kunt vervangen?


ja zijn idd duur, maar kijk al zo lang voor die, hoop ook echt dat ze het zijn en ze goed passen, dan me stadsverlichting door verbinden naar de knippers, dan blijf ik mooi opvallen *D
 
:^ alleen ze zijn zo duur voor een stel knipperlichtjes.

Ik vind die plate ook mooi. Ben benieuwd hoe het zit.

Overgens heb ik ook een nieuwe koppelings hendel gekocht. Mijne was redelijk krom door de vorige eigenaar. Iemand enig idee of je koppelings/rem-hendeltjes makkelijk kunt vervangen?

Klusje van een paar minuten, wijst zich eigenlijk vanzelf. Origineel Honda € 40, imitatie € 20, fancy Italiaans voor € 100 per stuk. Drie keer raden welke er bij mij op zitten (ben een vrek).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan