Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik deze niet gezien :N


full
 
Zo, heb me net ff opgegeven voor die nachtrit! Gaan er nog meer lui mee uit dit topic? :P

Moet morgen om 08:30 in zuid limburg zijn......... Ik denk dat het eerder 10:00 of 11:00 wordt... No way dat ik voor 8 uur in de auto zit, :Z
 
Ja er gaan er nog meer mee :P

Xtra
Achilleos
poikie
Basz600
Nocer
yamapino
V FRed S

johancb550
JeGo
Svijf
Rene H.
sunny
Michel
ToSiE
gerard1000fzr
Krimmie
Crazy Woman
Baas C
-Dré-
Grandia
YamahaBiker
girlR1100S
Kato
fluxburn3r
The Doctor off zzr
Nils89
DennyzfR6
SPutnick
Doorn
dannyschut
Coonie
WarrioR6
MZN
William37
Vale Tek
DirkB
crazyarjan
Illuminare
 
_O-
Chris ging volgens mij alleen maar op zijn muil met mtb-en :+

Meh, ik ben ook wel een paar keer goed gegaan hoor ;)
Maar mijn techniek wordt steeds beter :Y

Ik ga nu al niet meer op mijn bek bij drops van 1 meter, dus dat scheelt :+ (die doen het meeste pijn namelijk).
 
Meh, ik ben ook wel een paar keer goed gegaan hoor ;)
Maar mijn techniek wordt steeds beter :Y

Ik ga nu al niet meer op mijn bek bij drops van 1 meter, dus dat scheelt :+ (die doen het meeste pijn namelijk).

haha ik doe het hem/jullie ook niet na hoor.
Maar elke kans om hem te sarren grijp ik aan O-)
 
Ja er gaan er nog meer mee :P

Xtra
Achilleos
poikie
Basz600
Nocer
yamapino
V FRed S

johancb550
JeGo
Svijf
Rene H.
sunny
Michel
ToSiE
gerard1000fzr
Krimmie
Crazy Woman
Baas C
-Dré-
Grandia
YamahaBiker
girlR1100S
Kato
fluxburn3r
The Doctor off zzr
Nils89
DennyzfR6
SPutnick
Doorn
dannyschut
Coonie
WarrioR6
MZN
William37
Vale Tek
DirkB
crazyarjan
Illuminare
Stoer! Nog aparte plannen? :P Lichtgevende tshirts ofzo? :+ *D
 
Ja ik had het zo warm na ons ritje richting het graan, ik dacht even lekker zonder kleren rondwandelen maar jij was te druk met naar je motor staren :+


Tja ik heb alleen oog voor........................... ;)


_O-
Er zaten hier thuis meteen 3 katten angstig om zich heen te kijken, ze herkennen dat geluid echt goed :')Nou weet ik ook meteen waarom je je motor uberhaupt het graan in hebt gereden :+
Jammer dat je d'r niet gezien hebt -O-


Ja die weten het gelijk, en de tent afgebroken :P
 
Ja de C1000 was vandaag open.. Braderie hè.. ;) Waar was dat?

't Waren vast die SM-ers op het fietspad bij jou in de straat ofzo? Daar moeten we echt ooit een dikke pijp door die spaken raggen :r

Volgens mij is dat precies die C1000 waarover vandaag nogal wat te doen was in het nieuws.. ze hebben geen vergunning van de Gemeente om open te zijn op zondag en het regende klachten vandaag van andere ondernemers in de regio.. Ik zeg: dit wordt een TERECHTE boete!!.. dus niet alleen schade door een kapotte vriezer, maar ook door het opengaan.. bad Karma he :Y
 
Seau... sportief dagje gehad :)
Zou eigenlijk mijn mountainbike speedrun in de lage vuursche op willen nemen met een Bulletcam *D
Wat een mooie route ook!

Als er MF-ers met een MTB (pino? Chris? LB?) ooit eens een mooie route willen rijden. Een keertje afspreken bij de Lage vuursche :)
Je zal niet telleurgesteld zijn ;)

Ik vermoed dat ik die route ken.. die fietsten (MTB) we tijdens de zomerstop altijd met het waterpoloteam toen ik nog in Bilthoven speelde.. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan