Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik had het zo warm na ons ritje richting het graan, ik dacht even lekker zonder kleren rondwandelen maar jij was te druk met naar je motor staren :+
:j :9 hai.

Ja er gaan er nog meer mee :P

Xtra
Achilleos
poikie
Basz600
Nocer
yamapino
V FRed S

johancb550
JeGo
Svijf
Rene H.
sunny
Michel
ToSiE
gerard1000fzr
Krimmie
Crazy Woman
Baas C
-Dré-
Grandia
YamahaBiker
girlR1100S
Kato
fluxburn3r
The Doctor off zzr
Nils89
DennyzfR6
SPutnick
Doorn
dannyschut
Coonie
WarrioR6
MZN
William37
Vale Tek
DirkB
crazyarjan
Illuminare
terror

B|

Ja de C1000 was vandaag open.. Braderie hè.. ;) Waar was dat?

't Waren vast die SM-ers op het fietspad bij jou in de straat ofzo? Daar moeten we echt ooit een dikke pijp door die spaken raggen :r

Volgens mij is dat precies die C1000 waarover vandaag nogal wat te doen was in het nieuws.. ze hebben geen vergunning van de Gemeente om open te zijn op zondag en het regende klachten vandaag van andere ondernemers in de regio.. Ik zeg: dit wordt een TERECHTE boete!!.. dus niet alleen schade door een kapotte vriezer, maar ook door het opengaan.. bad Karma he :Y
Neuj hoa. Iedereen was open, en wij hadden gewoon een vergunning... Anders had de pliesie er wel gestaan ;)
 
552985217_6_Fdf3.jpeg


Die kerel komt de winkel in "GRATIS FRITUUR!". Pakt een karretje, rent naar het frituur (douwt iedereen opzij) en gaat op zijn knieen zitten, hij gooide al het eten achterover zo zijn kar in.

:') BIZAR en gratis.



hier was het trouwens al rustig, hij was er van begin tot eind :X
:+
 
Laatst bewerkt:
WTF!
Nee een vliegtuig vliegt veel hoger dan 100KM hoog hoor, want als je gaat skie-en dan zit je zo op 2100 meter en vliegt dat vliegtuig zo tegen die berg aan :')



OH MY GOD! :X :X :X :X
 
'Ja, ik denk dat de moord op JFK al eerder op internet is uitgelekt :Y '

Al was het maar iemand die dat voor de grap deed :')
 
Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen..... jeetje wat een domme domme wijven.

Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze zelf reageren als ze het programma zien.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Gooiers *O* *O* *O* *O* *O* Dat witte van het vest komt bij mij niet zo hoog als bij jou hoor, als het lijkt alsof je nog een kleerhanger in je motorpak heb zitten als je staat is hij te lang denk ik ;)
Misschien een L proberen dan?Ik denk dat zoals hij hier op dat plaatje staat bij mij is met pak aan en rechtopstaand :Y
Tis lastig te bepalen, maar ik heb geen hinder van het vest. Tuurlijk is het wel ff wennen maar niet hinderlijk of irritant bij mij.Jij hebt een afspraak zeker? Neem niet aan dat ik daar gewoon langs kan rijden?
BIj HK-suspension had ik geinformeerd en kon ik gratis een afspraak maken om de motor op mijn gewicht af te laten stellen met standaard veren.
En het ligt er ookaan welke avond je wilde gaan, ik breng dinsdag uit het werk namelijk mijn motor naar Ro om hem woensdagmiddag weer op te halen denk ik :Y


Ik moet ook nog effies een afsprakie maken. Als je mee wil moeten we even kieken wanneer het uitkomt.

Ik ben voorlopig de hele week vrij maar wil er wel een bietje druk ophouden. Morgenavond???
 
Ik moet ook nog effies een afsprakie maken. Als je mee wil moeten we even kieken wanneer het uitkomt.

Ik ben voorlopig de hele week vrij maar wil er wel een bietje druk ophouden. Morgenavond???

Ik denk dat ik dan toch ff oversla, wil eigenlijk eerst die verlagingsset eronder uit hebben voordat ik met vering ga kijken.
En anders hebben we alleen woensdag/donderdagavond nog. Ik maak na de Eifel wel ergens een afspraak bij HK suspension dan.
Maar ff gezellig mee zou wel kunnen misschien, hoelaat zat je te denken om weg te rijden? Anders als je hele week vrij bent kun je beter overdag gaan?
Ik heb trouwens nog nooit van die lui gehoord, heb jij ervaring met ze?
 
Ik denk dat ik dan toch ff oversla, wil eigenlijk eerst die verlagingsset eronder uit hebben voordat ik met vering ga kijken.
En anders hebben we alleen woensdag/donderdagavond nog. Ik maak na de Eifel wel ergens een afspraak bij HK suspension dan.
Maar ff gezellig mee zou wel kunnen misschien, hoelaat zat je te denken om weg te rijden? Anders als je hele week vrij bent kun je beter overdag gaan?
Ik heb trouwens nog nooit van die lui gehoord, heb jij ervaring met ze?


Kan alleen 's avonds langs, overdag is ie te druk op de circuits.

Kwam ooit een paar positieve reakties op MF tegen en hem gebeld. Klinkt allemaal wel OK. Wil er effies kijken en wellicht zaken doen.

In jouw geval zou ik idd eerst de originele riser er weer onder zetten voordat je aan je afstelling gaat werken.

Ga rond 18:30 rijden denk ik...


edit: heb je die originele riser nog liggen??? Die zit er in 2 minuten weer onder...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan