Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe hard ging hij? 45 km/h? O-)
Of bedoelde je je motor? ;)
:+ EY! Niet alle brommert gaan 45 hoor O-)


Nou? ;)
Wat me trouwens op viel... mijn km teller van mijn CBR loopt bijna geeijkt met mijn GPS... het scheelt soms maar 1 km/h. Best wel apart.... (getest tot 160 km/h)

Nadeel: die 5 km/h eraf omdat je teller afwijkt telt zeker niet meer -O-
Pff, en jij maar steeds 125 rijden op de trajectcontrole omdat je dacht dat teller toch wel af zou wijken :+

Doet me denken aan die collega van je _O-


edit; topje *O*

http://www.motorcycle-usa.com/Photos/2008_Ducati_Hypermotard_1100S_1.jpg

Doet 't nie :N
SRAD2.jpg
 
Laatst bewerkt:
230 ... echt wel!! :]

Het is 'eg wel' :/

;)

Zat vanmorgen nog te denken aan de eerste keer (tijdens het lessen dus) met de motor de snelweg op...
Dat mijn instructeur nog in mijn oortje zei: 'We mogen hier 120 hoor'.... reed ik pas 95 en had het gevoel alsof ik er af werd geblazen _O-
 
Laatst bewerkt:
Het is 'eg wel' :/

;)

Zat vanmorgen nog te denken aan de eerste keer (tijdens het lessen dus) met de motor de snelweg op...
Dat mijn instructeur nog in mijn oortje zei: 'We mogen hier 120 hoor'.... reed ik pas 95 en had het gevoel alsof ik er af werd geblazen _O-


Bij mij les 2...op weg naar het voortuigbeheersingsterreintje.....hoor ik ineens in mijn oor: "Ja, pakken we hier afslag Arnhem..." :?
Dacht; "mijn gehoor is nie goed, dit heb ik niet verstaan...."
Klapperde werkelijk alle kanten op, en ik die kerels maar bij proberen te houden :+
Uiteindelijk schuddend en rillend bij het stoplicht, komt de instructeur naast me staan: "Gaatie? ;) "..... tuuuurlijk! 8-) _O-
 
Bij mij les 2...op weg naar het voortuigbeheersingsterreintje.....hoor ik ineens in mijn oor: "Ja, pakken we hier afslag Arnhem..." :?
Dacht; "mijn gehoor is nie goed, dit heb ik niet verstaan...."
Klapperde werkelijk alle kanten op, en ik die kerels maar bij proberen te houden :+
Uiteindelijk schuddend en rillend bij het stoplicht, komt de instructeur naast me staan: "Gaatie? ;) "..... tuuuurlijk! 8-) _O-
als we toch bezig zijn...

Had nog nooit achterop een scooter of motor gereden, ook nooit zelf scooter/brommer. Dus het was allemaal echt wennen de eerste keer op een motor. Iedere bocht die ik nam dacht ik dat ik zou omvallen |(

"Michiel, vandaag gaan we de slalom oefenen. Ik zal 'm even voor doen en daarna mag jij het gaan doen. Weet je wat... kom maar achterop, kan je meteen feeling krijgen".

Weet niet welk gevoel hij bedoelde, maar vast niet het gevoel dat ik kreeg... scheet echt bagger :X
 
Heb zojuist een telefoontje gekregen dat mijn beoogde woning niet meer doorgaat. :( :( :( Man kan voor meer geld de woning verhuren. Weet iemand van jullie nog een huurwoning in Loosdrecht/Hilversum? Bij voorkeur met eigen keuken en douch en als het kan stalling voor de motor :Y
 
als we toch bezig zijn...

Had nog nooit achterop een scooter of motor gereden, ook nooit zelf scooter/brommer. Dus het was allemaal echt wennen de eerste keer op een motor. Iedere bocht die ik nam dacht ik dat ik zou omvallen |(

"Michiel, vandaag gaan we de slalom oefenen. Ik zal 'm even voor doen en daarna mag jij het gaan doen. Weet je wat... kom maar achterop, kan je meteen feeling krijgen".

Weet niet welk gevoel hij bedoelde, maar vast niet het gevoel dat ik kreeg... scheet echt bagger :X


Jàààààh, errug he!!! _O-
Voor mij was de rit naar het terrein achterop ook de 1e keer op een motor! "Kijk, zo'n motor is heel stabiel..." HOU JE HANDEN AAN HET STUUR GEK!!! :o....en die slàlom achterop idd....... :') .......toch stiekum wel beetje heimwee naar die lestijd.... *O*


Heeeej, mag naar huis! :W
 
Laatst bewerkt:
~http://frontpage.fok.nl/nieuws/1105...n blij dat ik niet de enige was blijkbaar _O-
 
Zat vanmorgen nog te denken aan de eerste keer (tijdens het lessen dus) met de motor de snelweg op...
Dat mijn instructeur nog in mijn oortje zei: 'We mogen hier 120 hoor'.... reed ik pas 95 en had het gevoel alsof ik er af werd geblazen _O-
Ik keek ook helemaal uit naar de eerste keer snelweg :)

En had exact hetzelfde _O-
Harde wind, hoop herrie en saai :/ teleurstelling :Y
 
Heb zojuist een telefoontje gekregen dat mijn beoogde woning niet meer doorgaat. :( :( :( Man kan voor meer geld de woning verhuren. Weet iemand van jullie nog een huurwoning in Loosdrecht/Hilversum? Bij voorkeur met eigen keuken en douch en als het kan stalling voor de motor :Y
Tegenvaller -O-

Zal m'n ogen\oren openhouden voor je.
 
Ik keek ook helemaal uit naar de eerste keer snelweg :)

En had exact hetzelfde _O-
Harde wind, hoop herrie en saai :/ teleurstelling :Y
Agree! Voornamelijk saai, maar dat komt misschien ook omdat ik er zelf te veel van had voorgesteld. Mijn instructeur adviseerde mij om tijdens mijn examen eerst rustig tot de invoegstrook en dan plank gas. Op deze manier kan de examenauto niet bijhouden en kan de examinator ook niet zien je verkeerd invoegd :)
 
Zat vanmorgen nog te denken aan de eerste keer (tijdens het lessen dus) met de motor de snelweg op...
Dat mijn instructeur nog in mijn oortje zei: 'We mogen hier 120 hoor'.... reed ik pas 95 en had het gevoel alsof ik er af werd geblazen _O-

Ik probeerde die 500cc 1 cylinder telkens met 120 op de snelweg naar de volgende versnelling te trappen....alleen zat ik dan al in de laatste, wat een getril en kabaal maakte dat ding zeg... :')
 
Heb zojuist een telefoontje gekregen dat mijn beoogde woning niet meer doorgaat. :( :( :( Man kan voor meer geld de woning verhuren. Weet iemand van jullie nog een huurwoning in Loosdrecht/Hilversum? Bij voorkeur met eigen keuken en douch en als het kan stalling voor de motor :Y

bummer :/
Zal het ook even in de gaten houden voor je :Y
 
Jàààààh, errug he!!! _O-
Voor mij was de rit naar het terrein achterop ook de 1e keer op een motor! "Kijk, zo'n motor is heel stabiel..." HOU JE HANDEN AAN HET STUUR GEK!!! :o....en die slàlom achterop idd....... :') .......toch stiekum wel beetje heimwee naar die lestijd.... *O*


Heeeej, mag naar huis! :W
Ik mocht toen in de lesauto achter hun aan rijden. De instructeur ging op "mijn" motor naar het terrein. Dat was toch best lachen :Y Alleen jammer dat hij de intercom niet in de auto had liggen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan