Sportieve naked-bike rijders

hier dan een fototje

full
 
full

ik hoop dat je hem ken zien maar dit is dus mijn cb 900 eerst had ik een suzuki bandit 600 s versie niks mis mee maar het snelheidsgevoel is echt heeel ver te zoeken je rijdt gewoon en dan ist van oh is dit nou 200 en met die hornet is het echt van wow dit is 200 *D en ja het rijdt zo lekker makkelijk je zet zo je voetsteun tegen de grond 1 nadeel keb die puntbak er zelf onder gezet en was net lekker me steppie aan het schuren ..ff stoppen ijsje eten kijk ik naar me motor gvd die puntbak heeft ook de grond geraakt ...ag ja ...staat stoer :P :]
 
[afbeelding]
ik hoop dat je hem ken zien maar dit is dus mijn cb 900 eerst had ik een suzuki bandit 600 s versie niks mis mee maar het snelheidsgevoel is echt heeel ver te zoeken je rijdt gewoon en dan ist van oh is dit nou 200 en met die hornet is het echt van wow dit is 200 *D en ja het rijdt zo lekker makkelijk je zet zo je voetsteun tegen de grond 1 nadeel keb die puntbak er zelf onder gezet en was net lekker me steppie aan het schuren ..ff stoppen ijsje eten kijk ik naar me motor gvd die puntbak heeft ook de grond geraakt ...ag ja ...staat stoer :P :]
Erg mooie motor :} ... ik vindt ook de bugspoiler erg goed staan :+

Maar als je die onderspoiler tegen de grond rijdt dan ga je wel erg plat volgens mij, ben je niet bang dat je 'm onderuit rijdt? En wat voor houding gebruik je; blijf je centraal op de motor zitten in een bocht of ga je ook hangen?
 
Mijn ex CB1tje was ook behoorlijk sportief.... :9

full

full

full

full




En tegenwoordig ziet het er met mijn V Raptor niet anders uit... *O* ;)

@ horney, Flaterik en Joep: :W
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motor :} ... ik vindt ook de bugspoiler erg goed staan :+

Maar als je die onderspoiler tegen de grond rijdt dan ga je wel erg plat volgens mij, ben je niet bang dat je 'm onderuit rijdt? En wat voor houding gebruik je; blijf je centraal op de motor zitten in een bocht of ga je ook hangen?

de grondspeling is ook niet heel groot bij een hornet en als je niks aan de vering doet dan rij je idd alles aan de grond
 
de grondspeling is ook niet heel groot bij een hornet en als je niks aan de vering doet dan rij je idd alles aan de grond
aha.... ik dacht dat de grondspeling van een hornet wel meeviel, maar blijkbaar niet dus. Ik rijdt met de CB1300 regelmatig de steps aan de grond, maar nu ik meer ga hangen heb ik dat niet meer (en ga wel harder door de bocht).
 
aha.... ik dacht dat de grondspeling van een hornet wel meeviel, maar blijkbaar niet dus. Ik rijdt met de CB1300 regelmatig de steps aan de grond, maar nu ik meer ga hangen heb ik dat niet meer (en ga wel harder door de bocht).


het is niet dat de grondspeling heel slecht is maar de steppies aan de grond rijden is geen probleem.
Maar idd, wat aan je zithouding doen helpt veel :Y
 
Laatst bewerkt:
Hola!

Techno had me gevraagd om hier mijn naked bikes te posten, dus zal ik dat doen :)
Om te beginnen, mijn GS 500:
full
 
Burn-out:

Rondje Walcheren:

Circuit Lezennes:

Circuit Lezennes 2 :



That's all folksssss! :+
 
Laatst bewerkt:
We zullen eens een keer afspreken inderdaad voor een rondje walcheren of aan d'n overkante })
:Y aan jouw kant zijn genoeg leuke wegen, vorige week nog een middagje daar wezen dweilen met Heavy. Maar ik nodig je ook graag uit om onze speeltuin net over de belgische grens eens een middagje te komen meemaken :]
 
nou ja weet je wat het is je ken wel gaan verzitten wat wel heel erg leuk is om te doen dat wel natuurlijk en het stoer staat tegenover de mensjes die in die koekblikken rijden maar je gaat er niet per se schuiner van...maar met die vering is in mijn ogen niks mis ..maar ja ik heb nog een mooie foto voor jullie voor de echte kneedowners ...(ken ook aan het feit liggen dat et geen naked is he :P )
full

en dat bedoel ik met stoer voor de koekblikkers
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan