MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo he, ben weer even een dag of 2 niet meer online geweest en meteen een nieuw topic en van alles gebeurd.... rustig aan maar ff terug lezen dan :)
 
Present :W :W

Nog ff terugkomend op het 'gevalletje' Lankho09 op de dijk. :X
Been there, done that. Maar weet niet meer zo gauw wie het zei, maar heeft imho niet alleen te maken met ervaring. Ik rij al meer dan 20 jaar motor en toch dook ik vorig jaar de dijk af.
Reden? Ervaring vnl snelwegkilometers (woon-werk) en géén groepsritjes over smalle, bochtige dijkies :N

En zoals X (geloof ik) terecht al aanhaalde: rijden in een groep met veel verschillen in ervaring vergt een hoop aanpassing.

Ritje met Kato, Michiel en Spook laatst ging mij in de bochten ook af en toe te snel.
Ach, op het rechte stuk het gas er flink op en ik kom prima mee :Y




@Michel: vanavond gaat een expert er mee aan de slag....
 
:Y

Boot + trailer voorbereid om 'm er zo meteen in te jeppen en om te varen. Kan ik daarna de trailer weer ombouwen voor de motoren. Heerlijk te doen met dit weer. 8-)
Oeh lekker! Vorige week ook nog gevaren, had vandaag ook wel willen gaan maar we hebben op het moment geen boot in het water liggen -O-
 
Present :W :W

Nog ff terugkomend op het 'gevalletje' Lankho09 op de dijk. :X
Been there, done that. Maar weet niet meer zo gauw wie het zei, maar heeft imho niet alleen te maken met ervaring. Ik rij al meer dan 20 jaar motor en toch dook ik vorig jaar de dijk af.
Reden? Ervaring vnl snelwegkilometers (woon-werk) en géén groepsritjes over smalle, bochtige dijkies :N
Dus toch ervaring ;)


Rijden met elkaar is aanpassen aan elkaar en als dat de verkeerde kant op gebeurd lig je heel snel naast de weg :P

Door ervaring leer je dat niet te doen EN leer je ook het makkelijker te kunnen volgen :Y
 
Elsje :W








:Y

Boot + trailer voorbereid om 'm er zo meteen in te jeppen en om te varen. Kan ik daarna de trailer weer ombouwen voor de motoren. Heerlijk te doen met dit weer. 8-)
Rustig varen he!?! anders raken m'n vriendjes van slag *D
 
Laatst bewerkt:
En daar is het juist door fout gegaan vorig jaar op de dijk ;) :Y

Maar na dat rechte stuk kwam die haakse bocht.... :o

Dus toch ervaring ;)


Rijden met elkaar is aanpassen aan elkaar en als dat de verkeerde kant op gebeurd lig je heel snel naast de weg :P

Door ervaring leer je dat niet te doen EN leer je ook het makkelijker te kunnen volgen :Y

Ander soort ervaring dussss..... O-) zoals gezegd rij ik na het 'voorvalletje' van vorig jaar in ieder geval gecontroleerder in een groep :Y
 
Dorie, ik wil mn moto, NU!!! :(

Hoi btw, damn wat n te lekker weer weer...weer :?

Wie heeft n motor over die ik mag lenen vanavond?? O-) Of achterop, ook goed :$
 
Haha prachtige reacties op mijn voorstel.

Zo bedoelde ik het ook niet voor mij zelf. Wil alleen niet dat diddle zich eenzaam gaat voelen. O-)
 

Heuh...gaat alles wel goed? *O* *O*

Heb het nu zelfs nog warm. Net bijna m'n portomonnee vergeten, dus weer sprintje terug de trappen op, de trappen weer terug af. 'K heb echt de conditie van een zaadcel, was al aan het hijgen voor ik de trappen weer af moest. :')

Als het goed is heeft paps vandaag de kappen afgeleverd (:}) bij de spuitert. Nu hoop ik dat het iemand is die ongevoelig is voor het goede weer en even lekker door beunt. Ben het gebrek aan kuip zat, veroorzaakt toch behoorlijk wat turbulentie en geruk aan m'n rechterschouder bij tijd en wijle. :]

Voor wat betreft het voorvalletje op de dijk, alle reacties gelezen, en allemaal even waar. Ga er wat mee doen. :Y

Oh, en volgende week...donderdag en vrijdag vrij! 4 dagen weekend! *O* Maar ga toch wel even vragen of ik misschien dan de herkansing van het motoren examen in die vrije dagen kan doen. Die moet ik toch nog wegwerken, des te eerder ik die kan wegstrepen des te eerder ben ik 'echt' vrij. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan