MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morph, balen van de leenauto. Aan de andere kant, je bent er nog eens op vooruit gegaan. ;)

Is de brommer nou al klaar Spook?

Vwb ritje morgen denk ik wel even aan te haken, al betekent het waarschijnlijk dat ik jullie bij kruispunten eens tegenkom. :+ Maar misschien knal ik morgen zelf even een route in de navigatie om wat uit te proberen, kom er morgenochtend wel op terug.

Fijn dat de rijders vanavond genoten hebben en weer veilig thuis zijn. :Y

Barrt, dacht dat je gisteren zei dat die RS-5 in de toekomst omgeruild zou worden voor iets anders? Of haal ik nou dingen door elkaar?

Helaas niet Lankho09 :/ Spuitwerk was nog niet af. Had ook Leovince uitlaat uit de 2010 catalogus laten bestellen maar die wordt niet meer gemaakt voor 600rr uit 2003/2004. Dus nu ook weer op zoek naar uitlaatje. Zit niet helemaal mee helaas.
 
:N Tijd even vergeten.Het is goed te doen, het dichtnaaien van de voering heeft me het meeste tijd gekost. Échte helmspeakers zouden waarschijnlijk wel een beter resultaat geven, maar allah. Achter het stofje zit gewoon piepschuim, dus even wegsnijden/wegkrabben en speakertje neerknallen is geen moeite. :)

Hmmz ik denk dat ik toch uiteindelijk helmspeakers koop die je zo tussen laat glijden ofzo...nog geen idee hoe dat in zijn werk gaat allemaal, staat op de to-do/wish-list :9
Net als n uitlaat, tanktas/goede rugzak, etc etc :P

Toch maar wel n drankje, pas op mensen :$
 
@Speaker-in-helm-inbouwers: Heb hier nog een setje bedraad liggen.
Zat bij mn navi, maar nooit gebuikt.. Dus als iemand ze wil hebben, dan merk ik dat morgen wel ;)
 
Hmmz ik denk dat ik toch uiteindelijk helmspeakers koop die je zo tussen laat glijden ofzo...nog geen idee hoe dat in zijn werk gaat allemaal, staat op de to-do/wish-list :9
Net als n uitlaat, tanktas/goede rugzak, etc etc :P

Toch maar wel n drankje, pas op mensen :$

BT Setje ingebouwd van Scala Rider oid.
Appeltje eitje qua installeren en werkt super :Y
Kost wat, hebbie ook wat ;)

Morgen 700 dames begeleiden :]
Gaan allemaal fietsen dus het zal niet had gaan :')
Gok dat ik de 1 op 30 wel ga halen _O-
 
@Speaker-in-helm-inbouwers: Heb hier nog een setje bedraad liggen.
Zat bij mn navi, maar nooit gebuikt.. Dus als iemand ze wil hebben, dan merk ik dat morgen wel ;)
Heb ik evt. wel interesse in.. Heb 'n X-lite 602 waar speciaal inkepingen zitten voor het inbouwen van een N-com systeem (of andere oortjes).. Misschien 'n andere keer? ga 't morgen niet redden
 
Laatst bewerkt:
En ja: Nu ga ik echt slapen! :z



Is Rabasa trouwens al weer terug?? :?

Nog niet gezien, die is de dijk nog onveilig aan t maken :]

BT Setje ingebouwd van Scala Rider oid.
Appeltje eitje qua installeren en werkt super :Y
Kost wat, hebbie ook wat ;)

Morgen 700 dames begeleiden :]
Gaan allemaal fietsen dus het zal niet had gaan :')
Gok dat ik de 1 op 30 wel ga halen _O-

Kheb er geen haast mee, eerst oordoppen enzo, sommige dingen gaan voor :)
 
Ik heb gewoon een normaal setje senheiser, werkt ook super. :Y

:P

Sennheiser_HD_20_49abaf00cb95d.jpg
 
_O- _O-

Vind het alleen beetje zonde om mn goede sennhieser doppen te slopen ervoor, heb verder ook niks...nah ander keertje, staat ook niet boven aan de lijst :)

Heb jij ook al zo'n lijst? :+
Wacht al jaren op Gaston met: "Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag" *D

Kans dat ik door de bliksem geraakt wordt is groter -O-
 
Heb jij ook al zo'n lijst? :+
Wacht al jaren op Gaston met: "Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag" *D

Kans dat ik door de bliksem geraakt wordt is groter -O-
Ik heb nog n beginnerslijst :+
Maar tja dromen moet je hebben he ;) Sommige maak je waar en sommige...uhmz jah dus niet :P

Anyweg, i'm off. Tot morgen ergens :W
 
wie kan 'm vinden?????


ik zoek een filmpje van een ?engelse? motorrijder, ik geloof een agent, die tijdens het rijden elke seconde benoemd wat hij ziet, doet, vindt, overweegt enz enz.
Leeerzaam om eens te kijken, maar ik kan hem niet meer vinden :/
 
wie kan 'm vinden?????


ik zoek een filmpje van een ?engelse? motorrijder, ik geloof een agent, die tijdens het rijden elke seconde benoemd wat hij ziet, doet, vindt, overweegt enz enz.
Leeerzaam om eens te kijken, maar ik kan hem niet meer vinden :/
:N

Knal 'm ff hier neer als je hem hebt gevonden? Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk
 
wie kan 'm vinden?????


ik zoek een filmpje van een ?engelse? motorrijder, ik geloof een agent, die tijdens het rijden elke seconde benoemd wat hij ziet, doet, vindt, overweegt enz enz.
Leeerzaam om eens te kijken, maar ik kan hem niet meer vinden :/
Weet welke je bedoeld :Y

Zal ook es rond neuzen...
 
Heb jij ook al zo'n lijst? :+
Wacht al jaren op Gaston met: "Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag" *D

Kans dat ik door de bliksem geraakt wordt is groter -O-
Vreselijk... :') Ik pak die envelop wel aan, daarna krijgt tie een rotschop! :P











Iemand hier nog interesse of bekenden met interesse?


TK Assen 26-05 CRT Ervaren groep


Lijkt me niet zo'n goed plan aangezien ik de volgende dag naar Polen afreis! O-)
 
Laatst bewerkt:
wie kan 'm vinden?????


ik zoek een filmpje van een ?engelse? motorrijder, ik geloof een agent, die tijdens het rijden elke seconde benoemd wat hij ziet, doet, vindt, overweegt enz enz.
Leeerzaam om eens te kijken, maar ik kan hem niet meer vinden :/
Owhja daar hadden we het over in de eifel....


Deze?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan