Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

Eiffel rit 2010

  • week 31 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 31 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 33 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 33 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • overig namelijk..

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Mochten er overigens geen stemmen meer bijkomen wordt de rit gehouden in week 33
(vanwege lichte voorkeuren van de mensen die elke week kunnen)
Houd hier evt rekening mee met alvast voorzichtig vrij te vragen bij je baas :P
 
Laatst bewerkt:
ze hebben je ingedeeld.. maar je kan toch vrij proberen te vragen of eventueel proberen te ruilen

Ik ben persoonlijk erg blij dat ik werk heb gekregen ;-) Heb nog niet echt ergens een diploma voor (nee met een bachelor geneeskunde mag je niets).... en wil wel graag 4 maanden werken zodat ik daarna op reis kan! Weekend van week 33 ben ik vrijdag, zaterdag en zondag ingedeeld... en financieel gezien bevalt dat me wel!

Is dus een kwestie van andere prioriteiten... Eigenwijs he
 
Ik ben persoonlijk erg blij dat ik werk heb gekregen ;-) Heb nog niet echt ergens een diploma voor (nee met een bachelor geneeskunde mag je niets).... en wil wel graag 4 maanden werken zodat ik daarna op reis kan! Weekend van week 33 ben ik vrijdag, zaterdag en zondag ingedeeld... en financieel gezien bevalt dat me wel!

Is dus een kwestie van andere prioriteiten... Eigenwijs he

ok njah kan er wel inkomen
 
Ik wil ook mee he!! De 8ste komt dat goed :) anders ga ik het net als joyce doen ;)
wordt voor het boeken wel even lastig, aangezien alles op zo een korte tijd moet..
je zou gewoon de boeking kunnen betalen zodat het altijd nog te annuleren valt?

Houdt er wel rekening mee dat het als beginnend bestuurder (jij dan pas een goede maand) verdomde lastig is grote afstanden geconcentreerd te blijven rijden!! dit dan ook nog icm geheuvelte/gebergte!
De rit zal zowiezo wel op een relatief laag niveau gaan verlopen aangezien er best wat mensen met kersverse rijbewijzen aanwezig zijn!
 
Laatst bewerkt:
vandaag maar even alle agenda`s er bij getrokken van iedereen
tis onmogelijk om mee te gaan :(
van de 7 zijn er 3 weg dus helaas geen eiffel voor mij -O-
 
Laatst bewerkt:
ik ga vrij roggelen, en mocht dat lukken wil ik BBQ offcourse.
daarbij wil ik ook wel als voorrijder dienen, probeer ik wel een laptop mee te nemen (of iemand die er sowieso een maaneemt?) dan kunnen de garmin routes namelijk ook omgezet worden naar mn tomtom rider
 
We horen het wel!
Laptop valt wel
te regelen verders!
Een dag als voorijder is al genoeg in principe! Vind zelf dat Achteraan rijden iook wel eens leuk is :9
kunnen we dat bijvoorbeeld eens wisselen na een dag. In principe zouden we dan met je Tom Tom en evt mijn garmin genoeg navs bij ons hebben om allen weer veilig thuis te komen.
 
Laatst bewerkt:
trouwens nog ene tip:
als qalle deelnemers duidelijk zijn
een excel bestandje maken met namen telefoon nummers, (motor/ziektekosten)verzekering nummers, noodgeval contactpersonen etc.

als iedereen dat dan bij zich heetf en mocht er wat gebeuren ben je iig voorbereid en kan je mensen inlichten
 
We horen het wel!
Laptop valt wel
te regelen verders!
Een dag als voorijder is al genoeg in principe! Vind zelf dat Achteraan rijden iook wel eens leuk is :9
kunnen we dat bijvoorbeeld eens wisselen na een dag. In principe zouden we dan met je Tom Tom en evt mijn garmin genoeg navs bij ons hebben om allen weer veilig thuis te komen.

tja in dit geval emt veel newbies vind ik het niet erg om voor te rijden zodat ik eht tempo een beetje laag te houden, ligt eraan hoeveel er uiteindelijk meegaan maar eventueel is in 2 groepen rijden ook een idee.
enneuh als ik ene keer wil spelen tijdens dat weekend ga ik wel ff een afdaling zoeken als jullie aan het bijkomen zijn :P... wie mee wil blazen amg mee.. maar ik sta niet in voor de gevolgen als je mij probeert te volgen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan