MF Gooi en Vechtstreek deel 84**

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Noor; echt niet! 1 verkeerde beweging en de pijn schiet er steeds in. tijgerbalsem geeft niet veel gedaan afgelopen nacht :(


Mooie tij om nog ff 1x om te draaien ;)

Aahh... :j

212-4ec0b90ecefb860c38159d938fc080ff.gif


Dus ook geen Schransen voor ons binnenkort?! -O- ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Anouk, welkom *O*


Megameeting.... misschien dat we even langslopen in Amersfoort.
Dat zou dan vóór twee uur moeten zijn want dan krijgen we weer kraamvisite... Hadden we al gemeld dat ons lieve mannetje vannacht voor het eerst zes uur achter elkaar geslapen heeft? :Y Kato en ik staan versteld! :P

Coon... fijn nieuws dat de medicatie aanslaat.
TCB... to the rescue... goed zo!
Teun... zo'n wheelie foto is toch ook zonder megameeting rap gemaakt... tijdens een volgend ritje een keer? ;)
 
Laatst bewerkt:
MTeun-03 over de MM.....
ik wou ff op de foto met een wheelie :)

Been There Done That............ Megameeting 2008 geloof ik.....

full


... fotootje geschoten door Girl. *D

Daarna niet meer geweest..... want als het regent dan stellen ze het uit.
Zou mooi zijn als het straks wéér met bakken uit de lucht komt.... hadden ze het beter last-minute gisteren kunnen houden.
Dan is de verrassing voor de blauwe mannetjes/vrouwtjes ook des te groter... :Y
 
Mornin :Z

ik duim ook voor je :Y Wil je al kwijt waar je gesolli hebt?

Erwtje
:9Erik :? En ik maar denken dattie Freek heet _O-

Tot strax all! ;)

Gek genoeg heet ik eigenlijk Maarten :P

@ Lank: Toen waren ze er ook niet nee, ze reden rond 10 uur weg en om half 5 waren ze weer terug in het durp ;)
 
Laatst bewerkt:
Had je hierin zin gehad dan :X :9

(geluid uit als je niet tegen herrie kan!!!)



Ben mn bedje maar uit gekomen... Vandaag maar lekker rommelen in mn huisje en misschien straks nog ff de velgen onder de Kawa monteren :Y

Ja Club r_AW is geweldig :D :} *O*
 
Motor gewassen (ja, was alweer nodig) en even de killswitch open getrokken.

Gisteravond voor het eerst tijdens het rijden stilgevallen. (Vervelend als anderen gelijk krijgen. :') ) en daarna viel het me op dat niet elke keer bij het schakelen van de killswitch naar ON de brandstofpomp aansloeg. Meestal wel, soms niet. Daarna thuis nog eens een paar keer geprobeerd. Volgens mij zit er geen schakeling in die voorkomt dat de brandstofpomp onnodig aanslaat. Killswitch off>on en de brandstofpomp slaat aan. 9 van de 10 keer dan.

Het niet starten wat ik eerst had kwam omdat de brandstofpomp niet aansloeg. Dat zou best kunnen als de killswitch geen gesloten circuit maakt. Het niet af kunnen zetten van de motor wat ik een tijdje terug had zou best kunnen als de killswitch het circuit niet verbreekt. Wat best logisch zou zijn als daar nog vocht als geleider tussen zat.

Het is even een long shot, maar even open gemaakt, droog gemaakt en ingespoten met contact spray. En dan nu even laten opdrogen. Dan weer eens even zien, vanmiddag nog even snel naar A'foort, eens zien of ik het red. :+

Maar jezus, wat gaat de dag snel. En vanavond nog eerder vertrekken ivm de werkzaamheden op de A27. Weekend lijkt al weer om. :X
 
Prettige toppie. :+

Fijne vakantie Zot! :W

Zeau. Lekker gereden. En ook gewoon in één keer starten na het wassen. :+

Hoewel dat wassen wel weer opnieuw kan. Zo veel vliegjes. :/

@BaRRt, wat is er met de CBR dan? :/



Helm is wel heen fijn, de Nüvi en RAM mount blijven goed zitten, ook bij illegale snelheden, het ding stuurt nog steeds prachtig, nu ook links wat meer aan de grond gehad, al heeft het wel even een paar rondjes op de rotonde nodig gehad, etc. Heb me wel weer vermaakt. :+

Zeau, nu een pilsje en aan m'n verslag gaan zitten, dan vanavond misschien nog even knallen. :)

Deadline is morgenavond. Eigenlijk later in de week maar omdat ik m'n defensiepas nog niet heb kan ik daar nergens inloggen. Iedereen heeft zo'n pasje gekregen, ik ook. Beste man die over de passen gaat stop 'm in de chiplezer om te activeren, is de stomme chip kapot. Fick mich. :')

Er is vrij weinig met de CBR *O*

Hij moest gewoon een beurt hebben. Ze hebben er een nieuwe K&N luchtfilter opgezet, olie vervangen en nieuwe oliefilter.
Ook hebben ze de balhoofdlagers vervangen of iig alles goed aangedraaid, zat een klein beetje speling in.

Ze hadden gezegd dat het ongeveer €300 ging kosten maar viel gelukkig mee en kwam op ongeveer €230 uit.
 
MM was nog best druk eigenlijk :Y
Plex, bedankt voor het voorrijden en was gezellig *O*
(tussen het geneuzel over pet flessen door dan :+)

Grotevoet nog gespot met olieboot :W
 
@ Girlr1100S: Hoi!
@ Sunny: Heeeey! Hoe is het met je? Hier alles goed en met Linn gaat het helemaal toppie (maar jah, dat mag ook wel een keertje!)
@ BaRRt: Thanx :)
@ Poikie: Thanx 2 u 2
 
Laatst bewerkt:
@ Girlr1100S: Hoi!
@ Sunny: Heeeey! Hoe is het met je? Hier alles goed en met Linn gaat het helemaal toppie (maar jah, dat mag ook wel een keertje!)
@ BaRRt: Thanx :)
@ Poikie: Thanx 2 u 2

goed te lezen.... lekker genieten van die dame.... heb Linn een beetje gevolgd... petje af hoor voor jullie allen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan