Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik!!!!!
en rijdt er nog steeds mee op circuit.
heb geen verhoging achter.....dus standaard, ook geen doorgestoken poten.
en werkt erg goed, mooie bandenslijtage (zelfs met BT 21 )
en nu ook met de bt016.
weeg 75 kilootjes :)
*O* ik ook precies zo. geen verhoging, geen doorgestoken poten. rijdt gruwelijk .Kreeg zelfs te horen van een maatje met een sp1 dat het hem heel veel tijd, geld en moeite heeft gekost om zijn sp1 zo sturend te krijgen als de mijne. Ik heb alleen aan die dingies gedraaid zoals beschreven staat in de OP. :+
 

Jouw stijl, doet me wel wat aan de mijne denken. Zal ook wel mede door de lengte bepaald worden, al haal ik de 2 meter niet, maar kom een heel eind...

Ik vind het ook prettig om hem net iets breder, dus bij (over) de stuurstoppies vast te pakken.

full


De meesten gaan, als mijn observatie correct is tenminste, meer naar de tank zitten.

FF een onbeschofte vraag... rij je wel eens je knie aan de grond? (deze informatie is volstrekt vertrouwelijk en zal niet aan derden worden verstrekt).
 
Laatst bewerkt:
ja ik!!!!!
en rijdt er nog steeds mee op circuit.
heb geen verhoging achter.....dus standaard, ook geen doorgestoken poten.
en werkt erg goed, mooie bandenslijtage (zelfs met BT 21 )
en nu ook met de bt016.
weeg 75 kilootjes :)

AAH CHILL, ik heb bijna dezelfde setup, k weeg alleen een kilotje of 10 zwaarder ;). K ga het ook is probere. Zou jij trouwens nog een keer een bt21 kopen voor een volgende band?
 
AAH CHILL, ik heb bijna dezelfde setup, k weeg alleen een kilotje of 10 zwaarder ;). K ga het ook is probere. Zou jij trouwens nog een keer een bt21 kopen voor een volgende band?
nee......
op advies van hier overgegaan op de bt016, en gaf meteen nog meer vertrouwen en betere grip, zekers op circuit.
de 21 hield het wel langer uit :)
inmiddels rijdt ik op tweedehand cct volgens mij
 
Jouw stijl, doet me wel wat aan de mijne denken. Zal ook wel mede door de lengte bepaald worden, al haal ik de 2 meter niet, maar kom een heel eind...

Ik vind het ook prettig om hem net iets breder, dus bij (over) de stuurstoppies vast te pakken.

...

De meesten gaan, als mijn observatie correct is tenminste, meer naar de tank zitten.

FF een onbeschofte vraag... rij je wel eens je knie aan de grond? (deze informatie is volstrekt vertrouwelijk en zal niet aan derden worden verstrekt).

Foto is genomen op niveau 1, dus dat was nog rustig aan. Het over de rand van het handvat pakken was een tip van de instructeurs om je gas beter te kunnen doseren. Je voelt dan beter dat je je hand verdraait.

Effe tussen jou en mij, wat betreft de knie. Voorlopig alleen nog maar op niveau 1 gereden, en dat ging niet hard genoeg. Volgende week niveau 1+, dus wellicht gaat het dan wat harder (en schuiner). Op de openbare weg experimenteer ik daar voorlopig nog maar even niet mee... Wil alles graag heel houden snapte... :]

Maar je hebt gelijk, het is een soort van origamie-kraanvogel effect met onze lengte. :? Moet heerlijk zijn om een japanner van 1.60m te zijn...
 
Jongens,

Ben op zoek naar een Durbahn airbox, iemand toevallig eentje liggen waar die wel vanaf wil?
Maakt niet zoveel uit of het een glasfiber of carbon versie is.

Grtz. Erik
 
Thanks, had em ook al gezien en meteen een PM gestuurd! Maar er zijn al meer geinteresseerden...
Zit wel vaker op dat forum.

Die op marktplaats kan ik niet vinden, misschien al verwijderd?
 
Welcome :Y , Zolder .... :') for me, maar have fun met niveau 1+ :]

:W
Gerben

*voorlopige conclusie, meniscus en behandeling met fysio en wellicht MRI scan

Ik wilde net tikken, hoe is't nou dan? Maar daar staat het al min of meer...

Begin volgend seizoen ben je weer helemaal toppie *O*
Je had het slechter kunnen plannen, toch?

:)
 
En daar nu het Honda VTR SP logo/foto/tekening achter op de rug, HRC logootje er wellicht nog bij voor of achter. En dan heb je er eentje verkocht aan mij :P

En dat je er dan eentje moet verkopen in maat Small (US) of Medium (EU) doet niets aan het 'real men' stukje af!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan