MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen een geweldig 2011 toegewenst. Dat volgend jaar een schadeloos, gezellig, bomvol met uitjes gevuld, succesvol en vooral leuk jaar mag worden!

Gisteren errug gezellig gehad. Jammer dat de meeste Eddie Vedder niet kenden. ;) Het goede nieuws is dat ik dat hier dan gewoon even post. ;)

Guaranteed:
Long nights:
Society:

En nog een paar met Pearl Jam:

Just Breathe:
Black:
Even flow: YouTube
Alive: YouTube
Jeremy: YouTube

Dat 2011 ook maar een muzikaal jaar mag worden met veel mooie muziek. Merk toch dat de huidige top 40 niet helemaal bij mijn muzieksmaak past. :P Alhoewel Adele mij gisteren toch wel verraste met dit nummer (totaal anders dan haar vorige repertoire):

Adele - Rolling in the Deep

Leuk nummer om op te sporten. :) Genoeg gereuteld.. .even ontbijt regelen.
 
Mogguh... :Z

Hier nog vanuit m'n bed: Iedereen een top en gelukkig 2011! *O* Dat er maar veel veilige motorkilometers bij mogen komen!! *D :]

Helaas valse start voor m'n meisje, ligt ziek naast me. -O-
 
:Z zow............. vannacht maar weer bijslapen haha :W

Top nacht geweest...leuk feessie!!! leuke mensen veeeeeeeeeeel drank en knalzooi :+

ik zeg op naar 2012 :+ _O-
 
Aangezien het laatste ritje van 2010 me mooi door de neus was geboord, meteen maar begonnen met het eerste ritje van 2011 *O* :]

Zal voorlopig wel weer de laatste zijn ook ben ik bang :/



Nu oliebollen proeven bij paps :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh... :Z

Heerlijke avond en nacht gehad, kneiter brak :+ Tijd voor n nieuw luchtbed :Y

Jan, Noos, leuk dat jullie er ook waren :Y

Ik ga als n zombie douchen en dan kijken hoe de rest van de familie eruit ziet _O-
 
Iedereen een geweldig 2011 toegewenst. Dat volgend jaar een schadeloos, gezellig, bomvol met uitjes gevuld, succesvol en vooral leuk jaar mag worden!

Gisteren errug gezellig gehad. Jammer dat de meeste Eddie Vedder niet kenden. ;) Het goede nieuws is dat ik dat hier dan gewoon even post. ;)

Guaranteed:
Long nights:
Society:

En nog een paar met Pearl Jam:

Just Breathe:
Black:
Even flow: YouTube
Alive: YouTube
Jeremy: YouTube

Dat 2011 ook maar een muzikaal jaar mag worden met veel mooie muziek. Merk toch dat de huidige top 40 niet helemaal bij mijn muzieksmaak past. :P Alhoewel Adele mij gisteren toch wel verraste met dit nummer (totaal anders dan haar vorige repertoire):

Adele - Rolling in the Deep

Leuk nummer om op te sporten. :) Genoeg gereuteld.. .even ontbijt regelen.

Hello! ;)
 
speciaal voor jou bartje hele mooie versie mijn favo
en deze acoustic helemaal uit je plaat met deze
 
Laatst bewerkt:
mogu all
even een vreemde eend in de bijt.......
is al weer een tijdje geleden maar hier ook en knallend en motorronkend 2011
 
YESSS!!!!!! Het nieuwe (motor)jaar is goed begonnen!
Fazertje startte na 2 maanden stilstaan in koude schuur en toen gelijk maar even
de eerste 40 kilometers gereden :]



@Alex: doet jouw 'zomerbrommer' het nog? :X
 
Lekker rijden, goed bezig! :Y

*Beetje jaloers.

Denk dat als het even uitkomt ik morgenavond op Woensdrecht nog even probeer met de Kawasaki een klein rondje te rijden.
 
Weer hard gewerkt vandaag. Nu lekker koken voor de kids en vanavond met de Kids vuurwerk afsteken :)

svijf, blijf van mijn baby vuurpijltjes af
 
speciaal voor jou bartje hele mooie versie mijn favo
en deze acoustic helemaal uit je plaat met deze

Geweldige muziek. :} :} :} :9~
Vedder is wow.. ;)

Gisteren ook erg genoten van Coldplay toen ik naar huis fietste.

@CF: Vrolijk nummertje. :)

Heel vreemd... gisteren een paar sms-jes verstuurd. Vandaag feedback gehad dat gedurende de nacht er ongeveer 15 duplicaatjes waren ontvangen. Vervelend (voor degene die het wakker heeft gehouden)... het vervelende is dat er dus 30 sms-jes verstuurd zijn naar Noorwegen. Gelukkig heb ik een pasport, kost hem me maar 19 cent per sms-je.
 
Laatst bewerkt:
Ook weer onder de levenden, dus hierbij voor iedereen wiens nummer ik niet heb; een gelukkig en gezond 2011 *D !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan