Gooi en Vechtstreek deel * 94 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alweer een nieuw deeltje.

@nocer: Volgens mij zag ik je bij de kassa van de ah, rode tas had je bij je.
 
Oh daarom gaat Nocer mee naar de film, kan ie naast TCB zitten :')
 
Even weer onder de aandacht brengen O-)

*O* *O* *O* MF Biosavondje op 5 maart!! *O* *O* *O*
Wie heeft er zin om mee te gaan :)

Op 5 maart (savonds) naar ofwel Utopolis in Almere ofwel Cinema de Graaff in Huizen om te kijken naar de The Tourist, zie hier een trailer: http://www.bioswolff.nl/filmfocus/playerswf.asp?movieId=14539&nfc=071900

* Diddle
* Jolly
* Coonie *O*
* Loesje
* TCB
* CFje
* Nocer (OVB)

Meer info volgt nog.
Graag aanvullen zonder quotes​

Wat heeft trouwens jullie voorkeur? Utopolis Almere of Cinema de Graaff in Huizen?
 
Ik bedank voor een vernoeming boven de avatar. :+
De OVB is natuurlijk of ik naast TCB kan zitten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha prachtig dit weer. Nou ik wilde eigenlijk tussen Coonie en Diddle inzitten.

Zo net even kaarten voor de beurs besteld. Ik ben er klaar voor ik hoop de financierders hier ook. Even kijken of ik wat los kan peuteren onder het mom van "voor mijn verjaardag"
 
Haha prachtig dit weer. Nou ik wilde eigenlijk tussen Coonie en Diddle inzitten.

Zo net even kaarten voor de beurs besteld. Ik ben er klaar voor ik hoop de financierders hier ook. Even kijken of ik wat los kan peuteren onder het mom van "voor mijn verjaardag"

Ik heb net geregeld dat jullie naar No String Attached gaan.
Ga ik met Els en Jopje wel naar een andere film.
 
Ik bedank. ;)
Tenzij het een GS wassen is oid... daar ben ik gewoon heel goed in. En ik vind dat je talent moet delen.
Hij is inderdaad goed vies. Maar dat ziet er wel geinig uit.
Ik wilde eigenlijk nog een maffe foto met mij en jou motor laten maken vanmiddag. Dacht dat doe ik wel als ik klaar ben bij de AH maar toen was je al weg hehe.
 
Hij is inderdaad goed vies. Maar dat ziet er wel geinig uit.
Ik wilde eigenlijk nog een maffe foto met mij en jou motor laten maken vanmiddag. Dacht dat doe ik wel als ik klaar ben bij de AH maar toen was je al weg hehe.

:Y Ik hoorde dat er rare mensen bij mijn motor stonden.
 
Ja klopt wat gooische kak stong erbij. Vroegen of ik wist van wie die was want hij stond een beetje aso.

Hij stond mooi aan de kant, we hebben het over het gooi he... daar zetten ze een auto gewoon midden op straat met de richtingaanwijzers aan om vervolgens de AH binnen te lopen. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan