MF Gooi en Vechtstreek deel * 95 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen
full




Vrot..............




Clau: succes vandaag :Y

Ernst: klinkt goed en nogmaals gefeli *O*
 
Laatst bewerkt:
Coonie, ik wens je een leuke vrolijke dag bij je nieuwe werkgever. *D


Ritje gisteren was geslaagd, 1 x 1200GS, 2 x GS-Adventure, 1 x 800GS en een vriendin met een gloednieuwe superteneré. Die deze week zijn 1.000 km op de klok heeft.
Kato heeft voorgereden, ik heb de soepjes verzorgd. Ik had tomatensoep en mostertsoep met spekjes gemaakt.

Het was een mooie route van 220 km en aan de verhalen te horen had iedereen zich prima vermaakt! :Y Het was immers ook topweer, zonnetje, zalig, wat wil je nog meer. *O*
 
ik denk dat ze de allroad zitpositie bedoelen en looks.
en ik vind hem ook vet.
maar dan had ik net zo goed op de ktm kunnen blijven rijden.
ik wil dat hele sportieve niet meer.
weet je wat ik niet begrijp dat ze hem niet testen tegen een ktm smt dat is meer dezelfde dan een bmw gs of een tenere.
Daar kom je ook wel verschillende tests van tegen. Kijk hier maar eens :+

MCN heeft ook wel eens een groeptest gedaan met de KTM, Triumpf en BMW.
 
Coonie, ik wens je een leuke vrolijke dag bij je nieuwe werkgever. *D


Ritje gisteren was geslaagd, 1 x 1200GS, 2 x GS-Adventure, 1 x 800GS en een vriendin met een gloednieuwe superteneré. Die deze week zijn 1.000 km op de klok heeft.
Kato heeft voorgereden, ik heb de soepjes verzorgd. Ik had tomatensoep en mostertsoep met spekjes gemaakt.

Het was een mooie route van 220 km en aan de verhalen te horen had iedereen zich prima vermaakt! :Y Het was immers ook topweer, zonnetje, zalig, wat wil je nog meer. *O*
Klinkt goed :Y Het was gister ook een ideale dag voor de motor zeg :]

@Coonie: veel succes/plezier met de nieuwe baan!
 
@Coonie: Succes vandaag op 't werk. :Y

Maandagmorgen is zeker jammer. En dan kan je maar beter wakker worden van RTL4, liever dan van de schoonmaaksters die hier met hun karretje over de galerij racen en élke deur open maken. :Z
 
Goeiemoggeuh :W

wat een heerlijke dag weer... zat eraan te denken op de motor naar het werk te gaan, maarja tis nog geen 10 minuutjes met de motor, das dan ook weer zonde. En vanavond terug zal het wel weer koud zijn.

Coonie, veel plezier op je eerste dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan