MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ X, patatjes! :Y :9

@ Coon, leuk op je werk?!


Vandaag voor het eerst dagje dat ik dacht: hmmmm, lekker gewerkt! *D
Mot ff komen he maar komt goed *O* Alles neu :Y

Und du? Was jij nou al begonnen of alleen arbeidsvoorwaardengesprek? (mooi scrabblewoord :') )





Vanmorgen trouwens in tuintje lopen rommelen en onverwacht bezoek *O*

Foto-PZ4B3WSI.jpg



Voorjaar komt eraan *D *D
 
Laatst bewerkt:
BluRay-aanrader: Unstoppable (DVD kan natuurlijk ook)

Wij vonden hem in ieder geval erg spannend. :Y
 
*O* Nááf! *O*


Mies; hele knappe pet!!! *O* *O* :9 Corfreek van harte met het guppie *O* *O* verder pijn in mijn harses van de wisselende letters vooral die kleine meuk is op een netboekkie niet te zien B| Noor met goede arbeidsvoorwaarden, ook een *O* *O* *O* waard *D en hier ook Teun gespot, in de motregen en aan de voorgaande post prijzen wij ons gelukkig dat de autoramen gesloten waren O-) :P

@ Uitje: Kleiduiven schieten + quadcrossen = LEUK! *O* *O* *O*


Ben ik nou nog wat vergeten?? :$ :/
:W
 
N ingehouden lach die er toch half door kwam :')Thnx, dat zeker en het is de eerste kleine bij ons *O* *D

Jij bent ook goed bezig btw ;) Tijd om als Gooi nerd door het leven te gaan? :P
Dont think so :P


@ GN, mooi dat de auto weer klaar is *D

Vooroordelen bevestigend:

Maakt mij niet uit wat we gaan doen, als ik maar een BOB heb :+
:P




Trouwens vandaag is op de Kawa naar school geweest.
Wat een heerlijk geluid in de schipholtunnel zonder die DB-killer erin *D })


Vandaag voor het eerst dagje dat ik dacht: hmmmm, lekker gewerkt! *D
Mot ff komen he maar komt goed *O* Alles neu :Y


Und du? Was jij nou al begonnen of alleen arbeidsvoorwaardengesprek? (mooi scrabblewoord :') )





Vanmorgen trouwens in tuintje lopen rommelen en onverwacht bezoek *O*

[afbeelding]


Voorjaar komt eraan *D *D
*O*
 
Salamander :Y *O*

Maareh, nogmaals, had een late edit, jij ook naar je zin? Of was het nu alleen nog het gesprek over de arbeidsvoorwaarden? :P


Lief! :Y

Ja vandaag arbeidsvoorwaardengesprek gehad, daar was ik heel blij mee :Y Maandag t/m donderdag werken en dan een weekend naar Londen *O* *D
 
*O* Nááf! *O*


Mies; hele knappe pet!!! *O* *O* :9 Corfreek van harte met het guppie *O* *O* verder pijn in mijn harses van de wisselende letters vooral die kleine meuk is op een netboekkie niet te zien B| Noor met goede arbeidsvoorwaarden, ook een *O* *O* *O* waard *D en hier ook Teun gespot, in de motregen en aan de voorgaande post prijzen wij ons gelukkig dat de autoramen gesloten waren O-) :P

@ Uitje: Kleiduiven schieten + quadcrossen = LEUK! *O* *O* *O*


Ben ik nou nog wat vergeten?? :$ :/



das lekker makkelijk
full
 
Zo eindelijk klaar, heb net even al het leer ingevet wat ik kon vinden, 3 paar handschoenen + 2 paar laarzen + pak :X.
Misschien morgen maar op de motor naar school in het leer, heb enkel één hoorcollege, dat word dus in een groot rondje naar huis toe :]
De voorspellingen zijn niet echt slecht te noemen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan