MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh nog niet echt mee bezig hoor, ik zat zelf te denken aan eind jan/begin feb 2012.
Komende maanden hier zijn al druk zat met etentjes/uitjes van werk/sport en sinterklaas feestjes en noem maar op :Y
Zal wel even een polletje maken in deze OP voor voorkeuren over wat te gaan doen ;)
Tips zijn nog welkom dus :Y

Goed plan. :) Dan kan ik ook wel weer.
 
:W

Eind jan/begin feb lijkt me uitstekend. November/december zijn al duur/druk zat denk ik. :)



Over uitjes gesproken, ik lust wel weer een weekendje Eifel....maar dat is nog wel heel ver weg. :+
 
Februari wilde ik pas weer gaan plannen/peilen/posten; nu lijkt me dat nog te vroeg :+


Hier opluchting; oude hondje was afgelopen dagen best wel ziek. Net bij dierenarts geweest en oorzaak is ws gevonden; het komt snel goed *O*
 
*O*


Uitje: :Y

Eifel :? Hmmm afgelopen weekend met de 2 Schotland-maatjes zitten bomen over een weekje Dolomieten eind mei 2012.

Eerst maar eens nieuw rubber (laten) monteren, bougietjes, olie, filters etc vervangen. Kost gelukkig weinig :')

Zo maar eens een frietje halen bij de Bambi! :9

Groetje! :W
 
Movember staat niet op mijn kalender, maar ik ben er vrij zeker van dat het voorbij is voordat ik een snor heb.

:+
 
Oh, en de Kawasaki zal ik vast nooit verkocht krijgen, maar ik vind net wel dit in m'n mailbox. Toch leuk. :)

Ik vind dit een ijzersterk verkoop verhaal. Geen roestige speld tussen te krijgen. Ik heb ineens inspiratie voor een goede beschrijving bij mijn Honda CX500 waar ik vanaf moet. Ook vanwege teveel leuke dingen. En die CX is minstens net zo goed als die bak van jou! De Polaris kuip heeft het al opgegeven, de uitlaat is ook meer van het soort bommenwerper geluid. Dus mocht je meer gegadigden hebben die hun buren willen plezieren met gaaf motorgeluid in de donkere dagen voor kerst stuur ze dan maar door naar mij alsjeblieft. De wegligging is zeker niet beter, voorvork idem dus je stelt ze vast niet teleur!

Succes met de verkoop. Degene die dat ding van je koopt is vast ook prettig gestoord ;-)
 
Oh, en de Kawasaki zal ik vast nooit verkocht krijgen, maar ik vind net wel dit in m'n mailbox. Toch leuk. :)

Toch had ik wel verwacht dat de jouwe zo nu wel verkocht zou zijn. Zo cheap, zo eerlijk. En goed genoeg om de winter door te komen. Dan begin lente weer verkopen voor 100 euro en je hebt goedkoop gereden. (voor die doorrijders die niet hun mooie bike willen verpesten door pekel)

Mss anders eens kijken of je hem in onderdelen wel kwijt komt ?


Eind jan / begin feb... lijkt me gezellig voor een uitje.


en *O* voor WB's hondje
 
Snap um volgens mij niet... behalve dat de topicstarter niet al te snugger is om Crossfire/SLI dacht te kunnen draaien met 2 laptops. :')

Was dat de grap?? dan vind ik um saai... :Z :+

Februari wilde ik pas weer gaan plannen/peilen/posten; nu lijkt me dat nog te vroeg :+


Hier opluchting; oude hondje was afgelopen dagen best wel ziek. Net bij dierenarts geweest en oorzaak is ws gevonden; het komt snel goed *O*
*O*
 
Laatst bewerkt:
Oh nog niet echt mee bezig hoor, ik zat zelf te denken aan eind jan/begin feb 2012.
Komende maanden hier zijn al druk zat met etentjes/uitjes van werk/sport en sinterklaas feestjes en noem maar op :Y
Zal wel even een polletje maken in deze OP voor voorkeuren over wat te gaan doen ;)
Tips zijn nog welkom dus :Y
:/ heb het dan al best druk ook eigen verjaardag enzo O-)


_O-


Die is wel erg makkelijk aan jou eerdere krantenbericht te knopen :P


mogguh!
_O- :')


:')

*O*


Uitje: :Y

Eifel :? Hmmm afgelopen weekend met de 2 Schotland-maatjes zitten bomen over een weekje Dolomieten eind mei 2012.

Eerst maar eens nieuw rubber (laten) monteren, bougietjes, olie, filters etc vervangen. Kost gelukkig weinig :')

Zo maar eens een frietje halen bij de Bambi! :9

Groetje! :W
zal binnenkort weer eens langs me ouwe baas gaan

zo weer bijgelezen, wordt nu echt chaggie van me xbox of BF3 B| wil me singleplayer savegame elke keer niet opslaan

hele drukke dag gehad vandaag heb al zin in het weekend, maatje van me heeft een
full
125cc gekocht (ja met zijspan) en als het weer mee zit gaan we zondag lekker :]
 
Nááf! :W


Hondje: *D *O*
Bericht lankie: :')

ff hangen nog en dan slapen, ben d'r weer helemaal klaar mee voor vandaag :P
 
Mogguh :Z Vannacht toch zeker 5 uur slaap gehad, dus we kunnen er weer tegenaan :) Twaalf uurs dienstje in Den Haag... Vanavond bij thuiskomst eens kijken of we het klokje rond kunnen slapen :P

Fijne dag allen *D
 
Smoggus!

Almost weekend, eindelijk *O*

Nog dik aan de bak met wat rapportages die voor het einde van de dag opgeleverd moeten worden en dan kan ik met een gerust hart richting huis. Hopelijk komt er niet veel andere zooi tussen door, maar je weet het maar nooit.

:W
 
Smoggus!

Almost weekend, eindelijk *O*

Nog dik aan de bak met wat rapportages die voor het einde van de dag opgeleverd moeten worden en dan kan ik met een gerust hart richting huis. Hopelijk komt er niet veel andere zooi tussen door, maar je weet het maar nooit.

:W


Zet 'm op! *O*




*O* Moggeh peeps! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan