MF Gooi en Vechtstreek * Deel 111 *

Wat moeten we gaan doe als uitje?

  • skiën en daarna apres ski en fondue

    Stemmen: 16 72,7%
  • raften/tuben en daarna drinken/mixed grill

    Stemmen: 0 0,0%
  • midgetgolf lage vuursche en dan pannekoeken eten

    Stemmen: 4 18,2%
  • avontuurfabriek arrangementje (wat nog te bepalen)

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm, je zat achter een bus of vrachtwagen op dat moment, of jij was het niet -O-
 
Mogguh! Vandaag een rubber dagje :9 (winterbanden auto en 2x setjes voor de naithoks) en vanmiddag al weekend *O*

Zondag naar Weeze (Duitsland) voor een oefensessie van 2x2 dagen en donderdagavond pas weer terug -O-

ahaaaaaaa :P
nou, als het vnvnd niet lukt (ben al twee dagen bezig) dan ga ik morgen maar eens bij waypoint langs.. -O-
Anders ff Fred pb-en, die is het Garmin orakel :Y :}

WB: SW :}

JeGo: congratz en succes met de verdere carrière :W

Mieg: Waar is Noortje mee bezig dan :? of heb ik iets gemist? :$
 
Mogguh allemaal,

Mooie plaatjes, fimpjes, verhaaltjes allemaal :)

Vannacht weer wat kunnen slapen gelukkig, gisteren was 2 uur een beetje te vroeg om op te staan... nu ouderwets om 6 uur wakker. Wachten op de kabelboer vandaag die glasvezel komt leggen. Tussen 8 en 12.... zal ie wel om half 1 komen... balen, wil nog sporten, boodschappen doen, eigenlijk even op de ktm proberen te sliden als t zonnetje wilt doorkomen... maar ga nu eerst maar eens huishoudelijke klussen doen....

Ow, was niet ikkuh met de breuken hoor


En phoen en noor komen ook straks weer op schiphol aan. Zou ie een kangeroo voor me mee genomen hebben? Had ik wel gevraagd....
 
Mogguh :Z :W

Jeej de SW's zijn er weer *O* *O* Ben ik Coonie nou voor met hipsen? :o *O* :P

@ The Fox: Vast in huis wel wat te doen, fijn dat je weer wat beter slaapt iig :) Ennuh one way to find out, go get them! :9
 
Moggeuh :W

*O* dat phoen en noor weer terug komen. Erg benieuwd naar hoe ze het gehad hebben. *O*

Op naar het werk en daarna door naar me zussie.... Was vanacht iemand bij haar rond aan het snuffelen om naar haar R6 te kijken. Na het werk maar even kijken wat we kunnen doen.

Fijne dag allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!!

Moggeuh :W

*O* dat phoen en noor weer terug komen. Erg benieuwd naar hoe ze het gehad hebben. *O*

Op naar het werk en daarna door naar me zussie.... Was vanacht iemand bij haar rond aan het snuffelen om naar haar R6 te kijken. Na het werk maar even kijken wat we kunnen doen.

Fijne dag allemaal :W
*O* voor Foen en Noor! Ze zullen wel aan het weer hier moeten wennen!)


Getver voor je zussie, Jeremy! Dat zijn geen leuke dingen!!
 
En dan val je ook nog van de stoep -O-

ooorah2.jpg
 
Moggeuh :W

*O* dat phoen en noor weer terug komen. Erg benieuwd naar hoe ze het gehad hebben. *O*

Op naar het werk en daarna door naar me zussie.... Was vanacht iemand bij haar rond aan het snuffelen om naar haar R6 te kijken. Na het werk maar even kijken wat we kunnen doen.

Fijne dag allemaal :W
Lamp met bewegingsdetectie ophangen? Kijken of de deuren nog extra vast gezet kunnen worden?

@Nee+Noor; *O*
@Plex; ze is nu bezig met de KMA (http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Militaire_Academie).
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :Z

Jazz: -O-
Noor en Nee terug *O*
Nocer: :')
Mieg: gaat idd best snel dan. Fijn dat het goed gaat.

Gister nieuwe slaapkamerkast geïnstalleerd (ok, met wat hulp :+ ) en ingericht; vanochtend is het fornuis gearriveerd; huisje wordt steeds mooier *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo, meneer van het glas is geweest, vloer gezogen en gedweild, nu naar de appie :)

Volgens mij zijn phoen en noor inmiddels op Schiphol aangekomen, dus over een uurtje ofzo wel weer in Almere. Ik hoorde iets van 1400 foto's.... :Y


Gadver Jer... geen fijn idee dat ze bij je zus zijn wezen rondneuzen voor d'r motor..
Zal zeker even kijken of je niet vandaag een extra lamp misschien kan ophangen ergens.
Desnoods even tijdelijk de motor elders stallen...?
Als je ergens hulp voor nodig hebt, geef maar een seintje hè
 
haha, die vent helemaal in elkaar timmeren en dan heel droog in het politierapport zetten: van de stoep gevallen _O- :}
:') Prachtig :}

Als je met een mes iemand beroofd, dan moet je niet zeuren als je klappen krijgt. Als je vervolgens ook nog gaat steken, mag je blij zijn dat je het na kan vertellen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan