MF Gooi en Vechtstreek deel * 112 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
En :W


Mogguh

Eindelijk, half 9 kon ik weer inloggen.. zitten jullie te zeiken over Fab-ers... :(
Nou afdeling ICT kan er ook niets van hoor, ben je om 7 uur op kantoor, weer f*cking netwerk plat... }) Luie aarsen... |( zoveelste keer... zonde van de tijd, had ik ook gewoon thuis kunnen blijven...

bleg

Gelukkig is het al weer bijna weekend :Y
 
image_goede20morgen__ton_010508_.gif
 
Mogguh! :W

"Het topic waarin..
..de meeste motoren nu toch echt in de winterstalling staan" :N

Okay, ik rij momenteel niet veel maar zodra ik weer een aanleiding gevonden heb :]
 
Morgen! :W *O* *O* Nog even heeerlijk blijven liggen op m'n vrije dag! Mij te nat/koud/winderig buiten!
 
kan die eerste pagina ook weg gezwaaid worden?

koffie @#$%
 
ff op 25 post per pagina zetten, bij pagina 5 kan ie weer terug ;)
 
:W Verschrikkelijk saaie lezing hier...heel veel "hoe voel je je daarbij?" en nauwelijks verstaanbaar... :Z
 
Aanwezig in het nieuwe deeltje :D

Leuk al die rijmpies, maar begin er zelf niet aan.
 
Zo heb ik ooit nog eens een "gratis" laptop gehad van een bedrijf... mijne was gejat op school, geen braak dus ook geen aanspraak op de verzekering.

Na lange tijd krijg ik opeens een telefoontje van hun dat ik mijn nieuwe laptop kan ophalen, maar dat moest dan nog wel die dag gebeuren.

Later hoorde ik dat ze een ramkraak gehad hadden een paar dagen na een inventarisastie telling --> bedrijf failliet, Michiel een nieuwe laptop :P



Zo kan het ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo heb ik ooit nog eens een "gratis" laptop gehad van een bedrijf... mijne was gejat op school, geen braak dus ook geen aanspraak op de verzekering.

Na lange tijd krijg ik opeens een telefoontje van hun dat ik mijn nieuwe laptop kan ophalen, maar dat moest dan nog wel die dag gebeuren.

Later hoorde ik dat ze een ramkraak gehad hadden een paar dagen na een inventarisastie telling --> bedrijf failliet, Michiel een nieuwe laptop :P



Zo kan het ook ;)

Gelukje *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan