MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft die sauna/ hotel.

Ik heb in een super luxe resort in Jamaica geslapen, waar de kakkerlakken groter dan muizen waren. In een gribus pension in Turkije met super uitzicht, met zandvlooien in het bed. De malaria muggen in Senegal waren groter dan de brom vliegen hier en de spuitbussen die je ertegen kan kopen, mag de prof ongedierte bestrijder hier niet eens gebruiken. De Hamam in Turkije was vast ranziger dan hier.

Ja, ik ben verwent. Die recensies zie ik als een aanmoediging voor weer een avontuur lekker dicht bij huis. Als reiziger weet je dat de dingen die in eerste instantie een tegenvaller lijken, later de mooiste herinneringen zijn *D

Voor Wilco, ik heb zelfs in Frankrijk gegeten en geslapen *O*

Jaja schijten is moeilijker soms
 
Laatst bewerkt:
Mogguh,

Zo hier is het weer vrijdag papa dag.

Vandaag op de planning... De kinderboederij!!!

Wish me luck... ;)
 
Als reiziger weet je dat de dingen die in eerste instantie een tegenvaller lijken, later de mooiste herinneringen zijn *D


:^


Ik herinner me nog het Bob Marley hotel in Muktinath in het Mustang Koningrijk van Nepal... je moest de dekens bij een ander van de kamer roven om het warm te hebben en de plee stond schots en scheef in de kamer.... maar het zijn wel waanzinnige herinneringen :Y

.... of drie dagen door de jungle sjouwen en je wassen in de rivier. Wat kan je dan genieten van een hotelkamer waar een douche in zit *O*
 
Als reiziger weet je dat de dingen die in eerste instantie een tegenvaller lijken, later de mooiste herinneringen zijn *D

:^

Dat zeker. :) Uiteindelijk zie ik tegenvallers ook niet echt meer als tegenvallers. Meer als onderdeel van het avontuur. :)
 
ff alle zooi boven de 100 Kb aangepast
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan