MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ro en Mandy: Have fun :Y

hier lekker even lekker binnendoor van Utrecht via H'sum naat huis gereden :]
van tevoren even bandjes gedaan, bleek voor te zacht te zijn :o
heerluk gereden *O* en ook lekker door de blubber *O*
 
Viel spass du beide.
octoberfest1.gif
 
Nog mensen die onderdak zoeken of via via nog woningzoekenden kennen??

Weer beschikbaar op de verhuur markt leuk studio appartement in Bussum

klik

Of gewoon kopen ;)




:+

Kato en ik waren een keer richting de Dolomieten gegaan.... autobahnblazen.. en hij maar 170 km/h rijden met de MV op de Autobahn.... hij had een nek!!! 8-) _O-


Wel toppie voor jou dat het allemaal zo mooi geregeld is... *O*

Gewoon vaak genoeg doen, went je nek vanzelf :+
 
N paar kleine druppels op de terug weg maar heerlijk gereden :] En die MPR 2's grippen meer en beter met nat wegdek dan die vorige banden ooit deden bij droog en 20 graden + *O* :]

Ro en Diablo, plezier :W :]

Bootjes gedoe, nieuwe aandrijving, 2 eendjes minder -O-, uitlaatje, vliegtuigen 8-), vroeg weekend! *O*
 
Zot en diablo veel plezier in de Eifel :Y



800r ingeleverd....... 180 met een naked is k*t. GSA voorzien van geheel nieuw cardan twv 1400 Euro. Thanks BMW *D
Vertel mij wat.. Sinds ik de Zlet rijd lijkt het allemaal veel harder te gaan door die rijwind :P



Maar goed geregeld van Molenaar :Y
 
Nog maar even binnenkomen hier :W

Rijwind, heb er hier ook last van, kuipruitje is nu zoveel lager dan die op de FZR toen :')
Staat wel op de lijst om een keertje te vervangen voor een mra double bouble of touring ruitje, moet nog even kijken of ik voor stijl ga of voor comfort :+
 
hoi allemaal, mag ik hier ook binnenvallen ? Ik woon in Bussum, iig in de regio dus ;). Ik ben een jaartje of wat geleden wel eens met een rit van jullie meegereden (via frisco geloof ik!?), toen nog op een SV650.

en volgens mij ken ik WestBest ook van iets anders, wist helemaal niet dat jij motor rijdt :)

Groet, Daniel.
 
Welkom :Y Maar ehhh...je naam zegt me niets :$ Waar kennen wij elkaar van?

*edit: via pb is mijn geheugen opgefrist 8-) iets met pk's :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan