MF Gooi en Vechtstreek ** 120 ** Spruitjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Als jij toch bezig bent..... zou jij de mijne eens kunnen wijzigen in deze:

full


Bvd. *D
 
Jammer voor een hoop mensen dat niet de hele uitspraak erbij staat ;)
Want je bent nog steeds het bokje als je het tegen een agent roept :Y

Wat een miereneukerij allemaal zeg :P
Ligt er aan in welke context het gedaan is:

3.2. De bewezenverklaring houdt in dat het gaat om een belediging die iemand mondeling in zijn tegenwoordigheid is aangedaan. In een dergelijk geval moet een uitlating als beledigend worden beschouwd indien zij de strekking heeft die ander aan te randen in zijn eer en goede naam. Het oordeel dat daarvan sprake is zal bij woorden waarvan het gebruik op zichzelf in het algemeen niet beledigend is, afhangen van de context waarin de uitlating is gedaan (vgl. HR 22 december 2009, LJN BJ9796, NJ 2010/671).

3.3. Het gebruik van de volgens de bewezenverklaring door de verdachte gebezigde woorden is in het algemeen niet beledigend, zodat in deze zaak de beantwoording van de vraag of sprake is van belediging in de zin van art. 266 Sr, afhangt van de context waarin die bewoordingen zijn gebezigd. Het Hof heeft in dit verband in de nadere bewijsoverweging weliswaar verwezen naar "de geschetste context", maar onvoldoende duidelijk gemaakt wat die context in het onderhavige geval precies inhoudt en hoe die context tot het oordeel van het Hof over belediging heeft geleid. De bestreden uitspraak is in dit opzicht dus ontoereikend gemotiveerd.

Aangezien iemand een mierenneuker noemen in het algemeen niet beledigend is, moet er andere omstandigheden zijn om het beledigend te maken.
 
Zorg jij nou maar eerst dat je rengdededengdeng het doet, kan je volgende keer ook spruiten eten :P
Birgitte kent mij al... O-)









Spullen nog niet binnen hè... :( Die croissant-vreter zegt dat tie het spul 5 mei heeft verstuurd. Of hij liegt of er gaat weer iets fout bij de verzending. Na ja, 3 maal is scheepsrecht, als ik het spul binnen heb kan het alleen nog maar goed gaan. :P
Blokje hangt inmiddels bijna los int frame, nog wat kleine dingetjes en ik kan um eruit wippen. :9
 
Heb je nu een Blade Remco?


Welkom terug ;)

Hey lange :) Jah.. idd een blade.. leuk speelgoed :] kweet 't, beetje van m'n geloof af gesodemieterd, maar de V-tjes blijven aantrekkelijk en het geluid van dit beestje mag er ook zijn..
Hoes de koffie bij jou tegenwoordig? Ik zit wel vaak in de buurt, maar ontbreekt me nog altijd aan die tijd om ff te zitten leuten O-) Dat veilingengebeuren vreet een beetje tijd op.

:')

Waar ken jij Sas van? :+
regent flink hier in hilversum :9

Sas is een 'heul heul' goede vriendin van me.. vandaar :)

16 jarig scooterpikkie :X

Uitgaansleven.... Tsja :+ Meer in Amsterdam dan in Hilversum he ;)

Hmm, Amsterdam is ook wel leuker idd.. ging ik ook vaak naartoe om te stappen.. Hilversum vind ik nu ook een beetje saai weer.. wijk nu wel weer eens uit naar Rotterdam zelfs _O-


Jaaaaaan!! whahaa.. hoest nou? pols gaat goed las ik al.. heftig hoor.. en die lekkere TA van je doet het ook nog steeds.. had ik je toen al eens flink bedankt voor het lenen tijdens de MFMM-rit? jeuj.. wat gaat de tijd hard.

:+
Je hapt nog steeds lekker zie ik :j
Wat rij je tegenwoordig? Geen blackbird? ;)

Ik heb nog altijd honger jah :X geen steek veranderd dus.. :P
Idd geen blackbird.. dingen zijn leuk, maar er is zoveel leukers, zoals een blade die op m'n pad kwam.. nét iets wendbaarder _O- en mjah, zoals hierboven al tegen X, de V-tjes hadden op zich m'n voorkeur, maar dat moet dan ook weer op m'n pad komen denk ik.


Was overigens alweer een paar keer bij Zot over de vloer geweest en zal er binnenkort hopelijk weer even te vinden zijn.. Blade is iig in goede handen daar 8-)

@Zot, optitune heeft idd de juiste kuipknippers *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan