MF Gooi en Vechtstreek deel * 121 * Weer ongezond voer tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dus.... bij deze......

show-me-your-tits.jpg


... en voor het echie....













Bikini%2BGirls%%20%202Bwallpapers%2B%25252828%252529.jpg


... incl. toepasselijk achternaam. _O-
 
Laatst bewerkt:
Nu ik drie koffie heb gehad, gaat het beter, Atlas natuurlijk, naar degene die de wereld op z'n schouders draagt (die zal inmiddels wel een Hernia hebben denk ik zo).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
moet ik nu aannemen dat jouw aanname nog steeds staat of bedoel je iets anders?

Is de motor houder dinges al binnen?

Pfff nieuwe telefooncentrale hier, werkt nog niet naar behoren maar als je nu de zakelijke lijn belt word er uiterst vriendelijk opgenomen _O-

Nu alle voorkeuzenummers weer opnieuw invoeren grrrr -O-
 
Middag..

Jensen, welkom!
Mooie motoren ook!!!

Jan, Ducje al ready?

Marv al mooi fotootje gemaakt?

Beetje jammer van het weer, nu ik lekker mijn niet-waterdichte pak aan heb gehesen vanmorgen :P
 
Goeiemiddag!

Wat een onzin artikel zeg, :? ''Motorrijden minder aantrekkelijk maken'' en lawaaioverlast, hou toch op zeg.. Straks gaan die boeren nog staken omdat de vogeltjes of kinderen van de buren te veel lawaai maken.. Is er dan nergens meer acceptatie voor :/

Wat een gave foto's op die olifant, hij heeft het vast en zekr naar z'n zin gehad *O*
 
Bartezz gespot :W
 
Laatst bewerkt:
knmi.nl jopje...
Eensch...maar de warmte van gisteren hing vanmorgen nog in mijn appartementje.. dus ik was enthousiast ;)

Ach.. ben niet van suiker gelukkig, en met de kou zal het ook wel meevallen. Bovendien heb ik echt zo'n huge-ass tourruit, dat als er druppels op me komen, het een uitzondering zal zijn.. Dus eigenlijk stel ik me weer gruwlijk aan :P :P :P



Nocer, heb ik gisteren nog naar jou gezwaaid op de Larense weg? Kwam me een oranje KTM tegemoet (van wie ik dacht dat jij het was), dus heb heel enthousiast gezwaaid..
 
Ach.. ben niet van suiker gelukkig, en met de kou zal het ook wel meevallen. Bovendien heb ik echt zo'n huge-ass tourruit, dat als er druppels op me komen, het een uitzondering zal zijn.. Dus eigenlijk stel ik me weer gruwlijk aan :P :P :P
opgelost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan