Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag een nieuw type f4 gespot, rood grijs, in Oss. Draaide af op de berghemseweg. Iemand die hier actief is?
 
Ik heb net de Werner bok besteld.

Nu moet ik alleen de losse onderdelen bestellen voor het herstellen van mijn achterwiel.

Op deze site
MV Agusta FAQ
werd gezegd dat ik de volgende onderdelen nodig heb:
1. One bearing 3810 2RS - this is a closed and sealed double row angular contact ball bearing capable to withstand axial and radial forces. (65mm O.D. x 50mm I.D. x 12mm width)
2. One bearing HK5520 - this is a needle bearing for radial forces only.
3. Two seals MBR55X63X5A - applied to both sides of the needle bearing.
4. High quality bearing grease (must be able to withstand 190 degrees Celsius)
5. Bench-vice and aluminium plates to avoid direct contact of the bench-vice and hub or bearings.

daarnaast geven ze een adres in de UK op waar je het kan kopen voor 50 pond.

Hebben jullie nog een beter adresje in Belgie/Duitsland/Nederland waar ik het kan bestellen?
 
Ik heb net de Werner bok besteld.

Nu moet ik alleen de losse onderdelen bestellen voor het herstellen van mijn achterwiel.

Op deze site
MV Agusta FAQ
werd gezegd dat ik de volgende onderdelen nodig heb:
1. One bearing 3810 2RS - this is a closed and sealed double row angular contact ball bearing capable to withstand axial and radial forces. (65mm O.D. x 50mm I.D. x 12mm width)
2. One bearing HK5520 - this is a needle bearing for radial forces only.
3. Two seals MBR55X63X5A - applied to both sides of the needle bearing.
4. High quality bearing grease (must be able to withstand 190 degrees Celsius)
5. Bench-vice and aluminium plates to avoid direct contact of the bench-vice and hub or bearings.

daarnaast geven ze een adres in de UK op waar je het kan kopen voor 50 pond.

Hebben jullie nog een beter adresje in Belgie/Duitsland/Nederland waar ik het kan bestellen?


Klopt helemaal..pas ook gedaan...was 100 euro kwijt met bedrijfskorting...
 
De MV dames kunnen weer in de pen....

Ik quote zomaar een willekeurige zin uit het artikel over de Brutale 675 in de nieuwe motor

"Tjemig, een meid op een MV, dat is nieuw." :X _O-
 
Volgens mij is een MV Agusta de enige motor welke zelfs in de naam al aangeeft voor zowel Man als Vrouw geschikt te zijn: M/V Agusta.

Zie niet in waarom dit tijdschrift dan zo'n opmerking denkt te moeten plaatsen.
 
Al jaren ben ik verliefd op het merk MV Agusta.
Nou heb ik bijna mijn rijbewijs en daarna wil ik voor een motor gaan kijken.

Zou de F3 geschikt zijn als beginners-motor of is deze weinig vergevingsgezind?
Een F4 lijkt me toch teveel pk voor een beginnende motorrijder (al zou je die opmerking hier niet vaak tegenkomen gok ik!)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje bijstaan met wat raad!
 
Al jaren ben ik verliefd op het merk MV Agusta.
Nou heb ik bijna mijn rijbewijs en daarna wil ik voor een motor gaan kijken.

Zou de F3 geschikt zijn als beginners-motor of is deze weinig vergevingsgezind?
Een F4 lijkt me toch teveel pk voor een beginnende motorrijder (al zou je die opmerking hier niet vaak tegenkomen gok ik!)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje bijstaan met wat raad!

Een MV is mogelijk sowieso een beetje veel van het goede als je begint. Alhoewel niets onmogelijk is natuurlijk. Je zou een F4 750 kunnen overwegen en als je daar een tijdje mee gereden hebt overgaan op een met meer pk.
 
Al jaren ben ik verliefd op het merk MV Agusta.
Nou heb ik bijna mijn rijbewijs en daarna wil ik voor een motor gaan kijken.

Zou de F3 geschikt zijn als beginners-motor of is deze weinig vergevingsgezind?
Een F4 lijkt me toch teveel pk voor een beginnende motorrijder (al zou je die opmerking hier niet vaak tegenkomen gok ik!)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje bijstaan met wat raad!
Ja, dat is altijd moeilijk als buitenstaander.

Ik zou zeggen, koop een leuke betaalbare motorfiets, rijdt daar 2 jaar lekker veel km op, get the feeling, houdt rekening met 1 of 2 leermomenten. En koop na 2 jaar je droommotor.
 
Hallo MF gebruikers & Agusta rijders,

Ik heb een Mv Agusta F4 750 van BJ 2002.

Nu heb ik een open sport uitlaat die heel erg geluid maakt en geen E keuring heeft. Ik ga regelmatig naar het buitenland, en wil graag originele uitlaat terug monteren.

Mijn vraag is: Als ik originele uitlaat d'r opzet, MOET IK CHIP-EPROM uit halen voor een betere rijgedrag, of mag ik hem laten zitten??

Alvast bedankt.
 
Hallo MF gebruikers & Agusta rijders,

Ik heb een Mv Agusta F4 750 van BJ 2002.

Nu heb ik een open sport uitlaat die heel erg geluid maakt en geen E keuring heeft. Ik ga regelmatig naar het buitenland, en wil graag originele uitlaat terug monteren.

Mijn vraag is: Als ik originele uitlaat d'r opzet, MOET IK CHIP-EPROM uit halen voor een betere rijgedrag, of mag ik hem laten zitten??

Alvast bedankt.

Als je deze laat zitten zonder iets te doen heb je grote kans dat ie te rijk staat...
 
Aan: Maximum Velocity,

Bedankt, Maar wat is het te doen dan? en als ik niets doe zijn er nadelen dat ie rijk loopt? dank je..
 
:W

Gisteren eerste aktie foto geschoten op de MV

img07bm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgende week woensdag 8-8 tracktraining op Zandvoort is nog plek, echt de moeite :Y

Vorig jaar op Lelystad,
{imgatt}
[afbeelding]

Heb al een paar keer gereden op CPZ, maar nog niet met de MV.

Goed plan om is met een groepje te gaan, helaas ben er volgende week niet... Ieamand van hier toevallig nog circuitdagen in de planning dit seizoen?
 
Heb al een paar keer gereden op CPZ, maar nog niet met de MV.

Goed plan om is met een groepje te gaan, helaas ben er volgende week niet... Ieamand van hier toevallig nog circuitdagen in de planning dit seizoen?

:W
Was jij toevallig gister nog op de dijk samen met een Honda SP 1/2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan