Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al iets gevonden. Het zijn BERU penbobines. Met de aansluiting zoals in het plaatje.... Grote vraag: welke andere motoren gebruiken dezelfde?

full
 
Laatst bewerkt:
Slakky,

Bericht van Healtech:
We are shipping the unit now with harness kits for the Japanese bikes only.
We will have a kit for the MV Agusta in January.

Kind Regards,
/Norbert
www.healtech-electronics.com
 
Volgens mij is het probleem met deze QS dat de sensor uitgaat van een duw/treksysteem, terwijl de F4 bij de standaard remschakelset het schakelpedaal direct op de schakelas heeft bevestigd waardoor de sensor er niet tussen kan. Dat geldt voor bijna alle QS... Vandaar dat de Healtech wel interessant is doordat deze een geheel ander type sensor gebruikt wat wel direct past op de F4.



Dat is waar ook.... :$. Ik had er al een rizoma rearset opgezet voordat ik HM QS heb laten monteren.
 
Ja thnx mannen!! En idd het wordt nu alleen maar kijken naar de motor, hopelijk begint de lente een beetje vroeg :Y

Ik heb al wel een fotootje dat hij op de brug staat bij de dealer.

[~[url="http://i828.photobucket.com/albums/zz204/liekie-38/8FD155E1-BADD-48B9-B816-7519A271F112.jpg"]afbeelding~][/URL]




Heb er een korter achterkantje op laten monteren, maar staat nog te ver af vd kont, dus hier in de schuur de verlichting enzo ertussen wegprutsen, zodat de kenetekenplaat er strak onder komt te zitten.


:9~ :9~ Supermooi ding Liek, al vond ik de Duc ook super hoor! :Y

:W
 
Hé mies :W

Jij hier :) Ja thnx!!!! Ach wilde ff weer wat anders

En nu hopen dat de lente vroeg gaat intreden :]
 
Laatst bewerkt:
Luitjes, even een vraagje, de wellnuts (rubber ondingen) die je gebruikt bij de injector covers (die halve maantjes aan de tank), is dat M4?

Ik ga een paar rivnuts bestellen (blindklinkmoeren in t Nederlands) om ze te vervangen.
 
In de breedte schuift hij net onder de ronde buis. ;)

Dank! Er zit bij mij helaas een alarmsysteem in de weg zodat ik hem niet mooi kwijt kan.

Heeft iemand op zijn thuis PC nog tests staan van de F4 1000 R? Met name een test van Performance Bikes zoek ik omdat zij altijd goed testen en heerlijk schrijven... :]
 
Hé mies :W

Jij hier :) Ja thnx!!!! Ach wilde ff weer wat anders

En nu hopen dat de lente vroeg gaat intreden :]


Ja zeker hopen dat ie vroeg in gaat treden, alhoewel het voor mij nog wel een aantal maanden revalidatie kost, voordat ik weer op de motor mag :(

Maarehhh mooi fietsie hoor :Y , kuj goed mee voor de dag komen :] :9
 
Kijk eens wat er net bezorgd wordt...

$(KGrHqVHJCME7y-RUez0BPB,GHVZjg~~60_35.JPG


en

100pcs-Threaded-Steel-Rivet-Nut-Rivnut-Insert-Nutsert.jpg


Dus voor het komende beurtje:

- Hub lagers preventief vervangen
- Radiator support bracket monteren
- Rivnuts monteren in plaats van wellnuts

Bijna alle mogelijke problemen opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
Van harte Ed,

Zet hem maar mooi in de woonkamer, dan kun je genieten van de mooi afgewerkte details tot het lente wordt. Wel schoonmaken als je thuiskomt, de pekel ligt hier goed op de weg :(
 
Bedankt allemaal.

Peter hij wordt gelukkig gebracht, dus blijft hij pekelvrij.
Zodra ik hem heb zal ik zeker wat foto,s plaatsen.
Hou jullie op de hoogte.

Gr Ed
 
Goedenavond,

Nou ben gevallen hoor voor het Italliaans desgin.
Deze week wordt de brutale 750 gebracht........ wanneer is het lente?
Dit wordt een lange winter, en ik heb toch al niks met de winter.
Ik hou jullie op de hoogte.

Gr Ed
Gefeliciteerd met je aankoop!
 
Nou hij is er hoor *O*
Is vrijdag avond gebracht, nu op naar de lente.......hoop van de week toch nog ff terijden :]
Zal binnenkort wat foto,s plaatsen, al weten jullie echt wel hoe een brutale eruit ziet :+

Gr Ed
 
Laatst bewerkt:
Feli Ed,

Staat ie in de woonkamer? ;)

Mijn motor wordt op dit moment onder handen genomen. Vanmiddag komt hij weer terug op het honk... als het weer meewerkt :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan