Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze kwam van een boxer van de bmw-fighter van suz rgv 800, maar zal ook makkelijk met een 2cil klappen...
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik ben wel van mening dat de pijpen van brommertje er best een beetje flashy uit mogen zien......pimpen zeg maar.....ach wat lul ik! HERRIE MOET HET MAKEN!,!!!
 
@ VTReb: Hier heb je een link voor een set zwarte alu dempers van GPR voor de SP1 :9

Honda RC51 SP1 RVT1000 GPR Exhaust Systems Furore Black Dual Slipon Mufflers | eBay

En gemonteerd op een SP2
[afbeelding]

Moet zeggen dat deze set Yoshi's ook wel sexy is :9

http://www.ebay.com/itm/Yoshimura-R...Parts_Accessories&hash=item5d4af33fda&vxp=mtr


thanx voor de info.

mijn hotcams carbon zitten er al 60.000 km onder.
nooit iets aan gedaan. zit in de linkerpijp zelfs al jaren een kleine barst door omvallen op een camping grasveld. Niks mee aan de hand. Gaan alleen maar mooier klinken.
Alleen ontbreekt dat kl@te Ekeur.

En ja, ik rij al 15 jaar op die rooie sp1 in Den Bosch rond.
Sterker, mijn zoon heeft nu een witte sp2.
 
Dat ben je sowieso niet... Heb al bijna 8 jaar een SP2 en woon ook in Den Bosch.

Echter staat de mijne wel te koop:

Motorshopper: Honda SP2 te koop!

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Das unne hele mooie zonde dat je um verkoopt

Maar ja na 8 jaar een keer iets anders snap ik goed

Had hetzelfde met me R1 vond het na 5 jaar ook tijd voor iets anders vandaar nu de SP1 die ik bezit

Enne bij the way is ook een topic Den Bosch hier waar regelmatig afgesproken word om stukkie te rijden of ergens te ouwehoeren :W
 
Das unne hele mooie zonde dat je um verkoopt

Maar ja na 8 jaar een keer iets anders snap ik goed

Had hetzelfde met me R1 vond het na 5 jaar ook tijd voor iets anders vandaar nu de SP1 die ik bezit

Enne bij the way is ook een topic Den Bosch hier waar regelmatig afgesproken word om stukkie te rijden of ergens te ouwehoeren :W

Daar heb ik nog niet gekeken... Zal ik binnenkort eens doen.
Heb inmiddels een CB1000R. :9 Ook een hele fijne fiets en moet zeggen dat ie niet veel onder doet voor de SP. Genoeg power en torsie! :]
 
Two big jugs are better than four small ones ;)

edit:
Funny-Graphics-3732.jpg


*O*
 
Laatst bewerkt:
Nog een klein weekje en dan mag ik de dikke twin weer de sporen geven op het TT circuit, en wanen we ons even allemaal Rossi of Marques ( tot je je ronde tijden onder ogen krijgt.....)
Nemen jullie nog bijzondere maatregelen wanneer je het circuit opgaat mbt tot de bandenspanning, vering e.d? (Had de motor vorig jaar nog geen dag en ben zo het circuit opgegaan)
 
Nog een klein weekje en dan mag ik de dikke twin weer de sporen geven op het TT circuit, en wanen we ons even allemaal Rossi of Marques ( tot je je ronde tijden onder ogen krijgt.....)
Nemen jullie nog bijzondere maatregelen wanneer je het circuit opgaat mbt tot de bandenspanning, vering e.d? (Had de motor vorig jaar nog geen dag en ben zo het circuit opgegaan)

yup...vering stel ik anders in(alleen voor)....bandenspanning gaat omlaag..maar afhankelijk van de temp. buiten.
bandenwarmers gaan mee , zodat je meteen van meet af kunt knallen :0

oja....en DB killers niet vergeten.spiegels eraf, kentekenplaat eraf.
 
@vuurbloed, aan welke waarden moet ik denken vwb. de bandenspanning. En wat pas je aan de vering aan?
 
@vuurbloed, aan welke waarden moet ik denken vwb. de bandenspanning. En wat pas je aan de vering aan?
banden druk...1.9 voor en 1.9 achter bij lekker weer (rond de 19 a 20 graden) koud gemeten.

veercompressie gaat wat harder (2 -3 klick's)en rebound laat ik meestal voor wat het is...tenzij ik problemen heb.
veervoorspanning kom ik niet aan sinds ik nw op gewicht afgestelde veren heb, voorheen wilde ik deze nog wel eens wat harder zetten omdat bij erg hard remmen de voorkant begon te stuiteren door volledig gebruikte veerweg.
 
Ik ben zaterdag op Assen, moet om 13.55 en 14.45 rijden.

Heb twee GoPro's op de brommer dan, dus filmpjes zullen jullie wel zien ;)
 
@JB1, LMD zondag. We rijden om 15:10 en 17:10. Vorig jaar reden we al om 09:00 uur, was best wel frisjes toen ik 's ochtends van huis ging was het nog -3.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan