fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Ik zoek een leuke sportieve textiel broek
Geen GS tour buffel broek
Tips?
 
Ik zoek een leuke sportieve textiel broek
Geen GS tour buffel broek
Tips?

Ik ben zelf wel fan van de kleding van alpinestars , ziet er altijd gelikt en sportief uit :Y

Die hebben ongetwijfeld een aantal mooie broeken. Check Google maar eens :)
 
Motor outlet Breda
Ook altijd scherpe prijzen
Ik heb hier mijn leren combi vandaan en hebben een breed assortiment kleding
 
Happy Christmas 8-)
full
 
Ik hoop ook nog steeds op een nieuwe FZ1 met crossplane blok.. maar ik vraag me af deze er gaat komen, prio bij Yamaha ligt kennelijk heel ergens anders (3cilinder segment)

Andere kant...bijna elke motorfabrikant heeft een naked bike met serieuze pk's in het modellengamma .. Yamaha kan dan toch niet achterblijven zou je zeggen.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop ook nog steeds op een nieuwe FZ1 met crossplane blok.. maar ik vraag me af deze er gaat komen, prio bij Yamaha ligt kennelijk heel ergens anders (3cilinder segment)

Andere kant...bijna elke motorfabrikant heeft een naked bike met serieuze pk's in het modellengamma .. Yamaha kan dan toch niet achterblijven zou je zeggen.... 8-)
Ik weet het niet
Maatschappelijk gezien zijn peekaas beesten over
Neem honda,
Gaat duidelijk voor midden gebied
Cb1000 r heeft maar 120 pk
Maar tot 8000 rpm is hij de fz 1 de baas.
Ik rijd 75% onder 8000 rpm, eigenlijk is het honda blok voor de straat beter.

Ook met de midden klasse gaan ze niet mer
Cb 650 r is kleiner als de fz8 minder pk
Maar onder en midden gebied zal het me niet verbazen dat het honda blokje zeer goed uit de verf komt

Daarbij zijn De supernakeds een zeer Europees feestje
Rest van de wereld heeft andere voorkeuren.
Waar de afzet ook groter is

Ook in Europa is de z750/800 de best verkochte sportieve naked
 
Gooi maar eens een andere tandwielverhouding op de fz })
ben je echt wel sneller dan zo'n brave cb :P


Onder de 7000 is het een tamme 1000.
Tuurlijk hij is niet traag maar hij heeft meer toeren nodig dan 1000 cc soortgenoten.

P.s.
Ik rijd met 16/48

In haarspelden moet zeker terug naar 1 om in het wiel je smt te blijven
 
Dat is jammer aan de fz inderdaad die van mijn gaat er in de hogen toeren echt wel keihard vandoor is alleen jammer dat je dan altijd al te hard rijd.
 
En toch hoop ik ook op een nieuwe FZ1 :Y


Of in ieder geval een mooie dikke naked bike van Yamaha met >130 pk
 
voor degene die het leuk vinden om te lezen.

heb na mijn 1e jaar FZ8 een recentie geschreven ;)

Motorshopper: Test: Yamaha FZ8 ABS (bj.: 2012) door AstarS'89


leuk gedaan

ik vind alle reviews erg subjectief
alles wordt persoonlijk gemeten.
wat is de maat staaf

volle score op betekend kan niet beter, wat is dan de score op rijgedrag en motorprestatievoor een S1000r of superduke ,
maar je wenst wel andere vering, dan is rijgedrag niet 100%

of welke score voor toergeschiktheid krijgt een K1600 GTL

ja ja ik ben een kritische zeikerd
 
Laatst bewerkt:
Leuk verslag van een hele leuke motor:)

ben alleen wel benieuwd waarom je de monster 696 heb gekozen in je vergelijking ipv de 821

Iedereen veel veilige kilometers toegewenst in 2015 :]


@bert : de reden dat ik 696 meegenomen heb is omdat deze in dezelfde prijsklasse valt als de FZ8 (2dehands).

De 821 is wel hetzelfde segment maar is ook fors duurder en deze was een jaar geleden ook nog niet op de markt, vandaar..

@brian.. Ja dit is zeker waar , alles blijft heel persoonlijk inderdaad :Y En je referentiekader is ook afhankelijk van wat voor motoren je hebt gehad en hebt gereden, die sterrenbeoordeling vind ik ook wat tekort door de bocht, vandaar mijn uitgebreide toelichting ;)
 
Vandaag mijn winterproject begonnen ;) mijn spiegels en radiatorbeschermer gedemonteerd ..druk aan het schuren geweest.. Vervolgens schoongemaakt en in 2 lagen primer gezet.. Vervolgens zwart gespoten, vannacht even laten drogen cq uitharden en morgen de 2e keer! Resultaat word zeer mooi :Y


...het is hier wel errrug rustig..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan