BE-HE LMR 2015

Dat is toch logisch Edwin? *D
daar is niks logisch aan hoor, als het om de punten gaat en mensen strijden zij-aan-zij, dan moeten ook alle open deuren even benoemd zijn in de regels, gewoon om discussie te voorkomen.

En daarnaast kan ik me ook zomaar voorstellen dat je juist wel je eigen landmark zou mogen fotograferen, om zodoende niet eens een hint weg te geven dat de landmark die je niet hebt eventueel bij jou in de buurt zou kunnen liggen.
 
daar is niks logisch aan hoor, als het om de punten gaat en mensen strijden zij-aan-zij, dan moeten ook alle open deuren even benoemd zijn in de regels, gewoon om discussie te voorkomen.

En daarnaast kan ik me ook zomaar voorstellen dat je juist wel je eigen landmark zou mogen fotograferen, om zodoende niet eens een hint weg te geven dat de landmark die je niet hebt eventueel bij jou in de buurt zou kunnen liggen.

Dat mag altijd. Daar staat inderdaad niets van in de regels omdat ik dat niet nodig achtte.
het gaat erom dat niemand weet welke landmark is aangebracht door welke deelnemer.
Aan een eigen landmark wordt zeker een waarde toegekend.
Stel 1 punt.
Degene die jouw landmark vindt krijgt er 2.
En vice versa..

Jij vindt iemands landmark...krijg jij 2 pnt voor.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die van mij al gemaakt met en zonder motor......

full
 
@ Valerie Bedankt voor je inzending.

Aanmelden kan nog steeds...tot en met 30 April.
 
Laatst bewerkt:
Zal mezelf ook vandaag of morgen officieel via de mail aanmelden.
Lig al bijna een week plat met spit '(


Wat betreft die LM die je moet aanleveren.
Is die "eis" vindbaar op Google.
Is dat enkel op Maps of ook met trefwoorden?
 
Laatst bewerkt:
Zal mezelf ook vandaag of morgen officieel via de mail aanmelden.
Lig al bijna een week plat met spit '(


Wat betreft die LM die je moet aanleveren.
Is die "eis" vindbaar op Google.
Is dat enkel op Maps of ook met trefwoorden?


Spit...Dat is niet leuk.
Hoop dat je gauw weer beter wordt.

Over de LM...Maakt niet uit hoe die gevonden wordt, als de LM maar op Google Maps voorkomt.
Stel, vorige week is er een kunstwerk op een rotonde geplaatst, deze is dan nog niet zichtbaar op Google Maps.
Dus wat je aanlevert moet wel zichtbaar/vindbaar zijn op Google Maps.
 
;(
ik zie net dat mijn ingestuurde LM niet op google maps te vinden is via streetview, via satelliet ook niet want er staan teveel bomen omheen.
Nou daar gaat m'n inschrijving :/
 
Laatst bewerkt:
Moet de aangeleverde landmark met de motor erbij zijn?
Of hoeft dit pas om ene punt voor de eigen landmark te krijgen?

Nope....ZONDER je motor.
Zoals reeds eerder gezegd, niemand behoort te weten te komen wie welke LM aanlevert.
 
;(
ik zie net dat mijn ingestuurde LM niet op google maps te vinden is via streetview, via satelliet ook niet want er staan teveel bomen omheen.
Nou daar gaat m'n inschrijving :/

Niet? Nou Suus, je hebt nog even tijd hoor.
Ik zit dit weekend in de Eifel dus heb geen tijd om het op te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan