Hét MF Motorweekend 2016

Zo, heb mijn Remy kamer betaald...
Geen roomy voor mij dus, geen gesnurk van anderen, geen zweetsokken van anderen... :P
 
KAK!

Lijstje definitief opgesteld want ik kreeg bericht van La Mouche over ontvangen betalingen en de MIJNE IS NOG NIET BINNEN!

Dus ik sta zelf niet bovenaan...... da's ook wat!

:+
 
KAK!

Lijstje definitief opgesteld want ik kreeg bericht van La Mouche over ontvangen betalingen en de MIJNE IS NOG NIET BINNEN!

Dus ik sta zelf niet bovenaan...... da's ook wat!

:+

LOL ... Vanuit Spanje een overboeking naar Frankrijk doen vanaf een Nederlandse BANK rekening zou toch net zo snel moeten zijn (waarschijnlijk heeft de "ING" vertraging voorkomen dat je op "1" kwam te staan). :P
 
Nou , we hebben pro snurkers , die laten zich niet tegenhouden en presteren muuroverbruggend :+

Nou, ik heb geen last gehad van die pro's terwijl ik op dezelfde kamer lag...
Dus met die muur er tussen, is voor mij nog stiller dan stil ;)
 
Nou, ik heb geen last gehad van die pro's terwijl ik op dezelfde kamer lag...
Dus met die muur er tussen, is voor mij nog stiller dan stil ;)
Als dat wederzijds is, ben ik ook helemaal happy :+

Dat er zoveel kabaal uit zo'n klein ventje kan komen wist ik al van "overdag", maar dus ook snachts :+

Honesty edit : Ja, er werd flink gesnurkt, mezelf incluis vast : maar door wie precies .... ???
 
Laatst bewerkt:
[me="wimmel_1"]was ook "schuldig" :P[/me]

Een bed + hoofdkussen welke niet bepaald comfortabel zijn veroorzaken vaak "geluidsoverlast" vanwege een hoop gewoel tijdens de "slaap" (voor zover je dan nog van slapen kunt spreken) :+
 
Heerlijk geslapen in Deudesfeld en in Zwarte Woud. Gewoon een kwestie van de juiste roomies ;) Fred, en Tim snurken niet en Leo heel af en toe als je toch al op moet staan...

Ga in 2016 denk ik met het tentje.
 
Heerlijk geslapen in Deudesfeld en in Zwarte Woud. Gewoon een kwestie van de juiste roomies ;) Fred, en Tim snurken niet en Leo heel af en toe als je toch al op moet staan...

Ga in 2016 denk ik met het tentje.


Maar wel jammer dat je (en anderen) zo vroeg in bed ging; juist laat op de avond komen de (sterke) verhalen...



ik weet nou dingen jonguh..... :+
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk geslapen in Deudesfeld en in Zwarte Woud. Gewoon een kwestie van de juiste roomies ;) Fred, en Tim snurken niet en Leo heel af en toe als je toch al op moet staan...

Ga in 2016 denk ik met het tentje.

Zit te denken om voor 2016 maar een wat grotere tent aan te schaffen ... of vast voor de aftermeet dan kan ik m even testen :) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik sta nog op OVB. Is ook zo gepland, maar als ik inderdaad ga zal dat zijn op de camping. met ieniminie tentje van de RDGA.
 
Ik sta nog op OVB. Is ook zo gepland, maar als ik inderdaad ga zal dat zijn op de camping. met ieniminie tentje van de RDGA.


rdga........... that was een gave tour... had ik al verteld dat Hansss en ik vage plannen hadden om in September niog een keer te gaan? Zelfde formule?
 
Terug
Bovenaan Onderaan