Hét MF Motorweekend 2016

Het zadel van de Hyperstrada is beter gevormd, dan van de Hypermotard... maar ze remmen beide even hard. AUW... :')
 
Welkom! Natuurlijk mag je mee! Gezellig! Er werd ook al gewezen op de aftermeet in September; kunnen we vast kennismaken!

Heeft die partner ook een mf-naam?

Cool, september lijkt me een optie! De partner in crime heeft geen MF forumnaam, want hij leest vooral met mij mee. Hij is nog aan het lessen. Ik denk dat dat wel komt zodra hij ook z´n roze kaartje heeft!
 
Cool, september lijkt me een optie! De partner in crime heeft geen MF forumnaam, want hij leest vooral met mij mee. Hij is nog aan het lessen. Ik denk dat dat wel komt zodra hij ook z´n roze kaartje heeft!
Hij kan bij jou achterop of, als hij DAT papiertje wél heeft, met de auto komen (als hij een auto heeft/kan regelen.
 
Nog geen definitief van mij ontvangen van de camping Roland ?? , heb een maandje geleden ongeveer het geld overgemaakt...

Afgesproken is dat ik een overzicht krijg als ik er om vraag... Zal ik vandaag een keer doen :)
 
Hoe zit het nu met de kamers ?
Heb samen met Patrick om een 2persoonskamer gevraagd, hiervoor ook betaald, echter in het overzicht zie ik staan dat we een 3P kamer hebben ..... ( en ik dus vraag kreeg van iemand of die bij mij op kamer mag)

Bij nagaan wordt er ook gesproken over meerpersoonskamers, en als ik met Patrick alleen was ipv met hele groep, tja, dan zou er zeker geen derde/vreemde bij in komen, maar als groep voelt dat wat lastiger aan ;)

Dus hoe zit het nu ?

Hebben we nu een 2p kamer ? Of komt er iemand bij en wordt het een 3p kamer , terwijl we wel voor een 2persoonskamer betalen ?

EDIT : toevoeging : ben erg op mijn comfort gesteld, en met 2p in 1 kamer heb je meer comfort dan met 3p in dezelfde kamer O-) Dus zolang er nog andere bedden/ kamers zijn gaat mijn voorkeur er naar uit dat die bezet gaan worden :P
Mocht echter alles bezet zijn, dan stel ik "graag" dat 3de bed beschikbaar, maar dan lever ik dus dat beetje extra comfort in, waarbij de PP-prijs blijkbaar niet verandert en het dus mijn comfort is ten gunste van portemonnee hotelier ....
( normaal is PP een 3p-kamer voordeliger dan een 2Pkamer bij gelijke grootte, maar blijkbaar hier niet)
 
Laatst bewerkt:
Wil zeker niet "iedere" vrouw erbij hebben, en die vrouwen die ik er WEL bij wil hebben, kunnen dan wel bij mij in bed :+

En kennen wij die vrouw die wel welkom is? :?
En er zijn mannen die liever niet met een vrouw op een kamer liggen. O-)
 
Laatst bewerkt:
@Ted: Ik sta nog als enige op Gite 4 genoteerd, dus.... Dat klopt als het goed is ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan