Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren begonnen met de opbouw van de husq!
kroonplaten zijn alweer terug naar de coater ivm coating op de vorkpassingen..

nvqr1e.jpg
 
vandaag weer druk geweest met de bike.
morgen de tank repareren, vorige eigenaar had al die draadbusjes verpest.
hopelijk de prolink ophalen zodat die weer terug geplaatst kan worden aan de achterbrug dan kan ik die opbouwen.
achterrem + voorrem schoonmaken en de rubbers voorzien van een vetje.
kabelboom grotendeels terug monteren / ophangen.
tegen die tijd dat ik dat allemaal gedaan heb zal de dag alweer ver voorbij zijn.

alvast een voorbeeldje hoe de stickerset er voor 2017 ongeveer uit gaat zien! (niet defenitief)
16ibcy0.jpg
 
Ik was al bang dat ik de enige was die altijd moet werken.....

Ik heb al mijn uurtjes al opgemaakt, ik mag dus ook gewoon komen werken.

weet niet of ik het hier al had vermeld maar heb er een Kawa zx9r uit 98 bij gekocht als opknappertje, heeft een jaartje bij iemand in de tuin gestaan. Lopend weggezet en daarna niet meer naar om gekeken, 2weken terug opgehaald voor een prikkie om er een circuitbike van te maken. maar de verzekering was zo goedkoop dat ik hem gewoon heb verzekerd. gisteren aan de gang gekregen, loopt nog niet helemaal lekker maar vandeweek de remmen en olie even nakijken en dan zaterdag even een proefritje maken denk ik. *O*
 
Ik heb al mijn uurtjes al opgemaakt, ik mag dus ook gewoon komen werken.

weet niet of ik het hier al had vermeld maar heb er een Kawa zx9r uit 98 bij gekocht als opknappertje, heeft een jaartje bij iemand in de tuin gestaan. Lopend weggezet en daarna niet meer naar om gekeken, 2weken terug opgehaald voor een prikkie om er een circuitbike van te maken. maar de verzekering was zo goedkoop dat ik hem gewoon heb verzekerd. gisteren aan de gang gekregen, loopt nog niet helemaal lekker maar vandeweek de remmen en olie even nakijken en dan zaterdag even een proefritje maken denk ik. *O*


Goed bezig Walvis
Ga je hem straat klaar maken of echt alleen maar voor op het circuit??
 
Ik heb al mijn uurtjes al opgemaakt, ik mag dus ook gewoon komen werken.

weet niet of ik het hier al had vermeld maar heb er een Kawa zx9r uit 98 bij gekocht als opknappertje, heeft een jaartje bij iemand in de tuin gestaan. Lopend weggezet en daarna niet meer naar om gekeken, 2weken terug opgehaald voor een prikkie om er een circuitbike van te maken. maar de verzekering was zo goedkoop dat ik hem gewoon heb verzekerd. gisteren aan de gang gekregen, loopt nog niet helemaal lekker maar vandeweek de remmen en olie even nakijken en dan zaterdag even een proefritje maken denk ik. *O*


*O* *O* *O*
 
Goed bezig Walvis
Ga je hem straat klaar maken of echt alleen maar voor op het circuit??

eerste instantie wilde ik hem alleen voor circuit gebruiken, maar waarschijnlijk blijft hij voor nu straat klaar en kijk ik het eerst ff een jaartje aan. niet dat ik er dalijk teveel geld in stop en dat het niks is ofzo.
 
eerste instantie wilde ik hem alleen voor circuit gebruiken, maar waarschijnlijk blijft hij voor nu straat klaar en kijk ik het eerst ff een jaartje aan. niet dat ik er dalijk teveel geld in stop en dat het niks is ofzo.


Goed bekeken zo
Anders is het ook weer weggegooid geld war
 
:W bijna weekend, worden er nog wat motorzaken bezocht 2e kerstdag? of gaan we allemaal naar de woonboulevard?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan