Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet te hopen voor dit seizoen die Italiaanse elektronica. :+

full
 
Niet te hopen voor dit seizoen die Italiaanse elektronica. :+

[afbeelding]

Sinds de unified ECU draait iederéén Italiaanse electronica, dus daar zal het 'm niet aan liggen. :+

Lorenzo in het rood, ik moet er nog wel even aan wennen hoor. De rode passie van Ducati en het klinische, egocentrische van Lorenzo, het voelt niet als een match made in heaven. Maar Ducati heeft een alien nodig, en Lorenzo heeft een fabriek nodig die zich naar hem schikt. Het doel heiligt de middelen, zeg maar.

Wat ik dan wél weer direct op prijs stel: het grote verschil tussen MotoGP en WorldSBK is de onderlinge rivaliteit. Sykes, Rea en Davies kunnen prima met elkaar door één deur, terwijl Lorenzo, Marquez en Rossi elkaar eigenlijk niet kunnen luchten. Wat dat betreft is Lorenzo + Ducati echt dé evil bad guy-combinatie van 2017. Een fijn element om te hebben in een kampioenschap, want wat is nou een held zonder tegenstand!?
 
Sinds de unified ECU draait iederéén Italiaanse electronica, dus daar zal het 'm niet aan liggen. :+
Andere connectoren en stekkers in de kabelboom. :X :+ ;)
Lorenzo in het rood, ik moet er nog wel even aan wennen hoor. De rode passie van Ducati en het klinische, egocentrische van Lorenzo, het voelt niet als een match made in heaven. Maar Ducati heeft een alien nodig, en Lorenzo heeft een fabriek nodig die zich naar hem schikt. Het doel heiligt de middelen, zeg maar.
Proza. :t
Wat ik dan wél weer direct op prijs stel: het grote verschil tussen MotoGP en WorldSBK is de onderlinge rivaliteit. Sykes, Rea en Davies kunnen prima met elkaar door één deur, terwijl Lorenzo, Marquez en Rossi elkaar eigenlijk niet kunnen luchten. Wat dat betreft is Lorenzo + Ducati echt dé evil bad guy-combinatie van 2017. Een fijn element om te hebben in een kampioenschap, want wat is nou een held zonder tegenstand!?
En Iannone bij Suzuki? Hoop ik ook sterk..

Oh ja, Lorenzo topic. :t
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoeveel tienden ze achter de top 4 zitten bij de eerste tests.... het ziet er wel snel uit iig...
 
Laatst bewerkt:
Op een belachelijke vraag, geeft JL zowaar een zinnig en volwassen antwoord:

On whether he is looking at Valentino Rossi's record at Ducati for inspiration...
My goal is not to try and improve the result of Valentino. That was another period in different years, with other people in Ducati. Not all, but a lot of people were different. And now, the bike is different, the tyres are different. Now it's a different team. The riders are different and the responses are different and probably [there is] a different performance of the bike. I don't compare. I don't compare and I don't fix my attention on what happened in the past.



Dus voor alle fanboys die straks gaan zeggen dat JL beter om kan gaan met de Duc dan VL in het verleden. Onthoud dan even deze quote van jullie idool zelf :P
 
Op een belachelijke vraag, geeft JL zowaar een zinnig en volwassen antwoord:

On whether he is looking at Valentino Rossi's record at Ducati for inspiration...
My goal is not to try and improve the result of Valentino. That was another period in different years, with other people in Ducati. Not all, but a lot of people were different. And now, the bike is different, the tyres are different. Now it's a different team. The riders are different and the responses are different and probably [there is] a different performance of the bike. I don't compare. I don't compare and I don't fix my attention on what happened in the past.



Dus voor alle fanboys die straks gaan zeggen dat JL beter om kan gaan met de Duc dan VL in het verleden. Onthoud dan even deze quote van jullie idool zelf :P

Je eigen indekken he :+

Maar iannone en dovi deden het al beter dan VR,op de duc :)
 
Laatst bewerkt:
Het is heel simpel.

Mocht Lorenzo ooit kampioen worden (de kans daarop is extreem klein) komt het door Rossi, wordt hij dat niet komt het niet door Rossi.

Rossi is not to blame :N
 
Wat je van JL vindt als mens is een mening. Maar feit is dat hij al een paar x wereld kampioen is geweest, dus op dat moment de beste van de wereld.
Hij is niet voor niets door Ducati gehaald, en ik zie niet in waarom dat niet zou lukken. Een top-coureur op een motor die al heeft laten zien dat de aansluiting er is.
Ik acht de kans helemaal niet zo extreem klein, juist extreem groot. O-) 8-)
 
Wat je van JL vindt als mens is een mening. Maar feit is dat hij al een paar x wereld kampioen is geweest, dus op dat moment de beste van de wereld.
Hij is niet voor niets door Ducati gehaald, en ik zie niet in waarom dat niet zou lukken. Een top-coureur op een motor die al heeft laten zien dat de aansluiting er is.
Ik acht de kans helemaal niet zo extreem klein, juist extreem groot. O-) 8-)
Nou, niet extreem groot, maar wel bijna even groot als op de Yamaha. En dat is een hele kunst als je net van merk bent geswitched.
 
Een top-coureur op een motor die al heeft laten zien dat de aansluiting er is.
Er waren ook wel races waarbij Dovi en Iannone net voor de klantenteams reden.

Het was meer een seizoen van Ducati zijn ups and downs. :)

Onder slechte omstandigheden op Argentinië was Dovi de eerste fabrieks Ducati met plaats dertien en 1'33.419 achterstand.
(team clash)

Samen finishen was er niet altijd bij, dus die statistieken lopen mank als we podiumplaatsen achterwege laten.
Maar San Marino zes en zeven, Aragón elf en twaalf, op Valencia vijf en negen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan