Kawasaki versys 650 deel 4

nog eentje
full
 
Ziet er super uit :Y , die mistlampjes zaten deze er al op bij levering in de krat of is dit wel geleverd als enige van het pakket , veel :] plezier
 
PRACHTIGE MOTOR !!!!!!!

wel even die stickers nog wel halen tho E stickers..

kawa.... in mijn ogen hoort die gewoon groen te zijn :D
al zijn de witte en oranje variant ook wel mooi. toch blijf ik de groene het mooist vinden.

Ik zag op de beurs ook een kawa Z maar dan in een mat achtige groene kleur... die kleur was ook om van te smikkelen hahaha
 
De mistlampen zitten er ook niet standaard op hoor!
En deze groene kleur is ook heel mooi!

Wel sluit ik mij aan bij chillozz, wel even de stickers er af halen! En de reflectoren bij de voorband...
 
Mistlampjes had hij nog in stock van een andere versys ,Gps houder staat er ook op, mijn bakken zouden dinsdag er moeten zijn , de stickers ga ik er ook afhalen en de reflectoren ook , heb nog geen tijd gehad , gisteren de nacht nog gewerkt , zal werkje voor straks zijn
Bedankt allemaal voor de mooie reacties , nu is het eindelijk tijd voor de inrijperiode . :] :] :W
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi man ik geef je straks nog een belletje om af te spreken voor morgen. Want ga nu nog wat verder klussen grtn
 
Is niet alleen vandaag hoor muggen of vliegen in Zeeland , ik woon er tegen aan en altijd als we die kant op gaan zit de motor en de helm vol met geplette vliegjes/ mugjes , is zeeland eigen .
Ga je de andere kant op is het veeeel minder .
Maar heb je straks weer iets te doen
 
vandaag een ritje gereden met patrick. was een mooi tripje door vlaams brabant en klein stukje ardennen. hier de twee broertjes naast elkaar. bedankt patrick voor de leuke babbel en hopelijk vond je het ook leuk grtn (zal de andere foto's in pm naar jou sturen)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan