Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Idd, Dani sinds 2011 ieder jaar op het podium (vanaf 2013 steevast 3de) dus is idd feitelijk ook sterk in Catalunya.

Heb alleen het gevoel dat Dani het dit seizoen even niet heeft, al laat ik mij door hem heel graag verassen!
 
Laatst bewerkt:
DfuEHAdXcAATT0k.jpg:large
 
Jlo is wederom goed bezig,gaat 'm weer gewoon winnen :Y

Hij gaat in FP2 weer als een speer.

Rossi valt in tegenstelling tot FP1 tot nu wel een beetje tegen. Vinales :X :X

2 Ducs en 2 Hondas in de top 5. Iannone daar achter.

Ik moet zeggen dat Jorge indruk maakt door zijn goede lijn voor te zetten tot en met dit moment.

Dat is alleen maar mooi voor de GP! :Y :Y
Ga het jouw toekomstige teamgenoot ff goed moeilijk maken (want dat lukt vooralsnog verder niemand). :] :]


Alleen nu niet meteen hoog van de toren gaan blazen. Hij heeft nog heel veel goed te maken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat vind mijn gele pet nog best een understatement.

Gewoon hele goede trainingen gereden! :Y
 
Top,leuk dat hij er weer goed bij zit,hoop dat het vanaf nu mooie races gaat opleveren.
Ben ook wel benieuwd wat hij in Assen kan laten zien,met yamaha was het bijna altijd drama.

Toch jammer dat het ducati avontuur afloopt na dit seizoen
 
Heftig bezig Jorge!! Ga zo door en ze krijgen nog hevig spijt bij Ducati..
Was ook best een mooie combi.. Jorge op een Duc
 
Bo van FP1 P26 1.45.600
En FP2 P22 1.45.381
Toch weer er wat af , en die Gardner zou ik de op z'n flikker geven want die zit iedere keer bij Bo in z'n reet of hij rijd hem in de weg.
 
De tijd van Jlo (FP2) en Rossi (FP1) waren beide met soft-soft... Op de hardere banden ging het een stuk minder lekker. Ik denk dat we tot nu toe nog niet hebben gezien wat er in zit qua pace.
 
De tijd van Jlo (FP2) en Rossi (FP1) waren beide met soft-soft... Op de hardere banden ging het een stuk minder lekker. Ik denk dat we tot nu toe nog niet hebben gezien wat er in zit qua pace.

AH!
Dat detail was mij ontgaan.

Neemt niet weg dat ze beide wel een lekkere training hebben kunnen rijden.
 
Laatst bewerkt:
De tijd van Jlo (FP2) en Rossi (FP1) waren beide met soft-soft... Op de hardere banden ging het een stuk minder lekker. Ik denk dat we tot nu toe nog niet hebben gezien wat er in zit qua pace.

De keuze van de banden wordt een moeilijke keuze tijdens de race met track temperaturen van 40 graden en een nieuwe asfalt laag.
 
Waarom , wie zegt dat Jorge het zelf niet meer ziet zitten , misschien trekt Jorge wel z'n haren uit z'n kop volgend jaar als blijkt dat Honda hem totaal niet ligt.

Alles wees erop dat Ducati niet verder wilde,na Le Mans was dat volkomen duidelijk,toen heeft Jlo z'n Zopo maar voor de dag gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan