Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Wie gaat de volgende GP winnaar worden !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 8 14,3%
  • Marquez

    Stemmen: 12 21,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 5,4%
  • Rossi

    Stemmen: 17 30,4%
  • Vinales

    Stemmen: 3 5,4%
  • Zarco

    Stemmen: 3 5,4%
  • Dovi

    Stemmen: 7 12,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,8%
  • Petrucci

    Stemmen: 1 1,8%
  • Ianone

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Hij komt nou bij grandprix aan die m eigenlijk altijd al goed lagen,mugello, Barcelona. Straks komt assen en duitsland,denk dat het dan weer een heel stuk minder gaat. Maar leuk voor de fans dat ie er even weer goed bij zit.
 
Zo hej, het regent echt hard daar, niet? _O- Goeie OP :t

En waarom denk ik nog steeds terug aan Catalunya 2009? Dat is gewoon alweer 9 jaar geleden :X
 
OP was al prima, maar hij is nog meer uitgebreid, top!

Voor de spanning zou een winst van dovi wel goed uitkomen.
Maar hoop meer op crutchlow, zarco en (enorme longshot!) Ianone.

Lekker kijken weer!
 
Lorenzo weer erg constant. Erg benieuwd wat hij op Assen en Sachsenring kan. Dat zal een echte test worden.
 
Voorband zegt: "Ik heb geen zin" MM zegt: "DAN MAAK JE MAAR ZIN!"
 
Laatst bewerkt:
Mja, vind het erg jammer dat het zo moest gaan allemaal. Vind de buitenaardse kunsten erg mooi en indrukwekkend om te zien.

Als Rossi straks stopt heb ik niet echt een favoriet ... en dan is voor mij de lol van een race er wel af. Moet je dan gaan hopen dat ze elkaar steeds maar gaan inhalen of zo? :+ Zie de highlights wel op youtube verschijnen.
 
Mja, vind het erg jammer dat het zo moest gaan allemaal. Vind de buitenaardse kunsten erg mooi en indrukwekkend om te zien.

Als Rossi straks stopt heb ik niet echt een favoriet ... en dan is voor mij de lol van een race er wel af. Moet je dan gaan hopen dat ze elkaar steeds maar gaan inhalen of zo? :+ Zie de highlights wel op youtube verschijnen.

Dus je bent geen liefhebber van de sport ,maar van een persoon? :)
 
Dus je bent geen liefhebber van de sport ,maar van een persoon? :)

Misschien wel van allebei, maar minder van het een en meer van het ander.

Zie je die Oranje-gekte buiten? Nee? Het WK is begonnen, maar als je niet beter zou weten, zou je denken dat de ronde leren bal in Nederland nog uitgevonden moet worden. Ook sport is mensenwerk.
 
Jorge zet 'm op.. *O* niet eraf tuimelen dan win je 'm vanzelf. :+
 
Vraag me af hoeveel geduld Poncheral nog met Bo heeft. Ik hoop het niet, maar zal me niet verbazen als het binnenkort exit Bo is bij Tech3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan