Fireblade electra vraagje

1965

MF'er
19 jun 2007
103
1
Ik ben de bedrading van mijn kale '93 Fireblade aan het opknappen en vereenvoudigen en zit met een vraag. Ik wil de koppelingsswitch, koppelingsdiode en zijstandaardswitch er tussenuit hebben, maar kom er niet helemaal uit welke draden dan doorverbonden dan wel geaard moeten worden.
Heb al gezocht, maar zie door de bomen nauwelijks nog bos. Is er iemand die dit ook gedaan heeft en/of weet waar ik de benodigde info kan vinden?

Sommige draden zijn genummerd om ze na het printen nog goed uit elkaar te kunnen houden.
full
 
volgens het schema
Wil je de zijstandaard beveiliging eruit: de groenwitte aan de groene kortsluiten (de geelzwarte heeft dan ook geen nut meer, kan je er vantussen halen)
Voor de koppeling, de donkergroenrode aan de groenwitte.
De koppeling diode: hier mag men mij gerust verbeteren. Ik denk dat je best de lichtgroenrode aan de lichtgroene hangt, en de donkergroenrode laat. Je kan hem dan wel aller tijde starten - in neutral of niet. Maar je neutral lampje zal nog normaal kunnen werken.
 
de groen/rode van het startrelais rechtstreeks aan massa leggen en klaar denk ik
 
Oké, bedankt heren. Ik waag me eraan en ga het uitproberen.
 
Zo maak je't wel even eenvoudig, dat is een kunst, maar wel helemaal juist :Y

Ik volg hem even aangezien ik met hetzelfde zit voor mijn Honda VFR maar als je de groen rode aan de aarde legt mist je Ignition Control Module dan niet een aantal ingangen? Bijv Groen/wit van de sidestand en clutch switch of is dat geen probleem?
 
Ik volg hem even aangezien ik met hetzelfde zit voor mijn Honda VFR maar als je de groen rode aan de aarde legt mist je Ignition Control Module dan niet een aantal ingangen? Bijv Groen/wit van de sidestand en clutch switch of is dat geen probleem?
Mocht dit toch problemen geven, kan je ze beide aan de massa hangen.
 
Ik ben ein-de-lijk bezig met het aansluiten van de bedrading. Binnenkort testen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan