Het grote VFR/RVF400 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf het bijna niet te vragen maar ...
Een maat van mij heeft 'n RVF400 , 'n NC35 uit '95.
Als (behoorlijke)schadefiets gekocht. Weet misschien iemand van jullie 'n adres waar onderdelen te koop zijn?
Hij heeft eigenlijk vrijwel alles nodig. Op blok,vork,swingarm,wielen en remmen na. Zoals ik al zei, behoorlijke schade.
Ik lees het wel.
Groet,Fred

ik denk dat die maat van je een behoorlijke fout heeft gemaakt, want het is moeilijk te bestellen en als het kan is het godsgruwelijk duur. ik denk dat ie beter een goede rvf had kunnen kopen.
 
In de bochten niet....ff pesten. ;)

Ik vind de VFR beter rijden, scherper en stabieler.

Daar kan ik niet over discusieeren... Weet aleen dat een zxr dat iig ook perfect doet

maar ik had vandaag ff tegen een NC30 (ook zijn naam op het forum ;) ) gesprint. ik won :+
 
Ooit op een zxr gereden ?

Ja, sneller en piekiger, de sound is onverbiddelijk. :} De NC30 heeft een heel eigen geluid weer, je hoort m eigenlijk alleen echt boven de 7k rpm, na 10k rpm begint ie te janken. De ZXR al eerder.

Ik vond de ZXR heel goed rijden (voor mijn aankoop kon ik kiezen tussen een ZXR en VFR) en ik heb toch gekozen voor de VFR (hij was zelfs iets duurder, maagoed). Een aantal factoren speelden mee, ik vond de zit beter, het blok heeft een veel bredere powerband, vind ik heel fijn en hij stuurde wat scherper en stabieler naar mijn gevoel en trouwens als ik zo lees dat je bij een ZXR de kuip zelfs aan de grond rijdt.... :o Dat doe je bij een NC30 niet.
 
Ja, sneller en piekiger, de sound is onverbiddelijk. :} De NC30 heeft een heel eigen geluid weer, je hoort m eigenlijk alleen echt boven de 7k rpm, na 10k rpm begint ie te janken. De ZXR al eerder.

Ik vond de ZXR heel goed rijden (voor mijn aankoop kon ik kiezen tussen een ZXR en VFR) en ik heb toch gekozen voor de VFR (hij was zelfs iets duurder, maagoed). Een aantal factoren speelden mee, ik vond de zit beter, het blok heeft een veel bredere powerband, vind ik heel fijn en hij stuurde wat scherper en stabieler naar mijn gevoel en trouwens als ik zo lees dat je bij een ZXR de kuip zelfs aan de grond rijdt.... :o Dat doe je bij een NC30 niet, hij is smaller.

En niet als laatste; Ik vind de Nc30 gewoon ook mooier. 8-)
 
ALLE kappen?
Dat betaal ik voor 1 kant van de kuip! :?

Alle kuipen inclusief tank. Alles gedemonteerd aangeleverd.
Het is wel via een vriend gegaan die bij een autoschadeherstelbedrijf werkt.
Maar ik heb ook bij anderen wat prijzen opgevraagd, daar rekenden ze 900 EUR voor de kuipdelen exclusief tank.
De stickers heb ik laten ontwikkelen door een collega en bij een reclamedrukkerij laten uitsnijden. Was ik 50 EUR voor kwijt. Probeer daar eens een originele stickerset voor te kopen ;) .
 
Alle kuipen inclusief tank. Alles gedemonteerd aangeleverd.
Het is wel via een vriend gegaan die bij een autoschadeherstelbedrijf werkt.
Maar ik heb ook bij anderen wat prijzen opgevraagd, daar rekenden ze 900 EUR voor de kuipdelen exclusief tank.
De stickers heb ik laten ontwikkelen door een collega en bij een reclamedrukkerij laten uitsnijden. Was ik 50 EUR voor kwijt. Probeer daar eens een originele stickerset voor te kopen ;) .

Ja dat zal wel super duur zijn....hoeveel zit je dan wel niet op? :o
Maar dat heb je dan slim aangepakt! :) Je had zeker geen krassen enzo dat ze het moesten plamuren? Dat kost volgens mij nog het meest.
 
dit is de mijne.
full
 
Ja dat zal wel super duur zijn....hoeveel zit je dan wel niet op? :o
Maar dat heb je dan slim aangepakt! :) Je had zeker geen krassen enzo dat ze het moesten plamuren? Dat kost volgens mij nog het meest.

Had een behoorlijk vervelende schade:

Schade.jpg


Kuipwerk doorgeschuurd, gebroken, stuurkuip gebroken, achterkuip gescheurd. Is dus eerst gelast en geplamuurd, daarna geschuurd en gespoten. Daarna stickers erop en afgewerkt met blanke lak.
 
Had een behoorlijk vervelende schade:

(Afbeelding)

Kuipwerk doorgeschuurd, gebroken, stuurkuip gebroken, achterkuip gescheurd. Is dus eerst gelast en geplamuurd, daarna geschuurd en gespoten. Daarna stickers erop en afgewerkt met blanke lak.

Ja dat ziet er zeker minder uit, dan heb je het wel errug mooi opgelost! HULDE! :}
En super goedkoop, dat plamuren kost namelijk zwaar veel uren. Ja mag blij zijn dat je het nog zo (relatief) goedkoop hebt kunnen doen. Waar woon je?
 
1-Mooi! :}
2-Originele kleuren??
3-Waar zijn de stickers?
4-PS. Wat voor pijp is dat?
5-Is het een mooi geluid?
6-Hoeveel mag het kosten?
7-Thanx.

1 klopt en bedankt
2 zijn orginele kleuren behalve de witte sticker achter op. de zwarte orginele sticker zit er nog onder. de grijze voorpoten en de goudkleurige remklauwen(voor + achter) zijn orgineel zwart.
3 heb ik er af gehaald. ik vondt ze niet mooi
4 compleet laser systeem
5 het brult de horen van je kop af
6 geen idee. heeft vorige eigenaar geplaast
7 geen dank.

ruben.

zo zag hij er uit na dat ik hem 3 weken had. toen had ik al de stickers er af gehaald.

full
 
Mooie machina kerel! :]
Ik heb er ook uitermate veel plezier mee, ik heb een HRC kit (zo ze zeggen).
Issie van jou ook 25KW?
Die van mij wel (niet?). Rijdt super he!? :}

full
 
Mooie machina kerel! :]
Ik heb er ook uitermate veel plezier mee, ik heb een HRC kit (zo ze zeggen).
Issie van jou ook 25KW?
Die van mij wel (niet?). Rijdt super he!? :}

(Afbeelding)

de mijne is geen 25kw. gelukkig niet
en het rijdt idd super. met dit ding rijdt je alles aan de grond. op bochtige parcours zijn er maar weing die bijhouden. ik ga volgende week dinsdag met deze machine het circuit van zandtvoort op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan