“In Valencia rijden we voor jou, Marco“

Tip de winnaar

  • Aoyama

    Stemmen: 1 1,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 28,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 8,3%
  • Bautista

    Stemmen: 4 4,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Rossi

    Stemmen: 52 54,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Lorenzo/Kats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    96
alsof starten met z'n twaalven niet iets in de schoot geworpen krijgen is. ;)
Dan is in ieder geval wel duidelijk dat elke volslagen idioot op een driewieler verzekert is van WK-punten. Tenminste, als drie lokale dorpsgekken worden toegelaten. :+

En ach, zelfs al doen er maar vier man mee, op het podium kunnen er maar drie. Dus zolang de strijd spannend is, zul je mij voor wat betreft die strijd niet horen klagen. Twaalf starters is en blijft natuurlijk een aanfluiting!
 
Dan is in ieder geval wel duidelijk dat elke volslagen idioot op een driewieler verzekert is van WK-punten. Tenminste, als drie lokale dorpsgekken worden toegelaten. :+

En ach, zelfs al doen er maar vier man mee, op het podium kunnen er maar drie. Dus zolang de strijd spannend is, zul je mij voor wat betreft die strijd niet horen klagen. Twaalf starters is en blijft natuurlijk een aanfluiting!

het is waar dat een goed gevuld startveld wel noodzakelijk is voor de koningsklasse.

echter nu hebben we wel last van een uitzonderlijke situatie

Simoncelli helaas niet meer onder ons
Edwards nog naweeën van diezelfde crash
Spies met een onfortuinlijke tik op zijn hoofd
Lorenzo snap ik niet helemaal, maar dat zal wel komen omdat er niets meer te winnen valt.

Vind het wel vreemd dat Yamaha helemaal niet aan de start komt, daar zou ook een regel voor moeten komen, zodat je vollere startvelden krijgt.

Dorna werkt wel aan grotere startvelden voor 2012. en ook de F1 heeft deze problemen gehad en overwonnen....... misschien niet achter de decoder, zal zeker helpen om sponsoren over de streep te trekken
 
Vind het wel vreemd dat Yamaha helemaal niet aan de start komt, daar zou ook een regel voor moeten komen, zodat je vollere startvelden krijgt.
Die regels zijn er, maar die gaan niet gelijk de eerstvolgende race al in. Je mag een of twee races gewoon missen. Overigens, Yamaha komt aan de start met Cal Crutchlow en Josh Hayes (beiden voor Tech3 Yamaha), en er wórdt nog gezocht naar coureurs voor het fabrieksteam. Maar aangezien veel rijders al een contract hebben bij andere partijen, is dat niet zo gemakkelijk.
 
Nou ja, laten we wel wezen, ik had vast wel bij racesport.nl aan de slag gemogen... Ik wilde het alleen niet gratis gaan doen. Maar allen toch bedankt voor de complimenten, dat houdt hoop op een toekomstige carrièreswitch! :j
Suc6 ;)
misschien is gratis werken in eerste instantie wel belangrijk om jezelf in de kijker te schrijven
[off topic modus]Ik heb het bijna 5 jaar voor nix gedaan, niet voor racesport overigens, en ondanks dat ik het altijd leuk heb gevonden is waardering op een gegeven moment niet genoeg meer..

De enige die er een beetje van kan eten is David Emmet, de man achter MotoMatters.com en dat is voornamelijk omdat hij een groot lezerspubliek heeft (Engelstalig) en dat is gunstig voor eventuele adverteerders
..[/off topic modus] :/
 
Op moment is geen enkele baan een Ducati-baan! :X
Dat geldt, ben ik bang, net zo goed voor Valencia. Ik ben wel benieuwd of Valentino en Hayden hier wél progressie hebben kunnen vinden ten opzichte van de test van vorig jaar. Zou wat wezen als dat niet zo was. :X

Niet alleen geen Ducati baan...Ook geen Rossi baan. Wanneer hij 5e wordt (en dat nog met dank aan het uitgeklede startveld) mag hij in z'n handjes knijpen, vrees ik.
 
Niet om het een of ander, maar ik denk dat we iets onverwachts kunnen verwachten van Vale.
Het veld is al zo dun. En met een motivatie waar je u tegen zegt, zal zijn eerste podium er zeker in kunnen zitten.

:? heb je lopen slapen dit jaar.
 
Met alle respect naar wie dan ook maar dit wordt gewoon een 1,2,3 voor Honda.

Stoner, Pedrosa en Dovi..
geen enkele komt in de buurt van die motoren en hoezeer ook de wens is dat men Rossi op 1 zet of dat men iemand laat winnen speciaal voor Simoncelli... totaal niet realistisch.

Life goes on and so is racing.. zijn de eigen gedachtes die SuperSic er zelf altijd over had.
Wordt gewoon hard rijden voor Casey en die eindigt met een voorsprong waar je u tegen zegt..

Misschien.. heel misschien komt Rossi nog op het podium en dat zou ik toejuichen maar ik geloof het niet.. eerder nog dat hij zich door overinspanning zich onderuit rijdt :/
 
Met alle respect naar wie dan ook maar dit wordt gewoon een 1,2,3 voor Honda.

Stoner, Pedrosa en Dovi..
geen enkele komt in de buurt van die motoren en hoezeer ook de wens is dat men Rossi op 1 zet of dat men iemand laat winnen speciaal voor Simoncelli... totaal niet realistisch.

Life goes on and so is racing.. zijn de eigen gedachtes die SuperSic er zelf altijd over had.
Wordt gewoon hard rijden voor Casey en die eindigt met een voorsprong waar je u tegen zegt..

Misschien.. heel misschien komt Rossi nog op het podium en dat zou ik toejuichen maar ik geloof het niet.. eerder nog dat hij zich door overinspanning zich onderuit rijdt :/


Ja, denk ik ook, Honda's 1,2 en 3. Of ze moeten een stunt uithalen ter nagedachtenis aan SuperSic oid.
 
Zal het nog eens proberen, tuurlijk de kans is klein als je kijkt naar de behaalde resultaten tot dusver maar..

De yamaha rijders zijn er niet bij.
Super sic is helaas niet meer.
de enige echte tegenstand zijn de 3 honda rijders nou zal een overwinning er niet in zitten, maar een podium kan er met een beetje geluk wel inzitten *D
 
Laatst bewerkt:
Ach, wie weet... Misschien heeft Pedrosa de spirit nu wel te pakken, en doet hij een 'Simoncelli a la Le Mans' op Stonert, of blijft Pedrosa gewoon Pedrosa en doet hij een 'Pedrosa a la Estoril 2006'. Dani is het omkegelen van teamgenoten immers niet vreemd, eert hij zo Simoncelli als wildebras en komt Rossi achter Dovisiozo op een tweede plaats binnen met Sic op zijn pak en motor. Toch nog een Italiaan die wint, en Dovi pakt dan gelijk zijn tweede MotoGP zege terwijl hij een middelvinger opsteekt naar Repsol Honda voor het laten vallen van ons aller Andrea.

Ja, hier zou ik voor tekenen. :+
 
Josh Hayes vervangt Edwards
De naam van AMA Superbike kampioen Josh Hayes dook vorige week al op als vervanger van de geblesseerde Colin Edwards, Yamaha komt nu met de bevestiging.

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
full
 
Gresini gaat WEL racen in Valencia, in zowel de Moto2 als MotGP.

Fausto Gresini: We have made this choice as it is what Marco would have wanted.

bron: Toby Moody en Azi Farni op twitter
 
Gresini to race in memory of Marco Simoncelli

Gresini announces it will compete with Hiroshi Aoyama in the MotoGP class and Yuki Takahashi and Michele Pirro in Moto2.

Fausto Gresini has confirmed his eponymous team will race at the season-ending Valencia Grand Prix as a tribute to its fallen rider Marco Simoncelli.

Gresini Honda had originally stated an intention to skip the final event of the 2011 MotoGP World Championship season in the wake of Simoncelli's tragic death during the Malaysian Grand Prix at Sepang, but later hinted at a change of heart by confirming it will at least attend.

Now Gresini has announced it will race at the Ricardo Tormo circuit in Valencia in the memory of Simoncelli, with his team-mate Hiroshi Aoyama carrying the team's hopes aboard a sole RC212V. Additionally, Gresini will also compete in the Moto2 class with Yuki Takahashi and Michele Pirro.

“The decision to participate was not an easy one, but we have made this choice as it is what Marco would have wanted,” said Gresini. “Going out on track at Valencia is definitely the best way to honour him by doing what he most loved to do: Ride and experience the world of MotoGP.

“This is why I believe that the best show of affection that we can make to Marco is by lining up our teams and riders for this race. 'Super Sic' will be present in the hearts of Hiroshi Aoyama, Michele Pirro and Yuki Takahashi, and I am sure that they will give him a most fitting tribute with their performances on Sunday.”

The decision to race means Aoyama will get one final MotoGP appearance before he joins Honda in the World Superbike Championship.
 
Het zal wel niet gebeuren, maar ik zou het heel erg mooi vinden als iedereen de laatste lap inhoudt en Capirex als eerst over de streep laten rijden. Het kampioenschap is toch al niet meer spannend en zo wordt deze held nog een laatste maal geeerd :) Moet 'ie nie crashen natuurlijk
 
Het zal wel niet gebeuren, maar ik zou het heel erg mooi vinden als iedereen de laatste lap inhoudt en Capirex als eerst over de streep laten rijden. Het kampioenschap is toch al niet meer spannend en zo wordt deze held nog een laatste maal geeerd :) Moet 'ie nie crashen natuurlijk

Ik vind dat juist het tegendeel van eeren...

Ik zou het niet warderen iig. als ze het voor mij doen (Nou hoef ik daar niet bang voor te zijn :) ), je komt om te racen en te vechten en zo wil je ook eindigen. Kinderen laat je stiekum winnen.
 
Klopt, maar in plaats van gratis werken kan ik ook nog gewoon effe doorwerken bij de baas. "Don't give up your dayjob", zeg maar. :Y


maar het op vrijwillige basis voor racesport doen levert soms wat voordelen op. das dan niet gratis ;)
 
Ik vind dat juist het tegendeel van eeren...

Ik zou het niet warderen iig. als ze het voor mij doen (Nou hoef ik daar niet bang voor te zijn :) ), je komt om te racen en te vechten en zo wil je ook eindigen. Kinderen laat je stiekum winnen.

:^ hè hè, eindelijk een medestander..

ik snap de emo-gedachte wel maar realitisch gezien kan je het gewoon niet maken en menen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan