Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

€500 challenge 2017: Son of Frankenstein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig! Lijkt wel wat op Stickerbombing. Het is best populair en je kunt via bv Aliexpress hele pakketten van 100en stickers kopen voor enkele euros. Voorbeeld

 
Goed bezig! Lijkt wel wat op Stickerbombing. Het is best populair en je kunt via bv Aliexpress hele pakketten van 100en stickers kopen voor enkele euros. Voorbeeld

[afbeelding]

klopt lijkt er sterk op
vindt het alleen leuker op zoektocht te gaan naar stickers of dat mensen me stickers aanbieden . als het niet lukt op die manier kan ik altijd nog een zak vol kopen en gaan plakken
 
Laatst bewerkt:
klopt lijkt er sterk op
vindt het alleen leuker op zoektocht te gaan naar stickers of dat mensen me stickers aanbieden . als het niet lukt op die manier kan ik altijd nog een zak vol kopen en gaan plakken
Ik zal thuis ook even in de stickerbak kijken
 
zo update tijd weer . waar waren we ook nog maar gebleven ????
oja starten van de motor .
daarvoor moest ik eerst de pickup coils overzetten net als bij mn vorige 500 project .helaas daarbij carterpakking gesneuveld dus maar nieuwe besteld en gemonteerd .
kreeg nog een setje bougies gedoneerd van de motorzaak ,wat mooi uit komt want die stonden nog op mn lijstje .
verder alle remvloeistof en koppeling vloeistof vervangen .

eerste start bleek uitlaat niet goed gemonteerd te zijn dus dat eerst maar eens opgelost .
verder moest de voorvork uit elkaar zodat ik de goede delen van beide motoren kon samenvoegen .

van diverse bedrijven en personen stickers ontvangen dus weer lekker wezen plakken .
via marktplaats eerste aankoop voor kofferset gedaan maar is helaas een verkeerd frame dus kijken hoe we dit oplossen kunnen . heb een tweede frame op het oog of een komplete set koffers .
hier alvast weer wat ploatjes :
de pakking plus olie

rem vloeistof achter

en na verschonen

koppeling :

na verschonen :

en rem voor :

na verschonen:

bout van spanningsregelaar was zn draad kwijt dus weggehaald en boutje met moer er voor terug



nadien voorzien van beetje verf tegen roesten

binnengekomen stickers:

begint er op te lijken zo :



actie ondernomen zodat de motor niet rookt zoals laatste challenge in de bergen


door met de voorvork . mooi te zien hier het verschil tussen de twee versies .bovenste is de versie 1 en onder de versie 2 die we gaan gebruiken

poten mooi schoon van binnen kwam aardig wat troep uit

maar direct nieuwe keeringen gemonteerd

beetje roestvorming op de poten verholpen met scotchbrite en polijsten nadien


de oude stofkappen van de versie 1 voorvork .kon gelukkig die van de versie 2 hergebruiken


de gedoneerde bougies

en nog wat stickers een plekje gegeven



 
Laatst bewerkt:
jep moet alleen kijkennof ik niet de andere carbs moet gebruiken werd daarop gewezen bij vfr site . klaar blijkelijk is er tussen de twee versies nogal wat verschil tussen kleplift hoogte enndoorsnede van de inlaat wat problemen kan geven . gelukkig heb ik een complete set liggen dus maar eens kijken of het past
 
PB ff je adres, ik heb nog wel wat motor gerelateerde stickers.
Geen berg, maar alle beetje helpen toch? :-)
 
stickers van dutchy 748 zijn net binnen ! merci zitten weer paar mooie tussen
 
Bij caferacersunited zijn ze ook gek op stickers uitdelen, als je die even berichtje doet via de webshop krijg je ook hele envelop met verschillende stoere plakkerts!
 
zo tijd voor weer een foto update . in de tussentijd de andere serie 2 carburateurs gemonteerd en gesteld .nieuwe brandstof filter erop,weer stickers wezen verzamelen en kofferset gekocht.
het enige wat nog rest is rijden en nieuwe banden tzt.


past net allemaal


de serie 1 set

stickers!!!





de carbs gesynchroniseerd

en buiten





wachtend op warmer weer plastic te koud om te beplakken momenteel


kofferset



nog ruimte voor wat opbergmogelijkheden misschien?



 
Ziet er leuk uit hoor!

Ik mis alleen nog MF stickers

Misschien als je het lief vraagt, wil Duderuud wel iets opsturen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.