zo update tijd weer . waar waren we ook nog maar gebleven ????
oja starten van de motor .
daarvoor moest ik eerst de pickup coils overzetten net als bij mn vorige 500 project .helaas daarbij carterpakking gesneuveld dus maar nieuwe besteld en gemonteerd .
kreeg nog een setje bougies gedoneerd van de motorzaak ,wat mooi uit komt want die stonden nog op mn lijstje .
verder alle remvloeistof en koppeling vloeistof vervangen .
eerste start bleek uitlaat niet goed gemonteerd te zijn dus dat eerst maar eens opgelost .
verder moest de voorvork uit elkaar zodat ik de goede delen van beide motoren kon samenvoegen .
van diverse bedrijven en personen stickers ontvangen dus weer lekker wezen plakken .
via marktplaats eerste aankoop voor kofferset gedaan maar is helaas een verkeerd frame dus kijken hoe we dit oplossen kunnen . heb een tweede frame op het oog of een komplete set koffers .
hier alvast weer wat ploatjes :
de pakking plus olie
rem vloeistof achter
en na verschonen
koppeling :
na verschonen :
en rem voor :
na verschonen:
bout van spanningsregelaar was zn draad kwijt dus weggehaald en boutje met moer er voor terug
nadien voorzien van beetje verf tegen roesten
binnengekomen stickers:
begint er op te lijken zo :
actie ondernomen zodat de motor niet rookt zoals laatste challenge in de bergen
door met de voorvork . mooi te zien hier het verschil tussen de twee versies .bovenste is de versie 1 en onder de versie 2 die we gaan gebruiken
poten mooi schoon van binnen kwam aardig wat troep uit
maar direct nieuwe keeringen gemonteerd
beetje roestvorming op de poten verholpen met scotchbrite en polijsten nadien
de oude stofkappen van de versie 1 voorvork .kon gelukkig die van de versie 2 hergebruiken
de gedoneerde bougies
en nog wat stickers een plekje gegeven