Gaaf ding. Prima motor hoor.Triumph Trident 900 voor 300 euro:
≥ Triumph trident 900, opknapper of onderdelen - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Had al op twee grijze 750F’s gereageerd, maar die zijn echt zo weg
Wat zou de reden kunnen zijn dat hij alleen bij lang rijden zwaar schakelt?Aaaij, je ziet ze niet vaak voorbij komen maar er staat er nu weer eentje te koop.
Honda V65 Sabre. klikkerdeklik
Voor degene die deze fiets niet kent, Klikkerdeklik hier voor de specs
Beste allen.
Vandaag heb ik de Sabre weer te koop aangeboden en is ook gelijk verkocht.
Na het vervangen van de uitlaatcollector kwam ik er achter dat ik toch niet beschik over de juiste tijd en ruimte om met dit project verder te gaan.
Wel vind ik dit toch erg jammer en misschien had ik er iets langer over na moeten denken.
Het lijkt mij dan wel erg leuk om mee te gaan als “support crew” met mijn huidige motor.
Wat zijn de voorwaarden om mee te kunnen rijden als support? Mensen op sleeptouw nemen, bier halen, gezelligheid?
Ziet er uit alsof je er zo mee kan gaan rijden. Is dat ook zo?
Je komt niet ver met deze banden. Ook de voorremmen moeten gereviseerd worden, kost (te)veel kracht. Heeft wat jaren stil gestaan en schreeuwt om wat onderhoud en poetsen. Maar...hij start en rijdt prima. Alles qua elektra werkt (behalve wéér die rottige brandstofmeter). En, wat ik erg fijn vind, hij is 99% origineel.Ziet er uit alsof je er zo mee kan gaan rijden. Is dat ook zo?
Dat van twee fietsen weet ik zo niet hoor. De 400 is eigenlijk van 2017 dus ik vermoed dat hij niet aan de regels voldoet - het topic over de 400 staat ook niet hier in de beginpost. Maakt ook niet uit, de 400 is veel leuker voor locale tourritjes.Dus de nodige tlc en hij is geschikt om een rondje Europa te rijden ?
Als hij een aantal jaren stilgestaan heeft grote kans dat de voorvorkkeerringen het opgeven, maar je zal waarschijnlijk ook de voorvorkolie moeten verversen.
Komt er nog een topic over deze fiets ?
En ben dus niet de enige met twee fietsen/brikken voor de challenge 2019
Beste allen.
Vandaag heb ik de Sabre weer te koop aangeboden en is ook gelijk verkocht.
Na het vervangen van de uitlaatcollector kwam ik er achter dat ik toch niet beschik over de juiste tijd en ruimte om met dit project verder te gaan.
Wel vind ik dit toch erg jammer en misschien had ik er iets langer over na moeten denken.
Er zit toch een kleine wending in dit verhaal.... afgelopen weekend ben ik toch weer wezen kijken voor een nieuwe challenge bike. En ik kon het toch niet laten want de vorige motor reed erg lekker, dus ben ik binnenkort weer eigenaar van een andere Honda Sabre VF700 uit ‘1985 voor de prijs van €225.
Voor dat bedrag kon ik hem gewoon niet laten staan.
Voor zover ik het nu kon zien zijn de grootste problemen de beide voorvorkpoten die lekken en de remmerij nakijken.
Volgende week ga ik hem ophalen en zal ik een nieuw topic aanmaken.
Mij hoor je niet klagen hoor.De kleur is fantastisch
Geheel tijdsorigineel, dus niet klagen, maar dragen
Bedenk dat het goed past in de geest van de 500 Euro challenge, opvallen met een oude fiets (en op welke manier moet je zelf weten, als jij maar lol hebt).
En ik kan "foute" fietsen die origineel (of nagenoeg) origineel zijn best waarderen.
Niet dat ze er mooi van worden, maar je ziet de ontwikkeling rond de grafische ontwerpen en de daarmee samenhangende veroudering mooi terug.
\Ik begreep uit je huidige topic dat je een betere collector had gevonden voor de 'oude' Sabre? En dan toch weg? Is de nieuwe Sabre in een veel betere staat dan? Geen idee of de Sabre complexe vorkpoten heeft, maar die paar keer dat ik vorkpoten uit elkaar heb gehad, viel het eigenlijk wel mee (als je maar een slagmoersleutel hebt én een oud t-shirt aan hebt).Beste allen.
Vandaag heb ik de Sabre weer te koop aangeboden en is ook gelijk verkocht.
Na het vervangen van de uitlaatcollector kwam ik er achter dat ik toch niet beschik over de juiste tijd en ruimte om met dit project verder te gaan.
Wel vind ik dit toch erg jammer en misschien had ik er iets langer over na moeten denken.
Er zit toch een kleine wending in dit verhaal.... afgelopen weekend ben ik toch weer wezen kijken voor een nieuwe challenge bike. En ik kon het toch niet laten want de vorige motor reed erg lekker, dus ben ik binnenkort weer eigenaar van een andere Honda Sabre VF700 uit ‘1985 voor de prijs van €225.
Voor dat bedrag kon ik hem gewoon niet laten staan.
Voor zover ik het nu kon zien zijn de grootste problemen de beide voorvorkpoten die lekken en de remmerij nakijken.
Volgende week ga ik hem ophalen en zal ik een nieuw topic aanmaken.
Ik begreep uit je huidige topic dat je een betere collector had gevonden voor de 'oude' Sabre? En dan toch weg? Is de nieuwe Sabre in een veel betere staat dan? Geen idee of de Sabre complexe vorkpoten heeft, maar die paar keer dat ik vorkpoten uit elkaar heb gehad, viel het eigenlijk wel mee (als je maar een slagmoersleutel hebt én een oud t-shirt aan hebt).