A
Dat gaat echt wel een hoop verschil maken voor je hefboom.misschien veel moeite voor 6 cm extra
Gelukkig mag dat tegenwoordig jaarlijks. Tegen de tijd dat het dan weer gaat roesten kan ik weer terug veranderen.Ben je wel gedwongen een andere forumnaam te nemen.
Voor:Die deuken in de oliekoeler zijn met een sate-prikker weer recht te krijgen, eventueel vanaf de achterkant beginnen:
Bekijk bijlage 1344375
De heteluchtstroom gaat er normaal langs (op foto lijkt hij er voor te zitten, in het echt zitten ze langs elkaar), maar we gaan het zien als hij weer rijdbaar isIk weet niet hoe het in werkelijkheid is maar staat het rechterachterlicht niet teveel in de heteluchtbaan van de uitlaat? Zo is het knipperlichtje van mijn Dominator ook ter ziele gegaan.
Het eerste stuk zit maar met 2 mini-puntjes vast in tegenstelling tot 4 punten voor de andere stukken, precies om die redenNetjes hoor
Vergeet niet je flens aanduw dinges er op te schuiven voordat je hem helemaal afgelast hebt en hij vast loopt op een bocht.......
Bedankt voor de tip, maar die conclusie had ik zelf ook al gemaakt bij het maken van de uitlaat voor de CB125TTop.
En mocht je nog inspiratie zoeken om je uitlaat te maken:Volgens mij vanaf een minuut of 10. Zij geven de tip om elke keer een sectie af te lassen omdat als je dit op het eind doet je door de trek en krimp niet lekker meer uit kan komen. Vond ik zelf eigenlijk wel een goede
Ik ga die kerel wel even volgen, heerlijk dat soort kanalen!