Over digitale tellers:
Was hier zelf ook naar aan het kijken. Waar kan je voor een digitale teller een signaal voor de toerenteller vandaan halen? Kon hier niet zo snel een concreet antwoord op vinden dus misschien dat een van jullie hier een antwoord op heeft?
Over digitale tellers:
Was hier zelf ook naar aan het kijken. Waar kan je voor een digitale teller een signaal voor de toerenteller vandaan halen? Kon hier niet zo snel een concreet antwoord op vinden dus misschien dat een van jullie hier een antwoord op heeft?
Ik hoop dat dit zo werktHad je bericht even gemistZal thuis even een foto sturen!
Ziet er strak uit!Ik hoop dat dit zo werkt
Ja, hij heeft bij de vorige eigenaren altijd binnen gestaan, dus haast geen roest plekje te zien.Ziet er strak uit!
Volgens mij kan je met bouten ook door het zwarte deel wat daaronder zit.....Ik zit nog even te kijken om stuurklemmen op de Suzuki te zetten (1989 model).
Kan ik daar de gaten in de kroonplaat voor gebruiken of is dat niet stevig genoeg? Bekijk bijlage 1431028
Zie m'n vorige post, hierbij een foto hoe het bij mijn motor zit:Ik zit nog even te kijken om stuurklemmen op de Suzuki te zetten (1989 model).
Kan ik daar de gaten in de kroonplaat voor gebruiken of is dat niet stevig genoeg? Bekijk bijlage 1431028
Top! Bedankt voor de foto's! Dat maakt het toch net iets duidelijker.Zie m'n vorige post, hierbij een foto hoe het bij mijn motor zit:
Bekijk bijlage 1431132
Zoals je ziet gaat de bout inderdaad door alle 2 heen.
Beste dames en heren,
Ik heb weer eens wat gesloopt, heeft er iemand een voorste remklauw in werkende staat liggen?
Ik zou deze graag zo snel mogelijk ophalen, hoe dichter bij hellevoetsluis hoe beter.
Alvast bedankt!
Lieve mensen van spark hebben de verdraaiing van mn hel leidingen niet goed gedaan waardoor er teveel spanning op staat bij monteren. Combineer het met een kuthumeur en je kop er niet bij hebben en je draait hem er dwars inhoe dan
Lieve mensen van spark hebben de verdraaiing van mn hel leidingen niet goed gedaan waardoor er teveel spanning op staat bij monteren. Combineer het met een kuthumeur en je kop er niet bij hebben en je draait hem er dwars in
Blijkbaar intepreteerd u het begeleidend schrijven anders dan door ons bedoeld.
Er bestaat geen enkele kans op lekkage, mits het persbusje maar niet heel erg fors geklemd wordt in een bankschroef, dat is alles.
Wij maken al 13 jaar Hel remleidingen met gemiddeld zo'n 6000 leidingen per jaar en er is er nog nooit 1 gaan lekken a.g.v verdraaien van de geperste fitting
Hopelijk bent u met bovenstaande voldoende gerust gesteld.
Fijn weekend!
Hadden ze bij mij ook gedaan, banjo's niet onder de goede hoek geplaatst. Volgens de klantenservice van Sparks moet je de persbus vasthouden en dan de banjo verdraaien. In de handleiding staat echter dat je dan kans hebt op lekken.
Louis verkocht vroeger leidingen met een persbusje met een soort van plastic moer erop. Die kon je dan x aantal graden draaien zonder kans op lekkage, dat stond ook in de handleiding. Dat was een stuk beter dan Sparks met hun 'hier heb je een remleiding op maat die niet op maat is, dat moet je zelf nog doen met kans op lekkage'.
Daarom heb ik ze van Venhill, Venhill | Control Cables and Braided Brake Lines for Motorcycles, Quad Bikes, Cars & Karts , die hebben de banjobout niet vast aan de leidng maar schroefbaar, zodatLieve mensen van spark hebben de verdraaiing van mn hel leidingen niet goed gedaan waardoor er teveel spanning op staat bij monteren. Combineer het met een kuthumeur en je kop er niet bij hebben en je draait hem er dwars in
Deze reactie komt bij mij een beetje geïrriteerd over. Misschien is een beetje toelichting gewenst. De foto's zou ik graag hier zien en het liefst met wat éxtra onderbouwing en uitleg zodat we er allemaal wat van opsteken . Gaat het bijv. om motorschade? Lekkage Of is het alleen extra verbruik.Pertinent NIET waar. Wil je de foto's?