Rechts van de koplamp, links als je er voor staat zit een beugel, haal die eens los. Dan moet je hem kunnen stellen.Het is nu al een tijdje zo dat mijn koplampschelp vrij ver naar boven gericht staat en eigenlijk niet meer naar beneden wil draaien.
Als ik het zooitje losdraai en een beetje naar beneden forceer wurmt ie zich uiteindelijk altijd toch weer omhoog.
Gevolg hiervan; vrij ongezellige situatie voor mensen die vóór me rijden, schijn zo in de binnenspiegel als ik achter een auto rijdt.
Moet je wel een hele flinke Ray-Ban hebben als je dáár geen last van wil ondervinden. (Ook wel eens erop aangesproken).
Ook de verkeersborden bóven de weg worden beter belicht dan de verkeersborden naast de weg..
Dus voordat een Boeing mij aanziet als landingsbaan of ik een offerte krijg van de Port of Rotterdam voor het functioneren als mobiele vuurtoren wil ik er toch iets aan gaan doen. Ook best handig wanner ik in het donker het wegoppervlak wat beter zou kunnen zien natuurlijk.
Iemand tips?
Gelukt?Het is nu al een tijdje zo dat mijn koplampschelp vrij ver naar boven gericht staat en eigenlijk niet meer naar beneden wil draaien.
Als ik het zooitje losdraai en een beetje naar beneden forceer wurmt ie zich uiteindelijk altijd toch weer omhoog.
Gevolg hiervan; vrij ongezellige situatie voor mensen die vóór me rijden, schijn zo in de binnenspiegel als ik achter een auto rijdt.
Moet je wel een hele flinke Ray-Ban hebben als je dáár geen last van wil ondervinden. (Ook wel eens erop aangesproken).
Ook de verkeersborden bóven de weg worden beter belicht dan de verkeersborden naast de weg..
Dus voordat een Boeing mij aanziet als landingsbaan of ik een offerte krijg van de Port of Rotterdam voor het functioneren als mobiele vuurtoren wil ik er toch iets aan gaan doen. Ook best handig wanner ik in het donker het wegoppervlak wat beter zou kunnen zien natuurlijk.
Iemand tips?
Ik ga een keer raden, en roepen dat er niks gebeurd is.Gelukt?
Ik ook, maar @Broodtrommel heeft m'n bericht geliked en dus gelezen.Ik ga een keer raden, en roepen dat er niks gebeurd is.
Maar ik ken @BroodtrommelIk ook, maar @Broodtrommel heeft m'n bericht geliked en dus gelezen.
Zijkappen zijn gestraald -> zijn ze wel goed schoongemaakt; is er geen zooi tussen gekomen?Misschien dat hier iemand het weer.
Ik heb een gs500 k3 uit 2001 met single pick up.
Motor heeft altijd prima gedraaid. Ik heb de kleppen gesteld en staan nu allemaal precies binnen tolerantie. Zijkappen zijn erafgeweest voor stralen en spuiten.
Nu heb ik alles terug gemonteerd incl. Ontstekings/pick-up. Bij de opstart gaat hij een paar keer rond en ontsteekt deze ineens te vroeg waardoor de zuiger al een klap krijgt voordat hij voorbij ODB is. DIT resulteert dan weer in huivering wekkende geluiden uit het blok.
De ontsteking heb ik weer gemonteerd volgens het werkplaatshandboek en lijkt er maar op 1 manier in te kunnen.
Iemand een idee?
Heb je een filmpje? Meeluisteren helpt vaak.Kappen waren helemaal schoon en draden zijn goed aangesloten. Pulsgever past ook maar op 1 manier erop dus dat kan het niet zijn. Draden PG gevolgd tot aan de ecu, ook geen breuken.
Heey leuk om mijn ouwe fietsie hier weer eens te zien. Super veel plezier er mee en als je vragen hebt...Hallo,
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Jan, 31 jaar oud en kom uit het Brabantse Boxtel.
sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een motor die ik hier eigenlijk niet meer hoef voor te stellen. Ik zag dat het een motor is uit de hall of fame (trots)
het is de GSSR die uit m’n hoofd tussen 2012 en 2015 is verbouwd.
hieronder de foto’s.
Gr. JanBekijk bijlage 1612201Bekijk bijlage 1612202Bekijk bijlage 1612199Bekijk bijlage 1612200
zit de spanningsregelaar nog op de originele plek? Ziet eruit alsof iets tegen het rode kabeltje heeft lopen wrijven en dat kortsluiting heeft veroorzaakt.Hey,
Thanks voor je reactie.
De verkoper had jouw topic erbij gezet in zijn advertentie. Het topic heb ik helemaal gelezen voordat ik de motor uiteindelijk kocht, leuk topic om te lezen!
sinds zaterdag een kleine 100km gereden en hij rijdt heel goed. Helaas viel die gisteren alleen opeens uit tijdens het rijden, de accu was helemaal leeg
vanavond even alles doorgemeten en bleek dat de accu niet wordt opgeladen. Meteen maar even de spanningsregelaar bekeken en die ziet er behoorlijk overleden uit(heeft iemand toevallig een idee hoe zoiets gebeurt? Of is het gewoon ouderdom?!)
zaterdag maar even een nieuwe halen en hopelijk daarna echt gaan genieten van deze schitterende motor.Bekijk bijlage 1613906
Er zit bij deze motor bijna niks meer op de originele plaats.zit de spanningsregelaar nog op de originele plek? Ziet eruit alsof iets tegen het rode kabeltje heeft lopen wrijven en dat kortsluiting heeft veroorzaakt.
Dan zou ik eens kijken hoe de bedrading loopt.Er zit bij deze motor bijna niks meer op de originele plaats.
deze is aan de onderkant van het nieuwe subframe vastgemaakt.
Ik denk een combinatie van beide.Bedankt voor de tip! Maar ik ben een beetje bang dat er maar weinig rijwind langs de regelaar komt aangezien deze in de kont zit..
Heb er zelf nooit problemen mee gehad, hij heeft het jaren goed gedaan op deze plek.@dB-tje hoe is jouw ervaring met de spanningsregelaar zoals ie nu in de kont zit gebouwd?
Excuses, helemaal vergeten te reageren!Ik ook, maar @Broodtrommel heeft m'n bericht geliked en dus gelezen.