Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt, BSM vampire dus hij maakt lekker veel lawaai. De BSM future onder mn oude GS was een stuk stillerZiet er goed uit. Lijkt aan de glans te zien, een rvs uitlaat onder te zitten
Heb je daar een fototje en misschien een filmpje van het geluid? Ben wel benieuwdIk heb er een nu een speedtriple uitlaat onder gezet. Klinkt ook luider maar wel een mooi zwaar geluid
Hier kom ik van de week even op terug. Ben nu bezig met de blokwissel dus als die eronder zit dan zal ik een filmpje makenHeb je daar een fototje en misschien een filmpje van het geluid? Ben wel benieuwd
Hou er rekening mee dat het onderhoud van een jaar geleden niet echt mee telt. Helemaal niet bij standaard onderhoud net als bovenstaande.Het is bijna zover, eind volgende maand vervalt m'n code 80 en kan ik zwaarder gaan rijden. Wat in houdt dat m'n GS500 in de verkoop gaat. Hebben jullie enig idee wat een schappelijke vraagprijs is? Eventueel iemand hier interesse?
Model uit 2007, zwart frame/wielen en blauwe tank/accenten. Afgelopen week de 76.000km voorbij gereden, gekocht met 53k op de teller bij Motorport.
Naast standaard onderhoud meermaals per jaar netjes van alles bijgehouden:
Afgelopen jaar:
Nieuwe banden
Nieuwe remblokken voor/achter
Nieuw luchtfilter
Nieuwe koppelingskabel
Koppeling platen eruit en gecheckt (in top conditie, had nieuwe klaarliggen maar teruggestuurd )
Nieuwe gaskets links/rechts
Nieuwe leds (voorlicht/achterlicht/dashboard)
In maart dit jaar remvloeistof vervangen.
Meest recente olie wissel incl filter 2 maanden terug.
Meeste recente keer kleppen stellen najaar 2019.
Uitlaat kan likje verf gebruiken. Ketting is niet overal meer even strak, zal dus (incl. sprockets) moeten worden vervangen binnenkort. Naast dit onderhoudspuntje zit er ook nog een uitlaat bout zonder kop (steekt nog 2cm uit) in het blok.. Moer erop lassen en eruit draaien should work. Maar zelf niet aan begonnen.
Foto spreekt voor zich, waarde van Rizoma spiegels niet mee tellen, die neem ik zelf mee naar volgende bike.
misschien toch die bout ff fiksen???, dat zou mijn vraag zijn als ik interesse had. Nu denkt men wellicht dat het niet gelukt is...Ja sowieso, heb het er puur bij gezet zodat in ieder geval duidelijk is wat er niet aan hoeft te gebeuren any time soon. En om background te geven hoe er mee om is gegaan. Verwacht er sowieso geen jackpot voor te krijgen hoor.
@Mhauw mischien ook even op marktplaats en speurders kijken wat ze daar doen.
Helaas zijn dingen zoals afgebroken bouten vaak wel afknappers voor mensen...
Het is bijna zover, eind volgende maand vervalt m'n code 80 en kan ik zwaarder gaan rijden. Wat in houdt dat m'n GS500 in de verkoop gaat. Hebben jullie enig idee wat een schappelijke vraagprijs is? Eventueel iemand hier interesse?
Model uit 2007, zwart frame/wielen en blauwe tank/accenten. Afgelopen week de 76.000km voorbij gereden, gekocht met 53k op de teller bij Motorport 2 jaar terug.
Naast standaard onderhoud meermaals per jaar netjes van alles bijgehouden:
Afgelopen jaar:
Nieuwe banden
Nieuwe remblokken voor/achter
Nieuw luchtfilter
Nieuwe koppelingskabel
Koppeling platen eruit en gecheckt (in top conditie, had nieuwe klaarliggen maar teruggestuurd )
Nieuwe gaskets links/rechts
Nieuwe leds (voorlicht/achterlicht/dashboard)
In maart dit jaar remvloeistof vervangen.
Meest recente olie wissel incl filter 2 maanden terug.
Meeste recente keer kleppen stellen najaar 2019.
Afgelopen maand solenoid vervangen, oude deed raar.
Uitlaat kan likje verf gebruiken. Ketting is niet overal meer even strak, zal dus (incl. sprockets) moeten worden vervangen binnenkort. Naast dit onderhoudspuntje zit er ook nog een uitlaat bout zonder kop (steekt nog 2cm uit) in het blok.. Moer erop lassen en eruit draaien should work (andere 3 doen t nog). Maar zelf niet aan begonnen.
Foto spreekt voor zich, waarde van Rizoma spiegels niet mee tellen, die neem ik zelf mee naar volgende bike.
Afgelopen week @maasvlakte:
Bekijk bijlage 1508122
Edit; details/typo
Het is bijna zover, eind volgende maand vervalt m'n code 80 en kan ik zwaarder gaan rijden. Wat in houdt dat m'n GS500 in de verkoop gaat. Hebben jullie enig idee wat een schappelijke vraagprijs is? Eventueel iemand hier interesse?
Dit gedoetje ook gehad, vraagprijs overwogen toen mn code 80 verliep. Uiteindelijk gewoon de GS gehouden haha, hij past me perfect.
Als je gaat kijken naar lol per euro heb je aan deze motor echt een hele goeie. Succes met de verkoop!
Ik sluit me hier bij aan. Ondanks dat ik nog een duc 900 monster heb staan pak ik vaker de gs500 voor woon/werk of op ronde. Lichte soepele fiets met hoge fun factor ideaal voor in de stad in tegenstelling tot de ducDe GS (vooral met een paar upgrades, gsx600f schokbreker, rvs remleidingen, goede remblokken (hyperpro voor) bijvoorbeeld) is een heerlijke motor om mee te rijden en te raggen. Nee, zo snel als sommige andere motoren is ie niet, maar lekker sturen heb je niet denderend veel vermogen voor nodig. Ik zou m niet perse weg doen omdat je meer vermogen mag rijden. Want meer vermogen betekend ook dat je niet overal lekker kan gassen.
Zo nu heb ik me er ook lekker mee bemoeid. (@Broodtrommel niet boos worden, mijn GS'je is er nog)
P.S. als je hem verkoopt fiks die bout gewoon even, je kunt een stuk beter een helemaal nette motor verkopen dan een met een gebrek, hoe klein ook. Dat geeft ook meteen een andere indruk aan een potentiële koper.
Ik sluit me hier bij aan. Ondanks dat ik nog een duc 900 monster heb staan pak ik vaker de gs500 voor woon/werk of op ronde. Lichte soepele fiets met hoge fun factor ideaal voor in de stad in tegenstelling tot de duc
misschien toch die bout ff fiksen???, dat zou mijn vraag zijn als ik interesse had. Nu denkt men wellicht dat het niet gelukt is...
Dit gedoetje ook gehad, vraagprijs overwogen toen mn code 80 verliep. Uiteindelijk gewoon de GS gehouden haha, hij past me perfect.
Als je gaat kijken naar lol per euro heb je aan deze motor echt een hele goeie. Succes met de verkoop!
Ik zou m niet perse weg doen omdat je meer vermogen mag rijden. Want meer vermogen betekend ook dat je niet overal lekker kan gassen.
Wilde aanvankelijk ook overstappen op een monster totdat ik besloot de GS te houden. Toch staar ik elke monster nog na hoor, blijft gaaf spul!
Ook naar gekeken, 696 en 796 echt pareltjes. Maar iets te high profile voor alle daags en om overal maar op de stoep neer te zetten.