10 Mei , chopper-bob protest rit ?

Stefan666

MF veteraan
23 jan 2013
15.417
18.547
Zeeuws Vlaanderen
http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/zeeuws-protest-motorrijders-op-landelijke-actiedag-10-mei-1.4341106


en

Facebookding


Samengevat, 10 Mei gaan chopper-bob clubs een protest rit organiseren,

Er zijn 2 verzamelpunten.. en komen uiteindelijk uit in Amsterdam.


** Edit..
Ze protesteren tegen het afschaffen / verbieden van diverse evenementen ,
in het -gevecht- tegen de 1% motor-bandietjes


Wat vind jij ?


Persoonlijk...
Stom om het uit chopper-bob clubjes te organiseren, laat de MAG iets algemeens doen
( want op zich.. ook als tupperware rijder, ben ik het er wél mee eens )
 
Laatst bewerkt:
Ja eindhoven is voor mij prima dichtbij en zou ook als tupperware rijder best mijn steun willen betuigen..

Vraag me alleen af of dit nou echt de beste manier is. Anders een middagje bikers die in verzorgingstehuizen de koekjes en de koffie rond gaan brengen ? :P
 
MAG / Brussel was gezellig :)

En je zou het .. ( vast niet ) , als effectief kunnen noemen.. Het heeft gewerkt .


Wel geinig "de brute bikers" zouden wel even gaan protesteren...

Wat dus eigenlijk werd :
Kluit sullige huispa's die een dagje weg mochten van de vrouw, en even *boe* gingen
roepen bij het atomium :) :) :)



Maarja, zolang de leer & latex & chroom boys het een besloten feestje willen doen lijken ...
Gaat het denk ik niet veel worden
 
Maarja, zolang de leer & latex & chroom boys het een besloten feestje willen doen lijken ...
Gaat het denk ik niet veel worden


Ik vind nergens iets wat op een besloten feestje lijkt.
Feit is wel dat de Harley dagen er het hardst de dupe van zijn en het dus wellicht wat sneller door HD clubs opgepikt wordt.

Ik rijd zelf in elk geval naar Eindhoven, op een BMW. Ik heb niks met Harleys of Harleydagen maar vind het een zeer slechte zaak dat alle evenementen tegenwoordig klakkeloos verboden worden als er motoren aan te pas komen. Dat is me best een demonstratie waard.
 
Waar in Eindhoven en hoelaat? Wellicht als ik dan toch al aan het rijden ben dat ik mij aansluit.
Gewoon voor de leuk en gezelligheid :]
 
Laatst bewerkt:
Waar in Eindhoven en hoelaat? Wellicht als ik dan toch al aan het rijden ben dat ik mij aansluit.
Gewoon voor de leuk en gezelligheid :]


10178036_1490034914541890_9139546543298072497_n.jpg



~[edit]

Nu ook hier: http://www.motor-forum.nl/forum/lis...OIN-THE-CARAVAN-Eindhoven-en-Amsterdam-1.html
 
Laatst bewerkt:
Te voet ook welkom? Ik ga als het goed is 9 mei op stap in Ehvn, dus kan de 10e zo doorlopen :P

Edit, ow protestrit en verzamelen in Ehvn, dat wordt m dus niet -O-
 
Laatst bewerkt:
MAG / Brussel was gezellig :)

En je zou het .. ( vast niet ) , als effectief kunnen noemen.. Het heeft gewerkt .


Wel geinig "de brute bikers" zouden wel even gaan protesteren...

Wat dus eigenlijk werd :
Kluit sullige huispa's die een dagje weg mochten van de vrouw, en even *boe* gingen
roepen bij het atomium :) :) :)



Maarja, zolang de leer & latex & chroom boys het een besloten feestje willen doen lijken ...
Gaat het denk ik niet veel worden
Zo jammer dit. Zeg dan gewoon niets.
 
vanuit het hele land rijden motorrijders naar eindhoven en amsterdam, men wordt op beide plaatsen om 12.00 verwacht.
vanuit diverse plaatsen wordt vertrokken, en men is druk bezig om op locaties tijden af te spreken om aan te haken.
geen besloten feestje, dit is een landelijke toertocht met zo veel mogelijk motorrijders.
 
vanuit het hele land rijden motorrijders naar eindhoven en amsterdam, men wordt op beide plaatsen om 12.00 verwacht.
vanuit diverse plaatsen wordt vertrokken, en men is druk bezig om op locaties tijden af te spreken om aan te haken.
geen besloten feestje, dit is een landelijke toertocht met zo veel mogelijk motorrijders.


Maar motor-forum.nl lijkt dit nog steeds niet door te hebben.
 
[afbeelding]

kwam deze ook tegen


Vind het alleen erg stil op de MAG website

Motorrijders Actie Groep - Home

ook op die van de KNMV , maar dat was te verwachten :)
Vind het belachelijk dat de bevrijding na de Tweede Wereldoorlog als vergelijkingsmateriaal wordt gebruikt. De Tweede Wereldoorlog is toch wel van een iets andere orde dan een meningsverschil met burgemeesters die in het kader van het handhaven van de openbare orde al dan niet onjuiste beslissingen menen te moeten nemen.
 
Vanuit het zuiden (Zeeland) Kan je hier invoegen:
Shell station Arnemuiden vertrek 8.30 uur
Vliedberg +/- 8.41 uur
Voetpomp +/- 8.52 uur
Het Rak +/- 9.01 uur
Zeezuiper (Wouwse Tol) +/- 9.09 uur
MastPolder +/- 9.19 uur
Raakeind +/- 9.40 uur
Leikant +/- 9.46 uur
Kloosters +/- 10.03 uur

Met de freebirds dus
Uiteraard ga ik mee.
 
Laatst bewerkt:
vanuit het hele land rijden motorrijders naar eindhoven en amsterdam, men wordt op beide plaatsen om 12.00 verwacht.
vanuit diverse plaatsen wordt vertrokken, en men is druk bezig om op locaties tijden af te spreken om aan te haken.
geen besloten feestje, dit is een landelijke toertocht met zo veel mogelijk motorrijders.
Wat is nou precies het vertrekpunt vanuit Amsterdam? :]
 
Vind het belachelijk dat de bevrijding na de Tweede Wereldoorlog als vergelijkingsmateriaal wordt gebruikt. De Tweede Wereldoorlog is toch wel van een iets andere orde dan een meningsverschil met burgemeesters die in het kader van het handhaven van de openbare orde al dan niet onjuiste beslissingen menen te moeten nemen.

Jammer dat je de link niet legt. }) Gaat om vrijheid, deze wordt nl steeds meer ingeknot door onze overheid. Het is geen meningsverschil, maar een leugen vanuit de overheid wat de afgelasting veroorzaakt van dat soort evenementen. :(
 
Inderdaad en als je je post niet aanpast gaan ze je wel even komen bijwerken.

FITTTYYY !!!! .. ehhh..

ok.. mot dat nu ? :)


Maar heb in Eindhoven geen klap te zoeken, hobbel misschien wel even vanaf
Zeeland naar Amsterdam..
Gewoon, omdat het kán .. ( met m'n tupperware gebakske )


Uiteraard.. mits ik toestemming krijgen van de baas

( lees, vrouw )




Schhaaaaaaattttt !!!!!
 
je hoeft er niet heen, niemand verplicht je om voor je rechten als motorrijder op te komen.
maar om het een meeting van een selecte groep te noemen, dan sla je de plank wel heel erg mis.
 
Ik hoop dat het een mooie, rustige rit wordt.
alles wat het image van de motorrijder kan helpen is welkom.
 
eigenlijk slaat dat chopper/bobber in de titel helemaal nergens op. Lijkt me dat het de bedoeling is zo veel als mogelijk motorrijders mee te laten doen. Ongeacht wat ze rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan