Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je vergeet de 360 graden versie. En wat bedoel je met een dummyzuiger? Is dat iets van vroeger?
Hee,een ducati
...maar legendarische schaamranden
Neehoor, een rode hayabusa toch…..dan ben je de bink.Gaat nu iedereen zijn/haar eigen motor promoten ?
Wegwerp artikel toch….
Word hier nu zomaar de verlengde achtervork op een rode busa vergeten...Neehoor, een rode hayabusa toch…..dan ben je de bink.
Dan blijft de mijne exclusief….
Nee hoor, kom ik 860cc voor te kortGaat nu iedereen zijn/haar eigen motor promoten ?
Mag je de sticker Technical Check OK wel afpeuteren…..
Toch. Ik heb motoren van 250cc tot 1200 cc en met die dikke fietsen trek je de snelweg op, kruis je 135 kmh en ver onder de powerband met het verkeer mee en denk je WTF, ik kan nog 3 keer doorschakelen. Allemaal 4pitters in lijn, behalve dr tweetakten. Echt fijne fietsen.Ik vind 1000cc sportmotoren echt heel erg kansloos op straat, wat moet je met zoveel vermogen, wat een compensatiegedrag toch weer!
Daarom had ik een Daytona 955, die 45cc verschil doen het hem
Vind van niet, je hebt lekker wat reserve koppel en vermogen over….je hoeft iig niet het blokje uit melken als wat vlotter wilt rijden als er ruimte is… Op de fjr1300 van mijn kom maat ik niks te kort terwijl ik de VFR800 aardig in de toeren moet rijden om hetzelfde gevoel te krijgen. En een 600cc mag je al helemaal opendraaien…vooral onderin kom ik tekort.Ik vind 1000cc sportmotoren echt heel erg kansloos op straat, wat moet je met zoveel vermogen, wat een compensatiegedrag toch weer!
Daarom had ik een Daytona 955, die 45cc verschil doen het hem
Ok gesnapt..Volgens mij kwam mijn niet helemaal goed over.
Ik vind aan de ene kant motoren met optionele versnellingen ook heel fijn rijden, ik gebruik mijn zesde versnelling in dagelijks verkeer eigenlijk niet, maar geniet ook van het op z'n flikker geven van 300cc'tjes van vrienden. Gelukkig is er voor ieder wat wils.
@TS zou een gixxer 750 niet een mooi compromis zijn? Meer vermogen dan je fz6 maar net (alles is relatief) minder heftig dan een 1000.
Op de openbare weg in het najaar vind ik dat prima....maar legendarische schaamranden
Dan zou ik doorsparen voor een K5-K6Met een 4000 euro kom je normaal gezien bij de jaren 2000 - max 2005 supersport uit.
Dat zijn de jaren dat de gsxr1000 meest dominant was. Nette K1 tot K4 moet wel kunnen met je budget. Oersterk blok, veel koppel onderin tot concurrentie, licht en rijd nog steeds heel erg goed. Met de tijd de remmen upgraden en je hebt een ferme bike.
Aprilia RSV mille Vtwin is ook een hele dikke motor en binnen het budget.
Nou Geoff je mag wel eens een bochtje nemen, wat een schaamranden