jurgens kansen in 2003

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
Oorsponkelijke post Jasper Grootveld (ongeveer dan :) )

Waar zou jurgen het beste heen kunnen gaan als ie mocht kiezen, en wat is de plek waar ie volgend jaar zal gaan strijden?

ik denk suzuki en dan strijdend om een plek bij de eerste 8

Edit DGM: Poging tot reconstructie van de oorspronkelijke vraag... :)

De post die Jaccobird hier had geplaatst:

Leuk topic is leeg :?
En nu staat er een poll naast mijn reply :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat hij zich het beste thuisvoelt bij Suzuki...bij een spaan/italiaans team word het niks...heb die vast weer een smoessie dat het aan de communicatie o.i.d ligt :( .....ff serieus,de soesjes doen het zo slecht nog niet ;) .En het feit dat Suzuki waarschijnlijk hun sponser verliest,Jurgen schijnt met een grote geldschieter bezig te zijn :?

Het geluid van de Suzuki's is ook zo moooooooooooooooooooi *D
 
Hij heeft naar mijn weten we een goede relatie met Honda toch?
Maar Suzuki zou ik ook niet verkeerd vinden hoor!!!

(En het geluid van de Suzuki komt bij mij onderaan de lijst btw :P )
(Raardeens wat er bovenaan staat? Begint met A en komt uit Italie :) :) :) )
 
Leuk topic is leeg :?










En nu staat er een poll naast mijn reply :?

Topic pikker :(
:+ het ging er dus om waar jurgen het beste heen zou kunnen gaan als ie mocht kiezen, en wat de plek is waar ie volgend jaar zal gaan strijden.
ik denk suzuki en dan strijdend om een plek bij de eerste 8
 
Ik hoop op een Honda V5, in welk team maakt me niet veel uit.
Toch is de kans op Honda klein, omdat nu ook Hayden zo'n ding krijgt en Biaggi waarschijnlijk ook.
Suzuki is dan mijn tweede keus, want die Aprilia heeft dit seizoen nog niks gepresteerd, en dat ligt volgens mij niet aan Laconi.
Volgens mij heeft Jan Witteveen met die drie cylinder op het verkeerde paard gewed.
Wel is leuk dat Jurgen volgend seizoen eidelijk weer eens een teamgenoot krijgt.
Daardoor kan je zijn prestaties tenminste goed vergelijken.
 
"jurgens kansen in 2003 "" zijn volgens mijn heel klein :( de kans dat hij in nederland een grote sponsor is erg klein :( volgens mijn is dit zijn laatse jaar in de motogp ;( ik hoop dat ik mijn vergis :?
 
Doe wat mij betreft maar bij Pons. Gezellig bij Barros :} in het team. Ik denk idd ook niet dat Suzuki en Aprilia volgend jaar echt concurrerend kunnen zijn. Yamaha misschien? Maar daar ging hij in Brazilie (Let op GP wordt zaterdag verreden!) niet mee praten. Geef hem eindelijk maar eens een topfiets, dan kunnen we eindelijk zien hoe goed hij precies is.
 
Ik ga voor Pons. Dat is nl het coolste team. Bij Kato in het team is natuurlijk ook wel wat en het duo Hayden-Barros klinkt ook wel gaaf.
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat Biaggi kan kiezen. Ik denk dat die eerder gekozen wordt dan Jurgen. Alhoewel Biaggi is wel zijn sponsor kwijt natuurlijk en Jurgen praat nog steeds met een grote sponsor.

Aprilia en Suzuki lijken me beide niks eigenlijk, maar Suzuki dicht ik wel de meeste kansen op punten toe.

Anders volgend jaar naar de SBK's bij Honda??
 
krijg t kreng niet meer aan t lopen;kortsluiting gehad ,gedeelte van de bedrading verbrand,
de naam fireblade kreeg een hele andere dimensie '(
 
kan ie nog wel kiezen?,
hij mag in zijn handen knijpen als hij nog een aanbod krijgt
:^

Jan Witteveen over Jurgen's kansen bij Aprilia:
Jurgen heeft geen goed jaar en ik betwijfel of het wel allemaal aan de banden ligt. Maar als hij een grote zak met geld meeneemt dan valt er natuurlijk altijd wel te praten

Persoonlijk denk ik dat Jurgen (helaas) over-the-top is. Hij rijdt nog geen deuk meer in een pakje boter en laat zich elke wedstrijd simpel de kaas van het brood eten.
 
:^

Jan Witteveen over Jurgen's kansen bij Aprilia:
Jurgen heeft geen goed jaar en ik betwijfel of het wel allemaal aan de banden ligt. Maar als hij een grote zak met geld meeneemt dan valt er natuurlijk altijd wel te praten

Persoonlijk denk ik dat Jurgen (helaas) over-the-top is. Hij rijdt nog geen deuk meer in een pakje boter en laat zich elke wedstrijd simpel de kaas van het brood eten.

Helemaal mee eens.
Hij hoopte van het weekend op regen en kwam er van terecht??
Hij valt mij erg tegen dit jaar. Op de twin en later op de triple spraken zijn prestaties mij meer aan. Wel jammer want het is toch wel erg leuk om naar een Nederlander te kunnen kijken tijdens de GP. Die plek bij West Pons kan ie ook wel vergeten want daar is Melandri in the picture vanwege de sponsoring van West. Jammer.
 
Mja, voor geld is veel te koop, maar als je naar het loslopend talent kijkt (ook in 250cc), dan ben ik bang dat het de Clio cup wordt.
 
Ik denk dat Jurgen volgend jaar buiten de boot valt '( Jammer en heel erg triest voor de Nederlandse motorsport! Waarom? Wel Honda heeft al genoeg rijders en zullen waarschijnlijk zelfs Kato onderbrengen bij Pons omdat Repsol stopt met sponsoring en er een contract op stapel staat met RedBull die dan weer wel minder geld inbrengen. Barros kiest voor Kawasaki, naast Pitt, en misschien komt er een sateliet team onder leiding van Peter Clifford omdat daar dus RedBull vertrekt en er te weinig geld is voor de Moriwaki-Honda's. Bij Proton houden ze het op Aoki en Mc. Williams, maar misschien is er wel plek voor een derde rijder :z Suzuki gaat door met Kenny en Sete, Aprillia met Laconi en Melandri, Yamaha met Checa en ?, nou geen Jurgen hoor, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar je weet nooit! Dus, ik hoop dat het lukt maar ik zie het nog niet zo gauw gebeuren, jammer ;(
 
Bij racen is het meestal zo dat alle toppers rijden, en de mensen die over de top zijn afvallen.

Ik denk dus dat Jurgen over de top is. Volgens mij zien we hem volgend jaar niet meer terug.
 
Ik denk dat Jurgen volgend jaar buiten de boot valt '( Jammer en heel erg triest voor de Nederlandse motorsport! Waarom? Wel Honda heeft al genoeg rijders en zullen waarschijnlijk zelfs Kato onderbrengen bij Pons omdat Repsol stopt met sponsoring en er een contract op stapel staat met RedBull die dan weer wel minder geld inbrengen. Barros kiest voor Kawasaki, naast Pitt, en misschien komt er een sateliet team onder leiding van Peter Clifford omdat daar dus RedBull vertrekt en er te weinig geld is voor de Moriwaki-Honda's. Bij Proton houden ze het op Aoki en Mc. Williams, maar misschien is er wel plek voor een derde rijder :z Suzuki gaat door met Kenny en Sete, Aprillia met Laconi en Melandri, Yamaha met Checa en ?, nou geen Jurgen hoor, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar je weet nooit! Dus, ik hoop dat het lukt maar ik zie het nog niet zo gauw gebeuren, jammer ;(
Hoe kom jij hierbij :? ...Barros op de Kawa...zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren.Dit aankomend weekend al maakt hij zijn debuut op de RCV :P ,de rest klopt gedeeltelijk.

Wat betreft Jurgen.....word erg moeilijk voor hem om volgend jaar MotoGp te rijden.....WKSBK dus....op een Duc999,ook wel leuk toch.
 
Hoe kom jij hierbij :? ...Barros op de Kawa...zou leuk zijn maar zie ik niet gebeuren.Dit aankomend weekend al maakt hij zijn debuut op de RCV :P ,de rest klopt gedeeltelijk.

Wat betreft Jurgen.....word erg moeilijk voor hem om volgend jaar MotoGp te rijden.....WKSBK dus....op een Duc999,ook wel leuk toch.

Barros op de Kawa in 2003 natuurlijk (als het doorgaat). Ik heb dit van Barros gelezen in een Duits motorsportkrantje in de kiosk, maar het kan net zo goed een gerucht zijn.
 
Heb idd ook ergens gelezen dat Kawa in gesprek is met Abe en Barros.

en jurgen op een 999 :? die rijden er volgend jaar maar 2 en die zijn voor Hodgson en Edwards, als die niet alsnog een betere deal van honda krijgt en naar de MOTOGP gaat op een RCV211

Trouwens, het GSE racing team zou in gesprek zijn om volgend jaar over te stappen op de VTR1000. De vraag is dan wat er met Chris Walker gaat gebeuren, omdat die niet op al te goede voet bij Honda is weggegaan verleden jaar in de 500.
 
MotoGP 2003: The Macio nearest the Yamaha while the House of Noale leaf through the daisy with Van den Goorbergh and Rolfo. Barros towards the Kawasaki. MILAN, 2 October 2002 - Melandri, Barros and the Aprilia. The puzzle of MotoGP 2003, by now nearly completed, it still sees on the table these three valuable pieces to arrange. More some smaller movements that wait for the ufficializzazione, in base also to the issues tied to the sponsors. We begin from the Melandri issue, more and more launch towards the 250 title it and destined to the category jump. For Macio it is the much nearer Yamaha hypothesis - like companion of Carlos Checa - than not that Honda-Pons. Also because the manager Spanish it must still find a sponsor after to have lost the West and could find resources from the Bridgestone, through I engage it of Tohru Ukawa. The same Pons has left free Alex Barros, than but various it has offered on the plate: the Yamaha Tech3 di Poncharal but above all the Kawasaki, than ago its debut in the Motomondiale with 4T Sunday to Motegi and has need of a experience pilot to place side by side to Pitt, that it comes from Supersport. More complicated the Aprilia vicissitude that, between the official Houses that will take to part to the next World-wide MotoGP (in track 24 motion), are that one with the less clear situation pilots. E' by now clearly that Melandri will not run with the house of Noale in 2003: the confirmation has arrived from Loris Reggiani, manager of the ravennate ones. On note-book of Noale - for hour - there are the names of Jurgen Van den Goorbergh, Dutch of 32 years that it appeals to to Witteveen. Therefore as to the production manager it appeals to Roberto Rolfo, than two years ago it has worked with the square veneta to the development of the bicylindrical one. But the Aprilia is not excluded that can choose an inner solution carrying Noriyuki Haga from the Superbike to the MotoGP, therefore like small opening for the same Barros remains opened one. In order to conclude, nearly made (the officer corps) for the arrival lacks only Gibernau Silks in the Gresini team: affincherà Kato on the Honda 4T

leest iets makelijker ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan