127 man door drive-in..

Wou je door de mc donalds heen rijden dan zoals die harleys door het restaurant reden? Waar begin je, bij de tafeltjes of de keuken ?
Of zoals Michael Douglas als D-FENS in...ehm mijn Korsakoffsyndroom slaat weer toe, hoe heet die fillum ook al weer? :? :?
 
Wou je door de mc donalds heen rijden dan zoals die harleys door het restaurant reden? Waar begin je, bij de tafeltjes of de keuken ?

goed idee. een paar burnouts IN de mac. "hoe krijg ik zo snel mogelijk een restaurant leeg"

dat zal ook wel een of ander wereldrecord zijn (de langste burnout in een restaurant)
 
Hopelijk poetsen ze dan wel de vloer VOOR je erdoor sjeesed. Die kunnen daar zo vettig zijn.

De beheerder van het restaurant aansprakelijk stellen voor een hamburgerspoor :X
 
Nee ik ben gestopt met voetbal, speelde wel altijd aan de lijn ja ;)
 
Of zoals Michael Douglas als D-FENS in...ehm mijn Korsakoffsyndroom slaat weer toe, hoe heet die fillum ook al weer? :? :?

Falling Down....als ambtenaar die helemaal flipt. Alleen rijd ie niet een mac binnen maar schiet ie de boel overhoop omdat ie geen ontbijt meer kan bestellen. Vervolgens neemt ie alsnog genoegen met middageten :)
Greetz
Martian
 
Terug
Bovenaan Onderaan