16 mei 2010: WSBK Kyalami 2010

Zal Biaggi uit Kyalami vertrekken met de leiding in handen?

  • Ja

    Stemmen: 13 41,9%
  • Nee

    Stemmen: 18 58,1%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Haga is gewoon klaar, exit. Is de klap nooit meer teboven gekomen dat hij in 2009 het snot voor de ogen werd gereden door een rookie. Nou, zo cru bedoel ik het ook weer niet, alleen was Spies wel vaak superieur aan Haga.



Yup denk dat je gelijk hebt dat was het seizoen voor hem ,en denk niet dat ie er nog veel hoop is op een kampioenschap. ;(
 
Lekker dan, zit je helemaal klaar om de Superpole te kijken op Eurosport om 10.30 uur, is dat komen te vervallen. In plaats daarvan wordt er wielrennen uitzonden.

Pff het is verdomme toch triest gesteld in dit land als het gaat om auto- en motorsport.
 
Haga komt toch iets verder naar voren tijden de warm-up.....

wsbkza1.jpg
 
Lekker dan, zit je helemaal klaar om de Superpole te kijken op Eurosport om 10.30 uur, is dat komen te vervallen. In plaats daarvan wordt er wielrennen uitzonden.

Pff het is verdomme toch triest gesteld in dit land als het gaat om auto- en motorsport.

Stuur me een pm..kan je het alsnog zien ;)
 
Lekker dan, zit je helemaal klaar om de Superpole te kijken op Eurosport om 10.30 uur, is dat komen te vervallen. In plaats daarvan wordt er wielrennen uitzonden.

Pff het is verdomme toch triest gesteld in dit land als het gaat om auto- en motorsport.

de programmering van upc is weer te triest voor woorden, klopt de laatste tijd steeds minder.
 
Uitzending was mega rommelig. Wel mooie race met eindelijk Xerox duc weer vooraan.
Prachtige strijd daar achter *O* Jammer dat Toseland Biaggi zo op hield.

Haga :X die gaat zo de laan uit....
 
Laatst bewerkt:
Uitzending was mega rommelig. Wel mooie race met eindelijk Xerox duc weer vooraan.
Prachtige strijd daar achter *O* Jammer dat Toseland Biaggi zo op hield.

Haga :X die gaat zo de laan uit....
Eén Xerox Ducati vooraan, en de ander buiten de punten op een zeventiende plaats. Het laat zich makkelijk raden wie wie is...

Als Biaggi er veel eerder aan voorbij was gegaan, was de kans groot geweest dat we een prachtig gevecht om plek drie zouden hebben gezien. Haslam bouwt zijn voorsprong op Biaggi nu uit tot 6 punten, iets dat makkelijk weer in te halen is. Ik kijk uit naar race twee, maar nu eerst de supersport 600!
 
Als Biaggi er veel eerder aan voorbij was gegaan, was de kans groot geweest dat we een prachtig gevecht om plek drie zouden hebben gezien.
Errr als hij Haslam ook wat eerder had doorgelaten.. zo werkt het niet. :+
 
Fabrizio met zijn 'fuck' commentaar wat is Checa snel ;( op het pitboard. _O-
 
Zou het een realistisch scenario zijn dat Haga in de loop van het seizoen vervangen wordt? Ik bedoel, Ducati hoeft maar een ene Troy B. te bellen en ze hebben een waardige vervanger...
 
Het is wel duidelijk dat er dit seizoen een groep rijders is bestaande uit Lascorz, Sofuoglu en Laverty die gewoon veel en veel te sterk is voor de rest van het veld. Zeker nu een hoop prominenten naar de Moto 2 klasse zijn verhuist, zijn deze drie de enigste overgeblevenen. Het Supersport 600 veld is dit jaar sowieso al erg mager van aantal, en de spanning is ook steeds minder om te snijden.
 
Zou het een realistisch scenario zijn dat Haga in de loop van het seizoen vervangen wordt? Ik bedoel, Ducati hoeft maar een ene Troy B. te bellen en ze hebben een waardige vervanger...


Hoezo, denk je dat hij het niet kan? hij heeft zelfs al een overwinning op zijn naam staan.

wat mij mij betreft heeft ducati al genoeg gewonnen in het WSBK, het is veel spannender als alle merken af en toe winnen.

kijk maar eens hoe dicht het veld bijelkaar zat op assen bijvoorbeeld. kunnen ze nog wat van leren in de motogp ;)

ik gun Haga wel dat hij een keer kampioen wordt dat wel. maar het wordt dit jaar Leon of Max *O*
 
Rustig hier. 2de race was erg mooi. Jammer dat Johhny Rea 2 is geworden.
 
Van crash.net

The FIM has confirmed that the twin-cylinder machines will be given a new minimum weight from the Miller Motorsports Park round onwards following a review of the regulations.

The new weight rules were introduced at the start of 2008 due to Ducati's decision to bring the larger capacity 1200cc 1098/1198 to the championship.

However, while Ducati emerged manufacturer champions in 2008 and 2009, they have struggled for pace at times in 2010 and, following a review that showed the 'average value of event favours the 1000cc 4-cylinder', the following steps have been taken.

“From the next SBK event at Miller Motorsports Park (USA) on 29-30-31 May, the new minimum weight for 1200cc 2-cylinder motorcycles is decreased to 165 Kg, a reduction of 3 Kg as stipulated in Article 2.4.4.2 of the FIM rulebook.

“The minimum weight for 1000cc 4-cylinder motorcycles will remain unchanged (162 Kg).”
 
Fantastische races! Haslam heeft bij mij hééééél veel respect gewonnen voor z'n strijd in race 2. Even mijn voorspellingen naast de uitslag leggen: Haslam knalt twee keer het podium op en verbaast mij eens te meer; Fabrizio houdt de vlag hoog voor Xerox Ducati; Checa doet precies wat ik had verwacht; Rea doet goede zaken; Biaggi kan nét niet doen wat ik van 'm hoopte; Crutchlow netjes erbij. Nattevingerwerk (en ijdele hoop) verliest van de werkelijkheid!
 
Race twee was een héél stuk beter dan race één. :} Heb genoten! Jammer voor Biaggi en het kampioenschap, echter complimenten voor Haslam! Heeft met het koppie gereden, strak gedaan! :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan