Verslagen door een Jeep

arbaces

Die hard MF'er
30 sep 2006
552
0
Ik rijd gewoon normaal sportief door Amsterdam, zie in mijn spiegels zo'n MTV-Jeep verschijnen met bijpassende bestuurder en bijrijder, type hiphop. Eerstvolgend stoplicht ben ik in het voordeel omdat weet wanneer het licht op groen gaat. Ik probeer m te negeren door weg te stuiven maar hij blijft achter me aan komen. Dan volgend stoplicht staan we naast elkaar. De spanning groeit. Ik kijk niet opzij en geef geen nerveuze stootjes gas .... - Mijn motor (XJ 550 '82) weegt ca 190 kg en heeft 50 PK in het blok. Das niet superveel maar tot nu toe wel genoeg. Alleen in een zeer bochtig parcours komen sommige auto's wel eens dichterbij - .... het verkeerslicht wordt groen, ik spuit weg, maar de titel van dit topic verraadde het al op het einde van mijn 2e versnelling schoot de jeep mij voorbij en gaf ik het maar op. Mijn volgende motor wordt sneller.

Wie is er nog meer wel eens 'verslagen' door een auto ?
 
das baalen man -O-


en,
nee is mij nog nooit gebeurd,
maar ik heb ook net iets meer dan 100pk aan het achterwiel :9~

sterkte met het verwerken van deze nederlaag :+
 
ben ooit op de snelweg ingehaald door een vrachtwagen...
maar dat kwam omdat ik met een midlife-crisis troepje van het werk aan het rijden was.
wat een wijven zeg! '(
Die moeten ze meteen van de weg plukken! :Y
Ik heb me deze vernedering toen laten welgevallen, heb toen gas gegeven en zag ze 's maandags op het werk weer.....

echt, maak een wet tegen deze groep.
 
Kan goed hoor O-) Je hebt tegenwoordig een beestenmotor in zown jeep SR-T.
Ding gaat standaard (415 pk) binnen 5 tellen naar de 100, even chiptunen en je hebt de auto van vanmiddag *D
 
ik heb al verscheidene mensen op motoren en in sportwagens verslagen met onze Jeep Grand Cherokee...Welkom in de Wereld called Hemi :}

:^
Heb zelfs filmpjes van dragraces gezien die door 'n Grand gewonnen werden.
Als het een echte JEEP was (een Jeep is alleen 'n JEEP als-ie van JEEP is :+ ) is het nog niet zo'n schande.

[me="GranCandy"]heeft 'n gewone cherokee (XJ) sport en die trekt al de klinkers uit de straat[/me]
 
idd..

JEEP is een merk..en jezus.. wat een beesten van een motoren liggen daar in..

mijn collega heeft een 5.2 ? liter er in liggen..trekt de straatstenen er bij stoplicht bijna mee uit..


Job
 
Koop minimaal een 1000cctje (of meer) supersport, ben je van al het gezeik af dat een normale (geen 1000pk getunede kadett) sportwagen jou eruit trekt bij het stoplicht.
Mocht dat ook niet genoeg zijn, neem een turbobusa of een gas turbine aangedreven motor, de laatste haalt de 200mph in 5.4 seconden.
 
idd..

JEEP is een merk..en jezus.. wat een beesten van een motoren liggen daar in..

mijn collega heeft een 5.2 ? liter er in liggen..trekt de straatstenen er bij stoplicht bijna mee uit..


Job

Klopt.
Ik heb maar 'n "gewone" 4 liter 6 cilinder lijnmotor. Toch al genoeg om 3250 kg te mogen trekken 8-)
In de Grand Cherokees ligt 'n V8, 4.0/5.2/5.7/5.9 liter
 
Maar jij rijdt motor!!

En hij is een mietje. In een Jeep. Hip Hop figuur. In Amsterdam.
Hoe zielig kun je zijn.....












:+

gemeend.
 
Ik wordt dagelijks verslagen op mijn brik :? Sterker nog iedere auto trekt me eruit :Y Maar ja wat wil je met 32KW?Vind het niet erg :N Wacht maar denk ik dan tot ik weer op mijn Ducje zit :+
 
Ik wacht op het "eruit getrokken door een eend" topic.

2CVcustom.jpg


:+
 
gaat die bmw zo rap :X


Ja, alleen zijn die BMW's begrensd op 250 km/u, maar goed ik heb m nu dus ingeruild voor de GSA, die heeft meer trekkracht maar een wat lagere top.
Vanmiddag nog even gespeeld met zo'n nieuwe Porsche, maar of hij kon niet rijden of die dingen gaan de bocht niet om, maar ik was m zo kwiet. Tja oude mannen op hun BMW he.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan